Gå til innhold

Sliter med mye utflod - mannen tror jeg er kåt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har alltid slitt mye med utflod, og må gå med truseinnlegg. Sambo vet jo det med truseinnlegg da han har sett det noen ganger. Vi er nyforelsket, men får ofte kommentarer når han skal fingre meg om at jeg er så våt, at han elsker at jeg blir så fort kåt. I går sa han at han fikk så god selvtillit siden jeg tenner så fort på han, og at han håper det ikke går over etterhvert som nyforelskafølelsen går over. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg si det til han, eller la han leve i troen med at jeg blir sykt våt av han?

Anonymkode: 74bd0...fb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du behøver ikke si det til han synes jeg 🙂

Anonymkode: 910b2...097

• Liker 14
Skrevet

Nei, la han få tro det! 

Anonymkode: 8c617...174

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde bedt han dra til helvete. Hadde ikke orket være sammen med en så barnslig mann! Har han aldri lært noe om kvinnekroppen? 

Anonymkode: ff155...777

• Liker 10
Skrevet

Hadde sagt det. Menn er så forbanna teit. Har fått høre det der jeg og. Selv om jeg ikke har mye utflod så blir jeg fort ganske våt. Betyr IKKE at jeg alltid er sykt kåt🤪

Anonymkode: 80bfa...0bf

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe 😊 hvorfor ødelegge den gleden for han ..

• Liker 3
Skrevet

Si det til han. Hvorfor skal du la han tro noe som ikke er tilfelle hele tiden? Det blir det samme som å lyve. 

Anonymkode: fe374...c91

• Liker 2
Skrevet

😂 si det om noen år, er morsommere da. 

Anonymkode: 77d25...60b

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂 si det om noen år, er morsommere da. 

Dette! Eventuelt kan du jo la han leve med gleden også om noen år så lenge det ikke plager deg 😉

Anonymkode: afe1c...556

• Liker 2
Skrevet

Det er bedre å leve i en løgn enn å si sannheten. I dameverden virker det å være en super greie. Ikke rart forhold havarerer. 

Jeg tenker med gru den dagen det går opp for ham hva den den virkelige grunnen til dette var. Det blir smertefullt det. Men det trenger jo ikke dere damer bry dere så mye om da det ikke er deres hjerte som brister.

Uansett står det helt sikkert en ny beiler å venter utenfor døra slik at deres behov vil fylles ganske raskt igjen....

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er bedre å leve i en løgn enn å si sannheten. I dameverden virker det å være en super greie. Ikke rart forhold havarerer. 

Jeg tenker med gru den dagen det går opp for ham hva den den virkelige grunnen til dette var. Det blir smertefullt det. Men det trenger jo ikke dere damer bry dere så mye om da det ikke er deres hjerte som brister.

Uansett står det helt sikkert en ny beiler å venter utenfor døra slik at deres behov vil fylles ganske raskt igjen....

Her var det mye bitterhet 🤪

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Alex_rude skrev:

Kansje jeg har opplevd lignende løgner og situasjoner før? Hvem vet?

Det som jeg finner merkelig er at damer er veldig såre på sine følelser. De betyr mye mere enn alt annet her i verden mens en manns følelser ikke enses et kalori. Ditt innlegg her bekrefter jo den likegyldigheten dere damer har rundt dette. 

Synes ikke det er noe rart at mange menn bare vil tømme og rømme. Da får de ihvertfall ikke sjansen til å bli såret på samme måte som det dere går inn for. ;)

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Kansje jeg har opplevd lignende løgner og situasjoner før? Hvem vet?

Det som jeg finner merkelig er at damer er veldig såre på sine følelser. De betyr mye mere enn alt annet her i verden mens en manns følelser ikke enses et kalori. Ditt innlegg her bekrefter jo den likegyldigheten dere damer har rundt dette. 

Synes ikke det er noe rart at mange menn bare vil tømme og rømme. Da får de ihvertfall ikke sjansen til å bli såret på samme måte som det dere går inn for. ;)

Men skjerp deg da.. skal han bli så sykt såret for at han selv bare går utifrå at hun er så sykt våt fordi han tenner henne sånn? Hva med å heller sitte seg litt inn i hvordan kvinnekroppen fungerer?🙈

Men ja. Hun burde fortelle han det. Skolere han litt samtidig.

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette er ikke noe dame greie. Vi trenger ikke alltid sannheten. Små gleder i hverdagen basert på usannheter er ok. Det er ikke alle som er så sensitive. Jeg har selv blitt fortalt at min lamme curry ikke er så god som jeg trodde etter noen år. da jeg spurte hvorfor han ikke sa ifra tidligere så var svaret "du virka som det var mye arbeid og stolthet knyttet til den" Det var morsomt og se tilbake på de gangene vi skulle ha gjester og han styrte meg vekk fra den retten. Det er noe vi ler av i dag. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Alex_rude skrev:

Men skjerp deg da.. skal han bli så sykt såret for at han selv bare går utifrå at hun er så sykt våt fordi han tenner henne sånn? Hva med å heller sitte seg litt inn i hvordan kvinnekroppen fungerer?🙈

Men ja. Hun burde fortelle han det. Skolere han litt samtidig.

Kan ikke dama holde dialog? Jeg vet det er veldig vanskelig for enkelte damer å snakke om ting og spesielt kropp, men at han må bruke ring en venn og google for å finne svaret blir bare teit og definitivt dumpinggrunn for min del.

Mtp. hvor hårsåre dere damer er på kroppene deres synes jeg det svært merkelig at dere gjør slik mot den som tilsynelatende elsker dere og det skal være gjensidig. 

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Litt av en generalisering du driver med. 

Anonymkode: fe374...c91

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan ikke dama holde dialog? Jeg vet det er veldig vanskelig for enkelte damer å snakke om ting og spesielt kropp, men at han må bruke ring en venn og google for å finne svaret blir bare teit og definitivt dumpinggrunn for min del.

Mtp. hvor hårsåre dere damer er på kroppene deres synes jeg det svært merkelig at dere gjør slik mot den som tilsynelatende elsker dere og det skal være gjensidig. 

Altså, jeg kan egentlig ikke se for meg at det var kvinnen her som bare plutselig ut av det blå tenkte at hun skulle late som at hennes utflod kom fra kåthet. Tror heller det var noe som at han bare tok det for gitt at hun var ekstremt tent på han.

Det hadde vært noe annet dersom han hadde spurt henne "jeg har lagt merke til at du er ganske våt, hva kommer det av?". Det hadde vært en bedre start på en dialog. Så man kan jo også tenke at han kunne ha vært flinkere til å holde dialog og ikke bare anta ting. Er jo ikke hyggelig å høre "nei du, sorry er bare vanlig utflod - er ikke så tent på deg hele tiden". 

Hun har sosiale antenner. Hvem vet, som nevnt tidligere i tråden kan det heller være en morsom ting de som par kan le litt av sammen senere. Enhver mann med sosiale antenner vil jo forstå humoren i dette. 

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, Alex_rude skrev:

De er her inne for å suge til seg næring, for enda mer bitterhet. Hvorfor ellers?

Anonymkode: b4d4a...448

• Liker 2
Skrevet

Altså.. Utflod er gjerne hvitt, mens kjønnsvæsker er gjennomsiktig. Min kjæreste kommenterte det en gang, i starten av forholdet, fordi jeg hadde ikke rukket å dusje den dagen. Det kom mye utflod og jeg synes også det er ekkelt, særlig når jeg også blir veldig våt sånn generelt, det blir for mye søl. Etter denne opplevelsen, har jeg alltid "sjekket forholdene der nede" før sex. Det burde du også gjøre. Når du dusjer, tar du rett og slett en finger oppi og skyller ut med vann, så er du kvitt det problemet.

Anonymkode: c63b8...524

Skrevet

Hva slags idiot er du sammen med?:balltre:

Anonymkode: 89a69...a9d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...