Gå til innhold

h**te jeg ser ikke ut, hva skal jeg gjøre?!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kriiise

jeg har et stooort problem!!!! jeg reiser til sydligere strøk pålørdag, igår var jeg ut åshoppa bikini og ganske fornøyd når jeg endelig fant drømme bikinien!!! men, herregud jeg ser ikke ut!!!!!!!! lårene mine, rumpa mi, bakpå lårene er fulle av cellulitter!!!!! jeg kan ikke gå slik, alle vi se det og alle vi glane på det for det er enormt masse og jkeg er ganske ung!! det er rett og slett stygt og jeg vet at jeg vil få store problemer med å gå fra stolen og ned til stranda slik, vil føle at alles øyne er på meg...

hva kan jeg gjøre?? trening er vel litt sent? solarium, bli litt brun der? hva som helst!!!! jeg vet at det er vanlig, men å redusere det litt, eller å minske synligheten av det må gå an:( uff ble helt ødelagt jeg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sdjakd

Det var nettopp en lignede tråd om dette med en artikkel fra VG (tror jeg) hvor det sto at det er ingenting som hjelper på celulitter.

Godta deg slik du er. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skreeeeeekkelig lite du kan gjøre på tre dager ihvertfall.

trening kan over sikt minske problemet da cellulitter er fett, minsker du fettprosenten din, minsker du cellulittene selv om du ikke fjerner dem.

farge kan gjøre at de ikke synes like godt, men du har bare tre dager igjen til du reiser, så det spørs hvor mye du rekker.

så det eneste du vel kan gjøre, er å finne andre ting å fokusere på. :wink:

du har helt sikkert ting ved deg selv som gjør at folk synes du er fin også.

og kjøpe en sharong eller noe som du kan slå om hofta når du skal ut å tusle, til kiosken eller do eller sånt. så er det kun fra stolen og til vannet du går uten.

kan forøvrig ikke tenke meg at noen kommer til å glane, og det er sikkert mye værre i dine øyne en det er i noens andre øyne. (det pleier å være det) :wink:

men det hjelper lite når man selv synes det er ille.

prøv å jobbe med ditt eget syn på det, det gjør underverker det også. om du ser objektivt på deg selv, sett deg litt utenfor deg selv, se på deg selv som om det var bestevenninda de du så på, hva ville du tenkt da? "H så stygg ho var!" ?

eller ville det vært noe helt annet? :wink:

tror du kan gjøre mest i hodet ditt.

dra ned å kos deg, du er selv den største kritikeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve med selvbruning av noe slag - men det er vel like sannsynlig at det vil fremheve cellulittene som at det vil skjule dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...kjedelige greier det der :-(

Men husk at det er nok ingen andre enn du selv som legger merke til det...

Prøv å bare kose deg og nyte ferien! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Nå må vi kvinner slutte å fokusere på "feil" med kroppene våre. Tenk på alt du skal oppleve i ferien istedet for å fokusere på kroppen din.

Prøv å gjør mest mulig ut av ferien og nyt livet.

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Som allerede sagt så er det lite som hjelper mot cellulitter, ihvertfall på 3 dager :wink: . Jeg vil anbefale deg å bruke selvbruner før du drar. Det ser bedre ut med cellulitter på en brun kropp enn på en blek kropp. Kos deg masse i ferien din, og HUSK at det er stort sett bare er deg selv legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Hva med en oppstrammende krem? Du kan spørre på parfymeriet, men effekten kan variere. Det enkleste er nok å gi f. og kose deg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor mye litt brunfarge kan gjøre. Selvbruner ble jo nevnt her.

Ofte, dersom jeg drar på ferie tidlig på året, slik at kroppen har en kefir-teint... så tenker jeg at ,om et par dager, da ser jeg mye bedre ut da! (alt er jo relativt som kjent). Er ikke den store solariumsbrukeren, så må bare overleve de første dagene som fiskepudding.

Og det er ingenting vi kvinner er bedre på enn å være selvkritiske. Du ser mye bedre ut enn du tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...