Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og samboer snakker i søvne. Samboer er positiv og kjempesnill, men i søvne er det en annen tone😂 

Hva er det gøyeste/rareste eller frekkeste du eller din samboer har sagt i søvne? 

Fikk høre noe om skravlekjerring i natt, får håpe det ikke var meg😂

Anonymkode: 8f2d0...e06

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et eget notat på notat-appen hvor jeg skriver ned alt samboeren min har sagt i søvne 😂 Han sier de rareste ting. 

Det «drøyeste» må vel være: «Hvor mange sår vil du ha?» 😳😳🤪😳😂 Haha herregud.

Han har noen i en litt finere tone og, om noe stusselige. Som: «Sitter du fast?» «Hvor er blomstene?» «Det er *navnet mitt* sin kopp.» 🙈 

Jeg: «DRA DEG UT!» Skrek jeg pga et mareritt om en mann som skulle til å voldta meg elns. Var så livredd i drømmen at jeg hylte det ut. Samboeren min stakkar holdt på å velte ut av sengen. Jeg snakker svært sjeldent i søvne, men har våknet et par ganger av at jeg gaper mens jeg drømmer at jeg skal til å spise is eller smatter 😅

Anonymkode: 75333...01c

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et eget notat på notat-appen hvor jeg skriver ned alt samboeren min har sagt i søvne 😂 Han sier de rareste ting. 

Det «drøyeste» må vel være: «Hvor mange sår vil du ha?» 😳😳🤪😳😂 Haha herregud.

Han har noen i en litt finere tone og, om noe stusselige. Som: «Sitter du fast?» «Hvor er blomstene?» «Det er *navnet mitt* sin kopp.» 🙈 

Jeg: «DRA DEG UT!» Skrek jeg pga et mareritt om en mann som skulle til å voldta meg elns. Var så livredd i drømmen at jeg hylte det ut. Samboeren min stakkar holdt på å velte ut av sengen. Jeg snakker svært sjeldent i søvne, men har våknet et par ganger av at jeg gaper mens jeg drømmer at jeg skal til å spise is eller smatter 😅

Anonymkode: 75333...01c

"Hvor mange sår vil du ha"😂😂😂 

høres ut som han er stolt over kroppen din da 😂👍

• Liker 3
Skrevet

Her ei natt hadde babyen grått, og da fortalte samboeren i søvne at jeg måtte fikse det, og ta gjeværet og skyte ned smokken som var spikret fast på veggen 😂😂

• Liker 28
Skrevet

Drøyt og drøyt- han sier en del artige ting i blant, men husker ikke så mye. en gang sa han "okey, nu kjør vi!" En annen gang noe som hørtes ut som "you fuckers!" :)

Anonymkode: cae80...108

Skrevet

Har en venninne som ikke sa veldig mye til samboeren sin i søvne, men hun lå og drømte en gang. Hun hadde nylig sluttet å jobbe for å studere videre, og denne ekstrajobben hun tok under studietiden var noe hun aldri hadde befattet seg med før; assistent på et eldrehjem, pleie eldre folk. Inkludert stell av de som hadde gjort i voksenbleiene sine.... Dette hadde hun veldig, veldig store problemer med å takle, og dette kom til uttrykk i søvne.

En natt da samboeren hennes lå med ryggen til henne i dobbeltsenga, våknet han av at hun halte og dro i trusene hans bakfra og prøvde på en klønete måte å dra dem av han. Han spurte hva i alle dager hun drev med, og i ørske svarte hun at hun måtte jo skifte bleie på han!

• Liker 21
Skrevet

Jeg våknet av at eksen min nesten hang over meg i søvne.
Jeg spurte hva han dred med, for jeg trodde han var våken og evt så på meg i mørket. Brått begynte han å pille meg på øya fort og febrilsk mens han sa at han pakket opp pakker! "jeg pakker opp pakker!"
Jeg tenkte at her var det noe rart, og grep tak i mobilen (samme sted i 5 år, muskelminne) og fikk på en eller annen måte slått på lyset på tlf og lyste han rett i øya (som var åpne!).
Jeg måtte le når han dro en "dracula", opp med armene foran ansiktet og freste før han la seg ned ved siden av og lå stille som intet hadde hendt.😂

Anonymkode: 3cdcd...f94

• Liker 23
Skrevet

Jeg snakker ikke ofte i søvne, men innimellom hender det hvis jeg er stresset over noe.
Så hadde nettopp begynt i en ny jobb hvor en del av jobben var å finne personer i våre systemer ut fra feks f.dato eller mobilnr.
Det er slik at enkelte mennesker faktisk tror at jeg er i stand til å huske 11 siffer sagt på 3 sek og skrive det ned like fort. Folk sier det så fort og utydelig at når de er ferdig med hele rekka har jeg skrevet ned 4 siffer og typ 2 er riktige.
Dette førte til MYE prat i en uke.

Våknet av at min samboer holdt rundt meg og sa at det gikk bra mens han strøk meg på hodet. Da hadde jeg ligget urolig i senga og sagt: "Kan jeg få fødselsdatoen din igjen??....*Stille*.... Jeg finner deg ikke i systemene mine her...!..*stille*... Er du født i februar?...*stille*... Kanskje jeg kan finne deg på mobilnr i stedet?...*stille*.... Nei, sifrene er feil!"

• Liker 11
Skrevet

Frasen "skal du dø?" Er vel det verste samboeren min har sagt til meg i søvne🤭 En annen gang sa han "pass deg for Silje"😅 Det har vært flere ganger hvor han sier at han er glad i meg🥰 

Som regel er det jeg som snakker og gjør rare ting i søvne. Sånn som her om dagen, hvor jeg trodde det kom mange insekter inn vinduet og ut fra taklyset🙈 Jeg har også reist meg opp sånn at jeg står i senga og løper ut av senga, ouch. Tryna så klart da jeg løp over sengekanten. Tråkka på katten gjorde jeg og😰

• Liker 3
Skrevet

Min ler ofte i søvne 😂

Anonymkode: f2fdd...a68

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her ei natt hadde babyen grått, og da fortalte samboeren i søvne at jeg måtte fikse det, og ta gjeværet og skyte ned smokken som var spikret fast på veggen 😂😂

Jeg ler så jeg griner.

Tror ikke jeg selv snakker i søvne, men drømte i natt at jeg satt og klipte tåneglene 🤔😅

Anonymkode: 9f9fd...dad

• Liker 4
Skrevet

Sånne tråder som dette er priceless 😂 Jeg ler så jeg får hikke av enkelte.

Fortsett å la innleggene komme!

• Liker 6
Skrevet

Altfor mye rart som kommer ut av mannen min sånn på morrakvisten når jeg prøver å få liv i han. Jeg spør han når han skal stå opp sånn mtp om han kan sove lenger eller ikke (han hører ikke vekkerklokken), så får jeg til svar "ja, bare ta dinosaurene da!" 

Anonymkode: c89ac...1ee

• Liker 15
Skrevet

Jeg ble vekket av kjæresten min fordi jeg satt i senga og trykket på nesa til vårt nyfødte barn. 

Jeg prøvde nemlig å trykke på nesa hennes, slik at øynene ville falle ned, og jeg ville få tre på rad. 

Slik går det når man spiller candy crush i ammetåke 😂

Anonymkode: ec8ba...592

• Liker 22
Skrevet

Han prater i perioder mye i søvne, men det er kun bruddstykker av samtalene han fører i drømmene som kommer ut av munnen. Litt synd for meg, for jeg blir ofte veldig nysgjerrig på hva han drømmer. Han husker sjeldent drømmene sine, så det er ikke ofte jeg kan få noen forklaring fra han heller. Jeg glemmer aldri den gangen han sa: "Din ekle kjerring, nå begynner jeg snart med de nazist-greiene igjen!" før han slo meg hardt i ansiktet.

Det viste seg at han hadde mareritt om at en jente (som liknet på hun fra den superkjente skrekkfilmen som kommer ut av TV-en) kom for å ta meg, også prøvde han å forsvare meg. Og da han sa det han sa høyt i søvne ble hun sint og skulle ta han i stedet, og da slo han etter henne. Siden han slo med kroppen og ikke bare i hodet sitt, og jeg lå der hånda traff, traff han meg midt i trynet. 😂

Anonymkode: 9981c...638

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han prater i perioder mye i søvne, men det er kun bruddstykker av samtalene han fører i drømmene som kommer ut av munnen. Litt synd for meg, for jeg blir ofte veldig nysgjerrig på hva han drømmer. Han husker sjeldent drømmene sine, så det er ikke ofte jeg kan få noen forklaring fra han heller. Jeg glemmer aldri den gangen han sa: "Din ekle kjerring, nå begynner jeg snart med de nazist-greiene igjen!" før han slo meg hardt i ansiktet.

Det viste seg at han hadde mareritt om at en jente (som liknet på hun fra den superkjente skrekkfilmen som kommer ut av TV-en) kom for å ta meg, også prøvde han å forsvare meg. Og da han sa det han sa høyt i søvne ble hun sint og skulle ta han i stedet, og da slo han etter henne. Siden han slo med kroppen og ikke bare i hodet sitt, og jeg lå der hånda traff, traff han meg midt i trynet. 😂

Anonymkode: 9981c...638

Hahahaha 

Anonymkode: 29d93...6f5

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våknet av at eksen min nesten hang over meg i søvne.
Jeg spurte hva han dred med, for jeg trodde han var våken og evt så på meg i mørket. Brått begynte han å pille meg på øya fort og febrilsk mens han sa at han pakket opp pakker! "jeg pakker opp pakker!"
Jeg tenkte at her var det noe rart, og grep tak i mobilen (samme sted i 5 år, muskelminne) og fikk på en eller annen måte slått på lyset på tlf og lyste han rett i øya (som var åpne!).
Jeg måtte le når han dro en "dracula", opp med armene foran ansiktet og freste før han la seg ned ved siden av og lå stille som intet hadde hendt.😂

Anonymkode: 3cdcd...f94

Åh, herregud, ler så jeg griner 😂😂😂👏👏

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg delte leilighet med for noen år siden gjorde mye hysterisk morsomt i søvne!

en gjenganger var at hun gikk inn i klesskapet på natta, der rota hun seg liksom bort og var der til morgenen igjenn fordi hun fant ikke veien ut 😂😂

• Liker 11
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

Skrevet

Mannen min nynner i søvne, hver eneste natt. Fikk også en knyttneve i fjeset en natt mens han ropte ka bong! 

Anonymkode: ac741...9b5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...