Gå til innhold

Tissen til dame er ikke barbert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er godt voksne, og jeg er ikke en player som har sex med damene før vi er blitt kjærester. I helgen skulle vi ha sex for første gang, og jeg ble mildt sagt sjokka. Hun hadde hår fra Tissen sin som kom utenfor trusekanten, og det var full busk. Jeg holdt på å brekke meg, og sa jeg hadde sår i tungen så kunne ikke slikke. Hadde aldri trodd at sex skulle være avtennende, men dette var helt grusomt. Hvordan sier jeg fra til henne at JEG ikke klarer å være sammen med noen som ikke stusser\barberer tissen sin.`?

Anonymkode: 43eee...2e2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er godt voksne, og jeg er ikke en player som har sex med damene før vi er blitt kjærester. I helgen skulle vi ha sex for første gang, og jeg ble mildt sagt sjokka. Hun hadde hår fra Tissen sin som kom utenfor trusekanten, og det var full busk. Jeg holdt på å brekke meg, og sa jeg hadde sår i tungen så kunne ikke slikke. Hadde aldri trodd at sex skulle være avtennende, men dette var helt grusomt. Hvordan sier jeg fra til henne at JEG ikke klarer å være sammen med noen som ikke stusser\barberer tissen sin.`?

Du er morsom 😂 Er hun hipster eller?

• Liker 1
Skrevet

«Tissen sin»? Er du 12? 

Anonymkode: 975b9...9ea

• Liker 18
Skrevet

Si rett ut at du liker det. Mannen min elsker at jeg suger og slikker ballene, men når de var fulle av hår forsvant tenninga. Nå barberer han seg

Anonymkode: 68b5c...21e

• Liker 1
Skrevet

Tissen til dame 😂😂🤣

Anonymkode: 5c5b6...c93

• Liker 8
Skrevet

"godt voksen"?

Og: Tissen???

Error

Anonymkode: fbef5...28b

• Liker 24
Skrevet

Sier dere som er i 40 årene fitta til dama? Det vil nå jeg si er fjortis. Vi menn har tiss og damer har tiss

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sier dere som er i 40 årene fitta til dama? Det vil nå jeg si er fjortis. Vi menn har tiss og damer har tiss

Si nå underliv... «tissen» er det man sier i barnehagen. 

Anonymkode: 975b9...9ea

• Liker 26
Skrevet

Underliv, vagina, penis osv 😛

• Liker 5
Gjest Hildur70
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fitta, musa, vagina eller kjønnsorgan 

Skrevet

Litt morsomt hvor mange som lever i dag som hadde avstått fra sex om dere hadde blitt født før barberhøvelen ble oppfunnet. Det er nesten rart at menneskene ikke er en utdødd art... 

• Liker 45
Skrevet

Jeg datt av ved "tissen", i kombo med "godt voksen"...😂😂😂

• Liker 31
Skrevet

Hva forventer du ts, glatt? 

Hadde selv mistet lysten hvis det så ut som det ikke var gjort noe. Hvis ikke du gidder, hvorfor skal jeg slikke den? Dette gjeller for menn og kvinner for meg. Men det må bare se stelt it. 

Anonymkode: 4e418...1d4

Annonse
Skrevet

Godt voksen ja. Særlig.

Anonymkode: 09d93...418

• Liker 4
Skrevet

Okey du mener å si at du er 40 år også syns du en naturlig kvinnekropp er ekkel? Du vet at hår på underlivet er naturlig?

Du får holde deg tik høyrehånda di da, hvis den er hårløs. Du er ikke i noen posisjon til å si hva hun skal gjøre eller ikke. Er dere kjærester er det lov å hinte o preferanser men ikke ellers. 

Anonymkode: 7e52b...20d

• Liker 15
Skrevet

Hennes kropp, hennes valg. 

Anonymkode: d9802...c63

• Liker 5
Skrevet

Det var ekkelt. Det er lite som er så avtennende som kvinner som ikke tar vare på tissen sin. Da tenker man liksom at det er mer som ikke er på stell. Full busk under armene, dårlig hygiene osv. Selv om det kanskje ikke er slik. 

Skrevet
2 minutter siden, Morpheus skrev:

Det var ekkelt. Det er lite som er så avtennende som kvinner som ikke tar vare på tissen sin. Da tenker man liksom at det er mer som ikke er på stell. Full busk under armene, dårlig hygiene osv. Selv om det kanskje ikke er slik. 

Å ha naturlig hårvekst mellom beina og under armene har vel ingenting med hygiene å gjøre?

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...