Guest13 Skrevet 11. februar 2020 #1 Skrevet 11. februar 2020 Hei KG! Jeg (trodde) jeg hadde et ganske seriøst forhold i noen år med en jente, men hun dumpet meg her en dag fordi hun syns at penisen min ikke var stor nok, og at sexlivet hennes ble kjedelig. Jeg synes at vi alltid har hatt bra sex, og å få henne til å komme klarte jeg nesten hver gang (penetrering slik at klitoris ble stimulert). Jeg er selvfølgelig oppgitt og såret, da jeg trodde alt var ok, men nå går jeg bare rundt og tenker på dette med størrelsen hele tiden.. Hva tenker dere andre jenter om denne avgjørelsen? Hilsen en fortvilet gutt, 26år... PS: Størrelsen er gjennomsnittlig, kan være mer spesifikk hvis dere føler dere må vite den for å gi ærlig svar.
Castor Troy Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, Guest13 skrev: Hei KG! Jeg (trodde) jeg hadde et ganske seriøst forhold i noen år med en jente, men hun dumpet meg her en dag fordi hun syns at penisen min ikke var stor nok, og at sexlivet hennes ble kjedelig. Jeg synes at vi alltid har hatt bra sex, og å få henne til å komme klarte jeg nesten hver gang (penetrering slik at klitoris ble stimulert). Jeg er selvfølgelig oppgitt og såret, da jeg trodde alt var ok, men nå går jeg bare rundt og tenker på dette med størrelsen hele tiden.. Hva tenker dere andre jenter om denne avgjørelsen? Hilsen en fortvilet gutt, 26år... PS: Størrelsen er gjennomsnittlig, kan være mer spesifikk hvis dere føler dere må vite den for å gi ærlig svar. Skjønner ikke at hun dumpet deg hvis sexen var bra, og hun fikk orgasme nesten hele tiden? Kan det være en annen grunn til bruddet? Hvis det stemmer isåfall er hun ikke mye å deppe over 4
Guest13 Skrevet 11. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2020 Takker for svar! Alt virket ok, men hun ble ikke lenger tent, hun ville ha noe større sa hun.. Hun poengterte at det ikke var noe annet, bare at hun hadde fetisj eller noe på større peniser.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Kvinner har forskjellige meninger angående dette. Noen bryr seg ikke, for andre er det viktig. Har selv kuttet kontakt med en fyr etter noen møter pga liten penis. Men det høres veldig rart ut at hun har holdt ut i flere år med deg og så plutselig vil hun ha noe større. Anonymkode: cdcd9...fde 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Da hadde ho ligget med noen andre daa også syntes han var bedre Anonymkode: fec9b...991 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Noen kvinner er bare så hule at selv ikke er normal mann klarer å fylle tomrommet Anonymkode: 0e6ff...08d 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, Guest13 skrev: Hei KG! Jeg (trodde) jeg hadde et ganske seriøst forhold i noen år med en jente, men hun dumpet meg her en dag fordi hun syns at penisen min ikke var stor nok, og at sexlivet hennes ble kjedelig. Jeg synes at vi alltid har hatt bra sex, og å få henne til å komme klarte jeg nesten hver gang (penetrering slik at klitoris ble stimulert). Jeg er selvfølgelig oppgitt og såret, da jeg trodde alt var ok, men nå går jeg bare rundt og tenker på dette med størrelsen hele tiden.. Hva tenker dere andre jenter om denne avgjørelsen? Hilsen en fortvilet gutt, 26år... PS: Størrelsen er gjennomsnittlig, kan være mer spesifikk hvis dere føler dere må vite den for å gi ærlig svar. Dere hadde ikke et seriøst forhold. men er overfladisk et. Sexlivet blir etterhvert lit kjedelig, det krever lit å holde den "spennende". Med mindre det er snakk om micropenis her, så er målet henne å gjøre deg usikker. Ettersom hun ikke har kjærlighet for deg, så vil hun fucke med hode ditt. Hun er umoden og direkte slem. Fuck henne og kom deg videre. Prøv å finn en som er lit mer moden og snill neste gang. Anonymkode: 7a3d7...beb 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Klitoris blir ikke stimulert ved penetrering.... Anonymkode: 99eb4...d5f 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klitoris blir ikke stimulert ved penetrering.... Anonymkode: 99eb4...d5f Klitoris kan fint bli stimulert ved piv, både utvendig og innvendig. Anonymkode: 76aa0...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 Da får du gjøre som alle andre nàr de blir dumpet. Lete etter en ny kjæreste. Anonymkode: 0a324...401
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 Det må nok ikke ha hvert på grunn av Penisen din. Anonymkode: 73700...100 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klitoris kan fint bli stimulert ved piv, både utvendig og innvendig. Anonymkode: 76aa0...ce1 Kan du beskrive hvordan det kan gå for seg rent fysisk? Brukes hånden til hjelp? For penis kan ikke fysisk være på to steder på èn gang, både oppe på klitoris og nede inne i vagina. Hilsen en med kvinnelig kroppsfysikk Anonymkode: 0b3bb...547 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 5 timer siden, Guest13 skrev: Hilsen en fortvilet gutt, 26år... Du er ikke "gutt" når du er 26. Du er en mann. Kanskje hun ble lei av å være sammen med en liten gutt, og ville ut for å lete seg opp en mann i stedet? Anonymkode: 0b3bb...547
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 slike innlegg er bare såå lite sannsynlige, 1000 spenn på at dettee er skrevet av 23/18 over og ut eller lignende,han blir aldri ferdig med denne ideen Anonymkode: 2cddd...456 3
Gjest Forumhei Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 Da var du kvitt henne!!🍾🥳, nå kan du finne deg en sikkelig dame😉
Gjest Forumhei Skrevet 11. februar 2020 #16 Skrevet 11. februar 2020 Tror det er en kvinne som skriver!, litt gøy må man ha det når man er trygda😅
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #17 Skrevet 11. februar 2020 Hvis dette er seriøst (noe jeg tar med et stort forbehold) mener jeg seriøst at det er på tide å sprette champagnen og prise seg lykkelig over å være kvitt et såpass stort mehe av en dame. Ufattelig at det skulle ta år å finne ut av dette. Gå ut og finn kvalitet og vær glad du fant ut av dette nå og ikke enda flere år (og ekteskap og barn) senere. Anonymkode: 14fcd...7c4 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #18 Skrevet 11. februar 2020 Hvis du tror du ga henne fantastisk sex med kun penetrering og hun faktisk har dumpet deg pga "penisstørrelsen" (lukter troll her) så er sjansen stor for at de orgasmene vare fake. Sex blir alltid bedre om klitoris får være med Anonymkode: 850e8...a38 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #19 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du beskrive hvordan det kan gå for seg rent fysisk? Brukes hånden til hjelp? For penis kan ikke fysisk være på to steder på èn gang, både oppe på klitoris og nede inne i vagina. Hilsen en med kvinnelig kroppsfysikk Anonymkode: 0b3bb...547 Kvinnes klitoris stiumleres på innsiden også siden klitoris strekker seg veldig langt. Noen er mere følsomme innvendig enn andre. Når man har penis helt inne vil skambenet ved roten av penis stimulere klitoris hvis mannen roterer kroppen mot klitten. Anonymkode: 631f6...738 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #20 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke "gutt" når du er 26. Du er en mann. Kanskje hun ble lei av å være sammen med en liten gutt, og ville ut for å lete seg opp en mann i stedet? Anonymkode: 0b3bb...547 Ser ofte damer skrive jente 36 osv, så helt unormalt er det vel ikke😉 Anonymkode: 631f6...738 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå