AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Hei dere, Jeg er helt elendig på å skrive CV/søknader og trenger litt råd. Jeg skal søke på en stilling som jeg har jobbet i som student for et par år siden. Kan jeg skrive noe ala "Ettersom jeg har arbeidet på XXXX før kjenner jeg til arbeidets rutiner og brukergruppe." Hva mer kan jeg skrive? Takk for svar :) Anonymkode: 79cd4...b90
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Jeg ville endret ordlyden. "Ettersom..." er ikke en god inngang til det du vil si. Skriv heller at noe om at du hadde en god opplevelse av stedet da du jobbet der som student. At du trivdes og nå gjerne kunne tenke deg å jobbe der igjen etter fullførte studier, eller hva du har gjort i mellomtiden. Anonymkode: e662f...172
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Jeg ville også droppet ordet "Ettersom". Det høres nesten litt forlangende ut. Finn noe annet. "Under mine studieår i perioden x til x, jobbet jeg med blablabla hos blablabla, så jeg har erfaring og trivdes veldig godt med arbeidet." Anonymkode: ff11b...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå