Gå til innhold

Beste metode for å fjerne nupper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir gal av nuppene, klærne ser så stygge ut. Hva er beste og enkleste metode å bli kvitt dem på?

Anonymkode: 727d5...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nuppefjerner er absolutt best. Barberhøvel kan også brukes. Og barbermaskiner.

Anonymkode: e08c5...92c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1992 kjøpte jeg en såkalt nuppefjerner på Jernia. Og tro det eller ei, den vesle maskinen (som kostet 150 kr eller noe) virker like fint den dag i dag! Den har jeg hatt mye bruk for, det skal jeg love. Gamle og nuppete plagg og tekstiler blir som nye igjen når nuppene er borte. 

Nuppefjerneren går på batterier, to stk AA. Jeg har en som ligner veldig på f.eks denne. Du har en som er noen tiere billigere hos Clas Ohlson her.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere sånn elektriske til å virke? Jeg har en, men den står bare å durer, den klarer ikke å suge til seg nuppene. 

Anonymkode: 8eca6...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan får dere sånn elektriske til å virke? Jeg har en, men den står bare å durer, den klarer ikke å suge til seg nuppene. 

TS her.

Jeg kjøpte en sånn dings og det funka fjell. Drar den bare lett over plagget frem og tilbake, i sirkler og litt sånn, så tar den det meste. 

Anonymkode: 727d5...d9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må bevege den/føre den forsiktig rundt på stoffet, og stoffet må ligge flatt mot hardt underlag, f.eks et bord. Har du dobbeltsjekket at du har tatt av beskyttelses-dekslet foran på den? Det er et gjennomsiktig plastdeksel på min som tas av før bruk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2020 at 6:06 PM, AnonymBruker said:

Den suger ikke, men har små skarpe kniver som roterer. Du må bevege den nedpå plagget med nuppene forsiktig, opp og ned, eller rotere i sirkler. Plagget må ligge flatt

Anonymkode: 2af31...192

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...