Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av "dårligste kjøp"-tråden lurer jeg på hva som er dine beste kjøp til babyen?

Vi var veldig fornøyd med en trille som vi kunne feste bilstolen på. Den ble brukt nesten hver dag, både til/fra bilden (bor i blokk, så det er et stykke til bilden) og i butikker/handlesenter. Anbefaler også bilstol med base!

Nå i de siste ukene har vi brukt bæremeisen flittig. Satser på mange turer i løpet av sommeren.

Er også veldig glad for reisesengen. Den er super!

(Tripptrappen er super, men lånt og ikke kjøpt).

Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

hmm.. nå må jeg tenke!

Er veldig glad for selv bilstolen jeg da! Det er veldig bra!

Er egentlig fornøyd med det meste. Bortsett fra noen leker som jeg har kjøpt som hun ikke bryr seg om.

Skrevet

Bæreslynga.Definitivt,den er genial.Kan ha med babyen hvor som helst i den på steder det er kronglete å ha med vogn.Og man kan bære i alle evigheter uten å få vondt i ryggen.

Skrevet

Reisesenga og nattastjernen med musikk og hologram. Og bleiebøtta.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den bobledressen med dobbel glidelås som kunne åpnes og trekkes som en genser på barnet, da min datter fikk hofteskinner som tre måneder gammel midt på vinteren.

Uten den....... Vel, det vil jeg ikke tenke på.

Skrevet

Baby Bjørn bæresele. Hadde klikket hvis jeg ikke hadde den. Datteren min var stor nok til å bruke den allerede som nyfødt. Hun roer seg alltid ned i den. Dessuten er det fint å kunne ha armene fri samtidig som jeg bærer på henne.

Skrevet

Bilstol med base og som kunne klikkes rett på vognen, lammeullet hun har hatt i sengen siden hun ble født, PegPerego trillen som er den eneste ene trille/vogn på reiser o.l.

Gjest Xavia
Skrevet
Bilstol med base!!!

Hvorfor er det så bra??? :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det så bra??? :oops:

Fordi bare klikker bilstolen nedi og slipper alt styret med sæler som bare er stress.

Gjest Xavia
Skrevet

Fordi bare klikker bilstolen nedi og slipper alt styret med sæler som bare er stress.

Ok, så basen står permanent i bilen, mens selve stolen kan løftes ut. Høres jo veldig praktisk ut.

Skrevet

Babygymmet!

När vi hade varit i Norge över påsken - då sonen var 3 månader - och sonen fått testa ett babygym hos min svägerska kom vi genast på vad killen måste ja :ler:

Ett babygym!

Vi köpte ett smidigt från Fisher Price - alltså varken den dyraste eller billigaste varianten. Sonen lekte glatt med den i många månader. Det var enkelt att byta plats på leksakerna också för att variera.

Skrevet

Bilstolpose! Slipper å kle på barnet når man skal kjøre bil.

Skrevet

Vippestol!

DA kunne vi plutselig får spise middag i fred. Tok den også med da jeg skulle til frisøren med min 3 uker gamle baby. Da hun skulle til å våkne, satte jeg stolen i bevegelse - og veslefrøken sov fredfult til seansen var over.

Skrevet

Vippestol og babygym er vel noe av det vi har brukt mest, i hvert fall de første månedene! Nå er han såpass stor at han heller ligger på magen på en matte på gulvet.

Noe som også er uunnværlig ved leggetid er "prosjektøren" hans som spiller rolig musikk og viser bilder oppi taket! Han elsker den!

Skrevet

Må si vippestol jeg også. Og ammeputa!

Dessuten en sånn gå-bil... men den har han fått fra Bestemor & Bestefar da... :wink:

Skrevet

Bilstol med Base.

Vippestolen

Skrevet

Babygymen var fantastisk og Simo bagvogna ble hyppig brukt og da fikk minsten mye frisk luft og jeg mye trim.

Nå når han har blitt litt eldre så er det Fisher price garasje som er det virkelig store samt finlandshettelue (slipper å knyte noe han hater).

Skrevet

Vippestolen har vært meget populær helt frem til vi satte den bort nå rundt to års alderen (hun kastet seg oppi, og veier jo 12 kilo, den tåler vel ikke hva som helst).

Denne gang skal jeg ha bilstol med base og bærebøyle jeg også, og en sånn kopp til å legge på det brystet som ikke er i bruk for å samle opp lekkmelk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...