AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Skjønner ikke hva det er jeg gjør, men har det med det å få stalkere. Folk som så vidt kjenner meg, men som Er villig til å gjøre alt jeg ber dem om. Virker nesten som om de blir sykelig besatt. Har 2 stalkere som er virkelig ille. Den ene har besøksforbud, men hva hjelper det?! han tar bilder av meg på butikken, for å så sende de til meg på Mail. Så vet han fortsatt er rundt å sprader. Får alltid påspandert drikke på byen av veldig innpåslitne menn, noe jeg ikke alltid takker nei til fordi gratis drikke og fordi de virker okay i starten. tror jeg har det med det å tiltrekke meg feil type folk... hjelp Anonymkode: 85905...a80
Mona123 Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Spør en person som kanskje ikke er din aller nærmeste om deres ærlige mening. Kanskje det er noe du gjør som stalkere og rare folk tiltrekkes og ser på som en invitasjon som du ikke er klar over? 1
Cinnamondiva Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Vel, kanskje du gir noen feile signaler som f.eks veldig utfordrendes kledd og mye flørting. Kan være det
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Hadde noen sånne selv før, men det var på videregående.. men jeg følte meg ikke særlig fin heller så jeg vet ikke. Spør de da, hva de ønsker fra deg? Anonymkode: 74f91...9f5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Du virker svak og usikker. Menneskene som stalker eller er «hyggelige» er psykopater. Anonymkode: c015f...70a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Det må jo være "noe" når du opplever dette HELE tiden. Jeg kjenner en som er sånn. Har sett at hun driver å stirrer og henger seg opp i folk, og overtolker interessen deres noe helt enormt. Hun påstår at kunder på jobben har stalket henne, selv om de umulig kan vite hvem hun er.... Det er kun HUN som sitter på informasjon om DEM... kunne skrevet mye, men.... Der hun sier stalking, ser vi andre kun at det er hun som er "besatt" av dem 🙄 Anonymkode: a7ffb...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå