Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt? Jeg ble distrahert midt i fruene i går (grrrr!) Hva var det som ble fortalt om Mary Alice og babyen? Hadde hun stjålet en baby? Takknemlig for et lite referat om dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Mary Alice og Paul hadde overtatt en baby fra en narkoman dame som hadde vært inne til behandling der Mary Alice og søster til hun som ble drept av Paul jobbet.

Et år etter at denne narkomane kvinnen hadde vært der til behandling forsvant Mary Alice og Paul, og da hadde de plutselig en baby.

Det var nok det Mrs Huber skrev utpressingsbrev om...

Gjest Virvel
Skrevet

Søsteren til Martha Huber (som jeg aldri husker hva heter) hadde et flashback hvor vi så henne og Martha. Sistnevnte var vel på besøk hos søsteren, og lurte på hvordan hun kjente naboen hennes, Mary Alice (det var et bilde av henne der). Søsteren svarte at det var Angela som hun hadde jobbet sammen med flere år tidligere. Så spurte hun Martha om Mary Alice hadde barn, og fikk til svar at hun hadde en sønn. Søsteren fortalte da at hun og Angela/Mary Alice hadde jobbet med en ung kvinne som var temmelig forstyrret, og som hadde en sønn. Plutselig hadde Angela/Mary Alice forsvunnet, og litt senere hadde visstnok også babyen blitt borte. Søsteren mente at dersom det faktisk var sånn at Angela/Mary Alice hadde kidnappet ungen, så var det det beste som kunne ha skjedd fordi den biologiske moren var narkoman osv.

Og Edie innrømmet overfor Paul at hun og Susan hadde brutt seg inn i huset hans fordi Susan var besatt av å finne ut mer om Mary Alice. Paul konfronterte Susan, og fortalte deretter at kona opprinnelig het Angela og var oppkalt etter en tante, men etter en krangel med denne tanten endret hun navn til Mary Alice. Om dette er sant eller ei vet vi ikke ennå.

Skrevet

Er det bare jeg som synes Zach er skummel? :ler:

Skrevet

Tusen takk for oppklaringen :-)

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det bare jeg som synes Zach er skummel?  :ler:

Freaky fyr! (Som far, som sønn)

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det bare jeg som synes Zach er skummel?  :ler:

Nei, huff. Det knyter seg i magen min bare av å se gutten. Han har problemer han :roll:

Men detektiven som Susan snakket med på slutten av episoden, har han vært inne i bilde før? I hvilken anledning?

Skrevet

Den detektiven er vel forbundet med Mike, "ekskjæresten" til Susan. Han er vel sjefen hans eller noe sånn. om jeg husker rett?

Skrevet

Hei!

Kanskje det er noen snille sjeler her som kan oppklare en ting for meg også (som også ble forstyrra litt i går)?

Hva sa Tom (?mannen til Lynette?) til Lynette når de hadde den krangelen, like før han sa noe om at "kanskje det bare er slike ting menn sier til sine koner" ?

Takker på forhånd :)

Gjest Gjesta
Skrevet

At kvinner kan drive menn til utroskap ved å være for mistenksomme og ikke stole på partneren 123 :P

Gjest Bhsiltsk
Skrevet
Den detektiven er vel forbundet med Mike, "ekskjæresten" til Susan. Han er vel sjefen hans eller noe sånn.  om jeg husker rett?

Nei, det var han som etterforsket det utpressingsbrevet

som Paul (mannen til Mary Alice) fikk rett før hun

begikk selvmord.

Derfor vet han privatdetektiven mye om ham som Susan

vil ha etterforsket.

Skrevet

Hmm.. huska feil da jeg. forbinder den mannen med Mike jeg. Men, da kobler jeg feil da.

Han vet i ale fall myue om Paul, ingen tvil om det. Han sa jo at han ikke tror, men vet, at han kan hjelpe henne :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det bare jeg som synes Zach er skummel? :ler:

Nei, synes han er litt "ekkel". :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...