AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Nå vil du antagelig se på meg som en umoderne tulling fordi jeg skriver dette, men kjenner jeg blir temmelig oppgitt når jeg ser hvor mye negativt som skrives her om andre bak ryggen deres; tenker på tråden Dama hadde flate hengepupper, for ikke å snakke om de utallige trådene om hvordan tidligere sexpartneres kjønnsorgan ser ut og kritikk av dette; er det slik at dersom man kler av seg for noen, betyr det automatisk at man skal få brettet ut intime deler av privatlivet sitt på et offentlig forum? Hvilken respekt for andre mennesker har man da - om en kvinnes bryster eller kjønnsorgan ser slik eller slik ut, eller om en penis er litt kortere enn vanlig; spiller det noen som helst rolle? Her er det et unikt, levende menneske man har hatt intim kontakt med, og så skal man baksnakke vedkommende etter alle kunstens regler etterpå. Ikke særlig pent gjort, spør du meg. Er klar over at nå kommer det til å komme negative svar på reaksjonen min ettersom vi jo lever i et superåpent samfunn der folk legger ut det meste på sosiale medier og der det virker som om det ikke er rom for privatliv lenger, men har selv opplevd mye baksnakking i årenes løp, noe som ikke har vært særlig hyggelig; kan hende at flere av de som henges ut her hadde blitt virkelig lei seg dersom de visste hva som skrives om dem. - B. (ja da, jeg er sikkert en umoderne tulling med gammeldagse idéer , men ikke alt som er nytt og moderne, er nødvendigvis like bra. Tidligere baksnakket man hverandre i et mer eller mindre lukket miljø. Nå gjør man det helt åpent, og deler informasjonen med resten av verden.) Anonymkode: d5563...0a5 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Syns du har et godt poeng. Mye forpestede og negative tanker man bør holde for seg selv. Anonymkode: bf694...0c6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Jeg skjønner ikke helt at det er så ille å skrive på et anonymt forum. Dersom ikke detaljene er for identifiserende så spiller det da ingen rolle. Anonymkode: a7b6b...744 1
intexus40 Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Jeg er veldig enig i det du skriver 🙂 Behandle andre som du vil bli behandlet selv. Også på nett, sunn fornuft og et positivt sinn er sunt å bruke når man sitter bak tastaturet. Jeg skulle også ønske alle disse trollerne som frekventere disse sidene om å ta seg en bolle og komme seg litt ut i frisk luft fremfor å sitte å tro de er morsomme på andres bekostning. 3
intexus40 Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt at det er så ille å skrive på et anonymt forum. Dersom ikke detaljene er for identifiserende så spiller det da ingen rolle. Anonymkode: a7b6b...744 Nå treffer du jo spikern helt på hodet. Det er jo akkurat den tankegangen du har som gjør at så mange lirer av seg så masse unødig fjas. Det er jo ikke så farlig, jeg er jo anonym.. også synes jeg det er gøy å rakke ned på andre for egen morsomhets skyld.. Flytt hele diskusjonen over til virkeligheten, ville du ikke sagt noe av det samme direkte til en annen, så gjør det heller ikke her på et forum. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Tror mye av det bare er troll uansett. Tar ikke seksualforumet alvorlig i det hele tatt. Anonymkode: 18406...b68
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt at det er så ille å skrive på et anonymt forum. Dersom ikke detaljene er for identifiserende så spiller det da ingen rolle. Anonymkode: a7b6b...744 Selv om detaljene ikke identifiserer vedkommende med navn, tror jeg man kan være rimelig sikker på at hvis noen kjenner seg igjen i situasjonen og vet at det er seg selv man leser om, vil man kunne føle seg veldig utlevert og naken. Det hadde iallfall jeg gjort dersom jeg hadde stått uten en tråd foran en kvinne eller gått til sengs med henne, og hun senere hadde skrevet hvor mye hun misliker kroppen min. Det intime man deler sammen, bør forbli intimt; det er det tillit handler om. - B. Anonymkode: d5563...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror mye av det bare er troll uansett. Tar ikke seksualforumet alvorlig i det hele tatt. Anonymkode: 18406...b68 Det er ikke noe mere innafor bare fordi personen bak tastaturet "bare tulla". Anonymkode: bf694...0c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå