Gjest brud i sommer Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er på jakt etter underskjørt med fylde, men uten spiler.. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette til en ok pris..? 1000kr :o for et underskjørt er til å grine av.. (det tar de på brudesalongene..) Hvis jeg kunne finne et skjørt som ikke var såååå dyrt...
Nuwanda Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Nå vet jeg jo ikke hvor du bor.. Men på de aller fleste steder så finnes det en eller annen "kjærring-undertøysbutikk" om du skjønner hva jeg mener Sånne butikker du ikke har tenkt å besøke før om 30 år minst! Men - min erfaring er at de har ganske mye forskjellig til ikke en ubli pris. De kan kanskje ha noe slikt?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Har du sjekket e-bay eller Finn.no? Mye fint å få tak i der som ikke er så dyrt som i brudesalong.
Jannibrud Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Jeg kjøpte et slikt som du beskriver på brudesalongen, brukt, og fikk det til halv pris. Kan høre om du får det noe sted?
BergensBrud05 Skrevet 8. juni 2005 #5 Skrevet 8. juni 2005 Jeg skal ha en 50talls brudekjole og syr underskjørtet selv. Tyll koster 30 kr per meter, så blir max 300 for underskjørtet. Er litt flittiglise, men er ikke så vanskelig å sy det som det kanskje høres ut som
tommeline Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 (50-tallskjole høres spennende ut, har du bilde Bergensbrud?)
BergensBrud05 Skrevet 8. juni 2005 #7 Skrevet 8. juni 2005 Nei,ikke enda... Den er ikke ferdig... Holder fremdeles på å sy! Skal til Bergen i helgen og gjøre den ferdig, så får vi se om jeg legger ut noen bilder da :-)
Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. juni 2005 #8 Skrevet 8. juni 2005 jeg får sydd inn extra lag i sottero kjolen, det kostet 100; er duplikat og alt kommer på 5300;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå