Gå til innhold

Daten dro opp penis og runka til han kom når vi klinte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så har jeg vært på min første tinderdate. Møtte en kjekk ung mann, høy, mørk og sexy. Regner med han har hatt en del damer.

Etter daten ble jeg med han hjem og vi begynte å kline. Plutselig dro han opp glidelåsen på buksa og begynte å runke seg selv mens han spurte om jeg kunne pelle han på brystvortene. Jeg synes det var ganske tennende, og litt snodig. Plutselig fikk han orgasme, tørka av sæden, og lata som ingenting. Jeg vet det er et dumt spm, men jeg er bare 18 og og har ikke hatt så mange sexpartnere. Er dette en "greie" gutter gjør? 

Anonymkode: 8fae2...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol nei

Anonymkode: 6a4bb...4cf

• Liker 1
Skrevet

Det var ganske vanlig da jeg var 18. 😂

Memories

Skrevet

Ikke vanlig, nei.

Anonymkode: c94e8...c4d

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 12221...e1f

• Liker 1
Skrevet

Ikke så veldig stilig, synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Mye rart her inne på seksualitet i dag. 

Anonymkode: 930ee...aec

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mye rart her inne på seksualitet i dag. 

...men det er vel kanskje blitt en greie for å sende inn til NKVO på Insta, som tydeligvis finner alt som blir skrevet her interessant.

• Liker 4
Skrevet

Litt uhøflig og merkelig gjort av ham. Raring.

Anonymkode: c7988...ed0

• Liker 1
Gjest Forumhei
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så har jeg vært på min første tinderdate. Møtte en kjekk ung mann, høy, mørk og sexy. Regner med han har hatt en del damer.

Etter daten ble jeg med han hjem og vi begynte å kline. Plutselig dro han opp glidelåsen på buksa og begynte å runke seg selv mens han spurte om jeg kunne pelle han på brystvortene. Jeg synes det var ganske tennende, og litt snodig. Plutselig fikk han orgasme, tørka av sæden, og lata som ingenting. Jeg vet det er et dumt spm, men jeg er bare 18 og og har ikke hatt så mange sexpartnere. Er dette en "greie" gutter gjør? 

Anonymkode: 8fae2...a47

Ok takk for info.

Skrevet

Skjedde meg og. Traff en høy, mørk gutt sørpå fra Tinder, jeg måtte bare dra.

Anonymkode: 326ea...201

Skrevet

NEEEi

Anonymkode: e974b...39a

Skrevet

Hadde du sugd han, hadde han sluppet å runke. ;) 

Anonymkode: fa819...5af

• Liker 1
Skrevet

Typisk kjekke unge menn å sprute før moroa begynner... Menn med erfaring som meg gir deg gjerne et par orgasmer før du får av deg klærne😂

Skrevet

Det er jo mye rart. Da jeg var tenåring, på åttitallet, var vi på diskotek. Mørkt, tettpakket dansegulv med blinkende lys som gjorde det vanskelig å se. Perioder med tre rolige låter.

Hvis en jente ble spurt om å danse, ble hun egentlig spurt om: Vil du bli med meg ut og kline med tunge, la meg tafse på puppene dine under klærne, beføle meg mellom bena og la meg stikke hånden ned i buksa di og fingerpule deg?

Det var helt vanlig. I hvert fall dersom jenta ikke takket for dansen etter den første roliglåten. Ble hun værende var det et signal.

Neste gang det kom rolige låter var det på'n igjen med en annen dansepartner. Selvsagt ble man både kåt og våt, men det var sjelden noen gikk lenger. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det er vanlig. Kjekke menn med selvtillit kan finne på å gjøre sånt, haha.

Anonymkode: 19407...9b1

Gjest Elseby13
Skrevet
14 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Typisk kjekke unge menn å sprute før moroa begynner... Menn med erfaring som meg gir deg gjerne et par orgasmer før du får av deg klærne😂

Idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...