Gå til innhold

Gi bort parfyme i 40 års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en fin gave? En duft til ca 1000kr, vet vedkommende bruker den fast. Eller er set kjedelig? Skal i lag, men kjenner ikke vedkommende veldig godt.

Anonymkode: 2ad67...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er en duft du er 100% sikker på at personen bruker så. Men litt kjedelig å få slike gaver om man allerede har 5 flasker i hylla 

Anonymkode: bbdf8...e4b

• Liker 2
Skrevet

Litt kjedelig. Kan jo være vedkommende er begynt å bli lei av den også 🙄 

Anonymkode: 0203a...993

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er en kjedelig gave.

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe da? Til dame. For ca 600kr

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for favorittparfymen min i bursdagsgave!😄😄

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad. Det er 100% bedre enn en stripete vase 🤔

Alt som ikke blir husefyll, alt som kan forbrukes, spises, drikkes, og ikke minst opplevelser er bra.

Anonymkode: 39ee2...5a5

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg kjøpe da? Til dame. For ca 600kr

Syns gaveesker fra rituals er veldig fine gaver, og det er noe jeg ofte gir om jeg ikke kjenner vedkomne så godt🙈 eller lage en egen pakke med olje, skrubb, body lotion, såpe, duftlys etc..❤️ Alt dette har de jo på rituals i gode lukter😍

• Liker 1
Skrevet

Hold deg langt unna Rituals. Det er så overparfymert at det skulle vært ulovlig. 

Gi gavekort på restaurant eller noe sånt

Anonymkode: cd82e...7fa

• Liker 1
Skrevet

En parfyme jublianten bruker er absolutt en fin gave!
Men gave for tusen kroner til noen man ikke kjenner så veldig godt er jo galskap 😮

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ikke verre enn at butikken legger ved et byttekort, så kan hun kjøpe noe annet om hun vil.

Anonymkode: f57d0...fd4

Skrevet

Jeg hadde ikke likt å få parfyme, selv en jeg bruker. Hender jeg er lei, har nye jeg planlegger å åpne. 

Jeg ville gitt en matkurv, fra Oliviers eller lignende. Eller to lagringsviner om du vet hun er vininteressert. Ville unngått ting. De fleste på den alderen er godt etablert, og har det meste.

Anonymkode: ffecb...c95

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, Anzii skrev:

Jeg hadde blitt kjempeglad for favorittparfymen min i bursdagsgave!😄😄

Samme her :) 

Skrevet

Når jeg har brukt opp en parfyme, så er jeg lei og vil prøve en annen (kan kjøpe den igjen om 2-3 år f.eks). Men dusjsåpe/bodylotion i samme sort som parfymen kan kanskje være noe? Det hadde jeg blitt glad for i hvert fall. Det bruker man jo opp raskere, sammen med parfymen man har fra før. 

Anonymkode: 1b501...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...