AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Hvordan er det med analsex hvis man har hemoroider. Har en liten og en svær en i anus som ofte blør når jeg har avføring. Finnes det en slags "bedøvelseskrem". Sambo vil prøve analsex, litt nysgjerrig jeg også siden jeg aldri har prøvd det. Men føler ikke for å si til sambo at jeg er full av hemoroider. Kan jeg aldri ha analsex? Har jo hatt de der i flere, ser ikke ut som de skal forsvinne med det første. Anonymkode: fd9e6...f80
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Nei det kan ikke forenes Anonymkode: 3b641...4c5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Spis mer fiber og stapp dem opp i stumpen. Pleier å hjelpe meg hvis jeg skulle få en. nei, jeg ville ikke valgt analsex hvis du blør av å bæsje. Regner med at du sliter med forstoppelse (hard bæsj + lenge på do= homoroider), og da Kan det hjelpe å spise meg fiberrik mat. du vet jo også selv hva en hemoroide er, så se om du kan få skikk på den først og si det som det er til kjæresten din. At du er redd for at det blir for hardt for rumpa di akkurat nå, men at du skal se om du kan få til slik dere kan prøve. Evt fortell han at du har en slik hemo. Anonymkode: 41baa...ac2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 hemorroider funker ikke med analsex... du kan være heldig å ha en hemoroide som er av type utvendig og som man kan prøve å unngå ved penenetrering, men ellers nei. Drikk mer vann, spis mere grønnsaker og sunn mat. Aldri press når du går på do. Så ordner dette seg noenlunde raskt. Gjerne 1-2 uker. Anonymkode: 09134...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå