Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at mannen spør om nudes av kjæresten ? Kan jeg spørre hvorfor ? Akkurat kommet inn i et fersk forhold

Anonymkode: c4f9f...950

Skrevet

Det kan du bare si at du ikke er komfortabel med å sende. Hvis han ikke respekterer det er det ikke greit, så da får du jo sett litt hvilken type dette er (selv om jeg synes det er rart å spørre om dette tidlig i et forhold uansett..) Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 36692...967

Skrevet

For å fantasere og runke til. Ikke del hvis du ikke er komfortabel med det, særlig ikke når forholdet er nytt og du ikke helt vet hva han kan finne på å gjøre med det. Send heller på snap med lovnad om å ikke ta printscreen. 

Skrevet
Akkurat nå, McMary skrev:

For å fantasere og runke til. Ikke del hvis du ikke er komfortabel med det, særlig ikke når forholdet er nytt og du ikke helt vet hva han kan finne på å gjøre med det. Send heller på snap med lovnad om å ikke ta printscreen. 

Ville ikke sendt på snap, hvis man er i et helt nytt forhold og ikke stoler 100 % på personen. Er veldig lett å laste ned en app som lagrer alt man får tilsendt på snap uten at avsendere kan se det.

Skrevet

Dersom du er under 25 så ikke send. Er du over så kan du godt gjøre det, uten ansikt eller andre kjennetegn. Han ønsker nok noe å runke til dersom dersom forholdet er nytt og dere ikke er så mye sammen enda.

Anonymkode: dcc39...800

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Leste feil og leste nudler.😆

Ikke send han nudes, ikke i helt nytt forhold. Blir det slutt om tre måneder så har han fortsatt bilder av deg. Ikke vær naken på cam over messenger heller da han kan filme det uten at du vet. Enkelt og greit normalt nettvett. Si til han at han heller får glede seg til dere møtes igjen. 

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Lol for en low effort-mann. Hvis forholdet er ferskt burde han heller anstrenge seg mer for å treffe deg og dere bli bedre kjent. Er jo en så harry greie å spørre om nakenbilder når man ikke er så godt kjent. Hva vet vel du om han ikke lagrer dem og deler dem dersom det feks blir slutt? 

Han får heller treffe deg og se deg naken live. Det burde være mye bedre? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du bare si at du ikke er komfortabel med å sende. Hvis han ikke respekterer det er det ikke greit, så da får du jo sett litt hvilken type dette er (selv om jeg synes det er rart å spørre om dette tidlig i et forhold uansett..) Hvor gammel er du? 

Jeg er 22/fyller 23 i år og han fyller 26 dette året

Skrevet
Akkurat nå, Mona123 skrev:

Lol for en low effort-mann. Hvis forholdet er ferskt burde han heller anstrenge seg mer for å treffe deg og dere bli bedre kjent. Er jo en så harry greie å spørre om nakenbilder når man ikke er så godt kjent. Hva vet vel du om han ikke lagrer dem og deler dem dersom det feks blir slutt? 

Han får heller treffe deg og se deg naken live. Det burde være mye bedre? 

Enig 😊 men vi treffes hver dag omtrent. Har kun gått et døgn vi ikke har vært fra hverandre .. Og han spurte nå om jeg kunne sende han noe

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig 😊 men vi treffes hver dag omtrent. Har kun gått et døgn vi ikke har vært fra hverandre .. Og han spurte nå om jeg kunne sende han noe

Si bare nei, du gjør ikke sånt og at han heller får glede seg til å se deg igjen. Dersom han er en gentleman burde han respektere dette og verdsette deg enda høyere. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...