AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Hei, når fikk du tilbake regelmessig menstruasjon etter angrepille? Tok en i desember, men har ikke fått tilbake den regelmessige eggløsningen/ mensen igjen.... Anonymkode: a0581...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, når fikk du tilbake regelmessig menstruasjon etter angrepille? Tok en i desember, men har ikke fått tilbake den regelmessige eggløsningen/ mensen igjen.... Anonymkode: a0581...a7b Litt feil forum å skrive dette i. Alle som er her inne prøver å bli gravid. Vi tar ikke angrepiller Anonymkode: 56f86...23d 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt feil forum å skrive dette i. Alle som er her inne prøver å bli gravid. Vi tar ikke angrepiller Anonymkode: 56f86...23d Visste ikke helt hva slags forum dette passet i😬 Anonymkode: a0581...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt feil forum å skrive dette i. Alle som er her inne prøver å bli gravid. Vi tar ikke angrepiller Anonymkode: 56f86...23d Jeg skal jo prøve å bli gravid til neste år, derfor jeg lurte. Anonymkode: a0581...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skal jo prøve å bli gravid til neste år, derfor jeg lurte. Anonymkode: a0581...a7b Dette er utrolig umodent av deg. Du tar en angrepille for så å planlegge graviditet året etter? Anonymkode: 56f86...23d 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er utrolig umodent av deg. Du tar en angrepille for så å planlegge graviditet året etter? Anonymkode: 56f86...23d Hvordan er det umodent? Det passer ikke det året her eller neste år med barn, derfor prøver vi neste år for å få barn 2022. Du kan holde de lusne meningene dine for deg selv, du svarer ikke på det jeg spør uansett. Anonymkode: a0581...a7b 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det umodent? Det passer ikke det året her eller neste år med barn, derfor prøver vi neste år for å få barn 2022. Du kan holde de lusne meningene dine for deg selv, du svarer ikke på det jeg spør uansett. Anonymkode: a0581...a7b Også sliter dere med å bli gravid også tar det plutselig 3,5,7 og 9 år. Det passer aldri perfekt å få barn og det er ikke en selvfølgelig at man blir gravid naturlig. Anonymkode: 56f86...23d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #8 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Også sliter dere med å bli gravid også tar det plutselig 3,5,7 og 9 år. Det passer aldri perfekt å få barn og det er ikke en selvfølgelig at man blir gravid naturlig. Anonymkode: 56f86...23d Vet jeg kan bli gravid naturlig. Er ikke mange år siden jeg ble gravid, men tok abort. og jeg har som regel hatt regelmessig mens og eggløsning før jeg tok angrepilla. Anonymkode: a0581...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #9 Skrevet 11. februar 2020 Passer aldri å få barn. Uansett helt feil forum, det sier seg selv hvis man gidder å lese hvilket forum man poster i🙄 det heter "prøvere og ufrivillig barnløse". Hvilken del synes du virka som passa med angrepille, prøvere eller ufrivillig barnløse? Du spytter rett og slett i trynet på de her som har prøvd i mange år og fortsatt ikke får barn. Anonymkode: 834df...c99
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Passer aldri å få barn. Uansett helt feil forum, det sier seg selv hvis man gidder å lese hvilket forum man poster i🙄 det heter "prøvere og ufrivillig barnløse". Hvilken del synes du virka som passa med angrepille, prøvere eller ufrivillig barnløse? Du spytter rett og slett i trynet på de her som har prøvd i mange år og fortsatt ikke får barn. Anonymkode: 834df...c99 Fordi jeg vil prøve å bli gravid neste år og vil ha igjen regelmessig syklus, så dette har noe med forumet å gjøre. Jeg leste hva som inngår i dette forumet. Hvis vi skal ta hensyn til hvem som ikke kan få barn, så burde vi ikke få barn i det hele tatt fordi det kan såre andre som ikke kan få det? Anonymkode: a0581...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passer aldri å få barn. Uansett helt feil forum, det sier seg selv hvis man gidder å lese hvilket forum man poster i🙄 det heter "prøvere og ufrivillig barnløse". Hvilken del synes du virka som passa med angrepille, prøvere eller ufrivillig barnløse? Du spytter rett og slett i trynet på de her som har prøvd i mange år og fortsatt ikke får barn. Anonymkode: 834df...c99 Herregud da. Det er ikke Ts sin feil at andre ikke kan få barn. Hun skal jo bli prøver, men da innebærer det å få igjen «regelmessig»mens, så da har dette noe med forumet å gjøre. Vi lever i en urettferdig verden, alle kan ikke få alt. Anonymkode: 4ad2b...b85 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg vil prøve å bli gravid neste år og vil ha igjen regelmessig syklus, så dette har noe med forumet å gjøre. Jeg leste hva som inngår i dette forumet. Hvis vi skal ta hensyn til hvem som ikke kan få barn, så burde vi ikke få barn i det hele tatt fordi det kan såre andre som ikke kan få det? Anonymkode: a0581...a7b I det du tok angrepilla var du faktisk ikke en prøver lenger. Du kunne faktisk posta i gravid forumet som alle andre jeg har sett som har spørsmål om angrepille eller abort Anonymkode: 834df...c99
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I det du tok angrepilla var du faktisk ikke en prøver lenger. Du kunne faktisk posta i gravid forumet som alle andre jeg har sett som har spørsmål om angrepille eller abort Anonymkode: 834df...c99 Jeg SKAL bli prøver til neste år, les innlegget før du kommenterer. Jeg var ingen prøver da jeg tok angrepilla. Jeg spør om når andre fikk igjen regelmessig mens ETTER angrepille fordi ja! Jeg skal bli prøver igjen veldig snart. Anonymkode: a0581...a7b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det du tok angrepilla var du faktisk ikke en prøver lenger. Du kunne faktisk posta i gravid forumet som alle andre jeg har sett som har spørsmål om angrepille eller abort Anonymkode: 834df...c99 Hva er du så butthurt for? TS var ingen prøver, for da hadde hun sikkert ikke tatt angrepilla. Går an å bruke hode og tenkte litt. Hun skal bli prøver 2021 så i dette forumet hører hun hjemme. Anonymkode: 4ad2b...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå