Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe litt ull til neste vinter når det nå er salg, men ser at det nesten utelukkende er bodyer i ull som selges, og lite gensere i tilsvarende tykkelse. Jenta vår kommer til å være over tre år neste senhøst, og bruke str. 98. Er det da normalt å bruke body og ikke genser i ull? Så liksom for meg at det var gensere vi skulle gå for da, men produsentene er tydeligvis ikke helt enige med meg... 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk over til gensere fra 3 år, men brukte 104 da :)

Anonymkode: 74f80...f05

Skrevet

Det er jo salg fordi det selges lite..  ville ikke kjøpt bodyer. Mulig hun er ferdig med bleier neste vinter 

Anonymkode: 22228...c29

• Liker 2
Skrevet

Min nektet bodyer ved 3 år. Barnet har gjerne sluttet med bleie eller jobber med saken, og går på storbarnsavdeling der de andre ikke bruker body.

Skrevet

Var litt utydelig i det jeg skrev ser jeg. Jeg finner generelt lite gensere, på salg eller ikke salg i type Name it og Joha osv.. Det er mye bodyer i str. 98 og 104..

Skrevet

Jeg sliter ikke med å finne ullgensere?🤔 min treåring slutta med body da hu var to år ca. Name it, hust & claire, joha, reflex, janus er blant annet merker vi har i gensere, bruker 98/104

Anonymkode: dcc93...b29

• Liker 1
Skrevet

Sparkjøp har salg nå på Safa, som etter min erfaring er god kvalitet. Der begynner trøyene på str. 80.

Anonymkode: 47c65...630

• Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med å finne ullgensere! På nettet er det flust, i allefall! Barnas Hus, Stormberg, Spar Kjøp!

Ullgensere til barn finner du til og med på Rema! Pierre Robert, behagelig og varm!

Anonymkode: bb2cc...8e1

Skrevet
12 hours ago, Nephthys said:

Tenkte jeg skulle kjøpe litt ull til neste vinter når det nå er salg, men ser at det nesten utelukkende er bodyer i ull som selges, og lite gensere i tilsvarende tykkelse. Jenta vår kommer til å være over tre år neste senhøst, og bruke str. 98. Er det da normalt å bruke body og ikke genser i ull? Så liksom for meg at det var gensere vi skulle gå for da, men produsentene er tydeligvis ikke helt enige med meg... 😂

https://www.barnashus.no/klaer/ull.html?cat=561

Anonymkode: bb2cc...8e1

Skrevet

At du ikke kjøper vanlige bomullsgensere og heller har en tykk ullgenser (hjemmestrikk er perfekt) på utsiden om det blir kaldt? 

Mange barn er varme i foreksempel bhg med mye lek, og vi pleier å bruke vanlige bomullsgensere, og tar heller med en ullgenser om hun skulle fryse. 

Da slipper du å bekymre deg for flekker osv😉

Anonymkode: 597ec...f88

Skrevet

Kjøp Pierre Robert i dagligvarebutikken! Ville ikke brukt body på en 3-åring!

Skrevet

Min gutt som nettopp fylte 3 elsker å ha på body, men han bruker fortsatt bleie da. Men vi har flere gensere enn bodyer i størrelsen han bruker nå (98). 

Anonymkode: 3358e...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...