AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Følg denne guiden. Problem løst Om de er feminist så er de mest sannsynligvis en slik en. Pro likestilling og like muligheter er helt greit derimot. Men kontroll freaks er skumle (ikke i å dele jobb eller spørre osv om slikt,. men at du må tenke 100% som den dritsekken innenfor ideologier). De er syke og opptatt etter makt. De er mest sannsynligvis succubus. Om Noen norske folk er for pinglete til å komme seg ut av det eller er for sugd inn i det. Men bare sier. Anonymkode: 014a0...64f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Ja, vi alle feminister er slik. Vi sitter å har møter om det en gang i måneden.. Anonymkode: a147f...7c7 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Er ikke succubus kvinner hekser egentlig? Det finnes hekser/wiccanere, men vet ikke om alle er feminister.. Anonymkode: a98be...c11
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #4 Skrevet 11. februar 2020 Min sjaman ga meg en amulett som skulle jage bort slike. Den er formet som et eple med et par hvite striper, og festes på jakken eller skjorta. Anonymkode: 53162...db9 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #5 Skrevet 11. februar 2020 Fuck, vi er avslørt! Feminister er egentlig det mytologiske demonske vesenet som kommer å voldtar menn om natten, og ikke vanlige kvinner som er pro likestilling. Jaja, at denne nyheten nå er ute er dårlig nytt for Erna. Nå vil enda færre menn få barn ettersom over 70% kvinner nei jeg mener demoner i Norge er feminister. Men gode nyheter for incel terrorister og fantasybok forfatterne som nå får enda større fanbase, de er de som kan redde samfunnet fra voldtekt og vold med mine sølvkuler, spells og hat, ikke feminismen så dette er vel win-win for alle unntatt meg og mine succubus søstre. Men pass på, ikke gå i skogen alene for der bor våre brødre incubus demonene og de liker ikke sånne trusler som deg. Anonymkode: 76ef1...bac 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #6 Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men gode nyheter for incel terrorister og fantasybok forfatterne som nå får enda større fanbase, de er de som kan redde samfunnet fra voldtekt og vold med SINE sølvkuler, spells og hat, ikke feminismen så dette er vel win-win for alle unntatt meg og mine succubus søstre. Anonymkode: 76ef1...bac Sine ikke mine. Tastaturet er ikke lett for et mytologisk demonvesen som meg. Anonymkode: 76ef1...bac 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #7 Skrevet 11. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuck, vi er avslørt! Feminister er egentlig det mytologiske demonske vesenet som kommer å voldtar menn om natten, og ikke vanlige kvinner som er pro likestilling. Jaja, at denne nyheten nå er ute er dårlig nytt for Erna. Nå vil enda færre menn få barn ettersom over 70% kvinner nei jeg mener demoner i Norge er feminister. Men gode nyheter for incel terrorister og fantasybok forfatterne som nå får enda større fanbase, de er de som kan redde samfunnet fra voldtekt og vold med mine sølvkuler, spells og hat, ikke feminismen så dette er vel win-win for alle unntatt meg og mine succubus søstre. Men pass på, ikke gå i skogen alene for der bor våre brødre incubus demonene og de liker ikke sånne trusler som deg. Anonymkode: 76ef1...bac En feminist laget incel bevegelsen. Er bare litt morsomt hvordan denne sirkelen går rundt Nearly 15 years later, Alana was in a bookshop reading a feminist magazine when she saw a small story about a man named Elliot Rodger. https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455 Anonymkode: 014a0...64f 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #8 Skrevet 12. februar 2020 Du glemte visst at mr.Garrison er homo. Spør en homo hva han synes om kvinnekroppen og han vil si han ikke liker den. Men du skal ha for forsøket😉 Anonymkode: cace7...197 1
Gjest Inverto Skrevet 14. februar 2020 #9 Skrevet 14. februar 2020 På 11.2.2020 den 9.47, AnonymBruker skrev: Feminister er egentlig det mytologiske demoniske vesenet som kommer og voldtar menn om natten Anonymkode: 76ef1...bac Fixed. Lær deg grammatikk
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #10 Skrevet 14. februar 2020 Risperidon er et medikament som brukes mot vrangforestillinger ved psykoselidelser som ofte innebærer paranoide tanker om forfølgelse eller ideer om demoner og onde ånder. Anonymkode: 84a42...83c 1
Gjest Inverto Skrevet 14. februar 2020 #11 Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risperidon er et medikament som brukes mot vrangforestillinger ved psykoselidelser som ofte innebærer paranoide tanker om forfølgelse eller ideer om demoner og onde ånder. Anonymkode: 84a42...83c Snakker du fra erfaring her? XDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå