AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Jeg er kvinne på 32. Kjæresten min sier jeg er trang og god, bare ærlig. Men vil jeg alltid være det? Er det arv som spiller rolle her? Det er oppskrytt å si at ei 19åring er trangere, da jeg hadde ei tidligere klassevenninne som var vid nedentil, da var hun veldig ung. Nå skal det sies at jeg aldri bruker tampong! Aldri brukt. Den utvider vel også skjeden, jeg hørte en gyn sa det gjøre kjeden mer alstisk. #nyskjerrig Anonymkode: c85a8...512
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Lurer faktisk på det samme selv. Jeg er 29 og har vært gjennom fødsel en gsng. Mannen sier jeg er trangere nå enn det jeg var før. Anonymkode: e2fcc...4db
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Er 50 år og like trang som da jeg var 20. Vet ikke om fysisk form har noe å si, men jeg er ganske mye mer veltrent enn da jeg var 20. Har ett barn og det er 30 år siden jeg fikk henne.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Man blir vel ikke vid av å bruke tampong! Anonymkode: 27ef3...611 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer faktisk på det samme selv. Jeg er 29 og har vært gjennom fødsel en gsng. Mannen sier jeg er trangere nå enn det jeg var før. Anonymkode: e2fcc...4db Vittig. Det sier kjæresten min også. Jeg har to barn. Har vært flink med knipeøvelser og stapper faktisk ikke noe inn "der" , utenom mannens penis Vi har mye sex. Jeg tror gener spiller rolle her. Ts Anonymkode: c85a8...512
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 For min del - snart 50 år nå - så har jeg allltid vært trang. Ikke trent i det hele tatt og har tre barn. Anonymkode: b4a16...341
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 Tror du seriøst at du blir vid av å bruke tampong... Anonymkode: a4649...490 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man blir vel ikke vid av å bruke tampong! Anonymkode: 27ef3...611 En gyn sa at skjeden blir mer elastisk ved bruk av tampong jo. Kanskje ikke så rart, når den blåser seg opp som en ballong inni der. Anonymkode: c85a8...512
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Jeg blir stadig mer og mer forbauset over nivået på enkelte mennesker her inne på KG.. Anonymkode: a4649...490 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del - snart 50 år nå - så har jeg allltid vært trang. Ikke trent i det hele tatt og har tre barn. Anonymkode: b4a16...341 Satse på at jeg også holder meg trang så lenge jeg og da Tenkte kanskje det ville skje forandringer med årene, men godt å høre det ikke alltid er tilfellet. Ts Anonymkode: c85a8...512
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Satse på at jeg også holder meg trang så lenge jeg og da Tenkte kanskje det ville skje forandringer med årene, men godt å høre det ikke alltid er tilfellet. Ts Anonymkode: c85a8...512 Var en annen over her som sa at hun fikk høre at hun var trangere etter barn, og det fikk jeg høre av eksen min også - han syns det var helt utrolig at det kunne kjennes trangere ut "til og med etter at du fikk barn" Anonymkode: b4a16...341
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir stadig mer og mer forbauset over nivået på enkelte mennesker her inne på KG.. Anonymkode: a4649...490 Hva tror du er teorien bak at noen er trange og noen er vide? Hvis du tror det er alder som spiller rolle her, så er ikke det bedre akkurat. Anonymkode: c85a8...512
Anya66 Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir stadig mer og mer forbauset over nivået på enkelte mennesker her inne på KG.. Anonymkode: a4649...490 Enig 🙄
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 Nesten alle mener jo at de er trange 😀 Det kan jo ikke stemme statistisk sett. Og hvordan vet man liksom at man er trang? Alle menn vil jo si at man er trang, uansett om det er sant eller ikke Anonymkode: 30de3...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, Anya66 skrev: Enig 🙄 Er temaet så ubetydelig for deg, så ville jeg latt være å gå inn på tråden. Anonymkode: c85a8...512 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #16 Skrevet 11. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten alle mener jo at de er trange 😀 Det kan jo ikke stemme statistisk sett. Og hvordan vet man liksom at man er trang? Alle menn vil jo si at man er trang, uansett om det er sant eller ikke Anonymkode: 30de3...c5c Min erfaring er at mange overvurderer hvor trang de er. Alle menn sier jo det uansett.😅 Normalt sett blir alle videre med årene, da musklene blir dårligere og elastiteten slappere. Mye kan forebygges ved trening. Har veldig mange venninner som sier de er blitt veldig merkbart videre etter fødsel, noe som er veldig naturlig når det kommer en hel baby ut der. Utgangspungtet man er "skapt" med får man ikke gjort noe med. Ei på 19-20 kan være vid selv om hun ikke har født. Gener osv spiller stor rolle. De som bruker store dildoer og driver på med fisting blir ikke akkurat trangere med årene heller. Anonymkode: ad411...587 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #17 Skrevet 11. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som bruker store dildoer og driver på med fisting blir ikke akkurat trangere med årene heller. Nettopp. Man utvider skjeden ved slike ting. Joda, menn kan være arlige de også. Noen er trange, sånn er det bare. Man kjenner gjerne med fingrene om man er trang eller ikke, hvis man selv skal være itvil. Anonymkode: c85a8...512 1
Gjest Paramount Skrevet 11. februar 2020 #18 Skrevet 11. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er temaet så ubetydelig for deg, så ville jeg latt være å gå inn på tråden. Anonymkode: c85a8...512 Temaet er veldig viktig for mange, og det er det som er viktig, ikke om hun er trang eller ikke. Jeg er helt gjennomsnittlig av størrelse og har hatt sex med kvinner som var så våte og vide at jeg kjente omtrent ingen ting til slutt. Det var veldig deilig likevel, for begge. Selvsagt fint å være trang, kvinner ønsker å føle seg freshe og attraktive på denne måten, men avgjørende for den totale seksuelle opplevelsen er det ikke. Ikke lag for mye stress rundt dette.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #19 Skrevet 11. februar 2020 3 timer siden, Paramount skrev: Temaet er veldig viktig for mange, og det er det som er viktig, ikke om hun er trang eller ikke. Jeg er helt gjennomsnittlig av størrelse og har hatt sex med kvinner som var så våte og vide at jeg kjente omtrent ingen ting til slutt. Det var veldig deilig likevel, for begge. Selvsagt fint å være trang, kvinner ønsker å føle seg freshe og attraktive på denne måten, men avgjørende for den totale seksuelle opplevelsen er det ikke. Ikke lag for mye stress rundt dette. Jeg siterte igrunnen til AB som lurte på nivået blant enkelte her i tråden. Hvis temaet er så uinteressant, vil jeg foreslå å lavær å kommentere. Det er igrunnen helt uvesentlig, men det er jo lov å nyskjerrig på hva som skjer med en ei aldrende dame som meg.;) Det har også tidligere vært snakk om at sexlivet reduseres noe ved enkelte som har en vid kjede. Alle vil nok ha et stramt, ungt underliv så langt det lar seg gjøre. Anonymkode: c85a8...512
Gjest Paramount Skrevet 11. februar 2020 #20 Skrevet 11. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg siterte igrunnen til AB som lurte på nivået blant enkelte her i tråden. Hvis temaet er så uinteressant, vil jeg foreslå å lavær å kommentere. Det er igrunnen helt uvesentlig, men det er jo lov å nyskjerrig på hva som skjer med en ei aldrende dame som meg.;) Det har også tidligere vært snakk om at sexlivet reduseres noe ved enkelte som har en vid kjede. Alle vil nok ha et stramt, ungt underliv så langt det lar seg gjøre. Anonymkode: c85a8...512 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå