Gå til innhold

Hva slags mennesker er det som spiser to (eller flere) rader av Kvikk Lunsjen på en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sett det i virkeligheten, men mener jeg så det på film en gang. Altså spise to eller flere rader på en gang i stedet for å bryte sjokoladen i fire deler og spise en og en.

Anonymkode: 4f83f...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg alltid. Ser ingenting galt i det. 

Anonymkode: 1b118...13b

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg spiser også en rad omgangen. Men noe som irriterer er utlendinger som sammenligner den med Kitkat :dry:

Skrevet

Jeg spiser to og to rader. 🤣

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser to og to rader. Vet ikke helt hva slags menneske jeg er? En ganske vanlig gift dame, venter barn, elsker jobben min i kulturskole, liker å engasjere meg politisk og i frivillig arbeid, liker å trene og holde på med håndarbeid. Spent på om det stemmer med fordommene dine...? 

Anonymkode: 8d2f6...d85

• Liker 4
Skrevet

Digg å spise to rader🤤🤤🤤 i hvertfall når jeg er skikkelig sjokoladesugen

Anonymkode: 3290d...96c

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser to og to rader. Vet ikke helt hva slags menneske jeg er? En ganske vanlig gift dame, venter barn, elsker jobben min i kulturskole, liker å engasjere meg politisk og i frivillig arbeid, liker å trene og holde på med håndarbeid. Spent på om det stemmer med fordommene dine...? 

Anonymkode: 8d2f6...d85

Jeg har ingen fordommer mot dere som spiser den sånn, har bare aldri sett det i virkeligheten før og begynte å lure på om dere faktisk eksisterer der ute og i så fall hvem dere er.

Takk for utfyllende informasjon, det var faktisk interessant.

• Liker 3
Skrevet

Det er bare sånn man ikke gjør. Uskreven regel. 

Anonymkode: bffa8...834

Gjest Alkoholist
Skrevet

Jeg spiser enten en og en i fire deler, eller to og to i to deler. 

Skrevet

Alle de som har lyst på mer enn en.

Skrevet

Jeg varierer ofte og kan finne på å angripe en sånn god sjokolade fra alle mulige vinkler! :lur: 
...eller jeg kunne det før da, for nå har jeg full sjokkispause. 

Skrevet

Det er skikkelig godt å ta et realt bitt av kvikklunsjen.

Anonymkode: d9bb7...7de

Skrevet

Skulle vært forbud ved norsk lovå spise flere rader samtidig.

Kvikk lunsj skal knekkes av en rad. Bite av sjokoladen langs kanter. Bite av sjokoladen på overflates, såååå kan resten av den raden spises.

Sånn skal hver rad spises.

• Liker 1
Skrevet

Kan man spise to samtidig???? 😮 Jeg spiser en og en rad. Jeg gjør det samme med melkesjokolade. Noen ganger knekker jeg dem i ruter, ellers spiser jeg en rad med tre ruter. Men du kan ikke spise melkesjokolade hel. 

Anonymkode: dc805...fbc

Skrevet
5 timer siden, Luna Llena skrev:

Jeg spiser også en rad omgangen. Men noe som irriterer er utlendinger som sammenligner den med Kitkat :dry:

Kit Kat smaker ekkelt. Det smaker som søt voks med sagmugg inno.

Anonymkode: dc805...fbc

Skrevet

Jeg deler den i to og spiser to rad samtidig. Hvorfor ? tyveri. Jeg er den minste i familie, der er framgang nok at jeg ikke slikker ventesjokoladen slik jeg gjorde da jeg bodde hjemme. 

Anonymkode: fbb36...437

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett det i virkeligheten, men mener jeg så det på film en gang. Altså spise to eller flere rader på en gang i stedet for å bryte sjokoladen i fire deler og spise en og en.

Det skjer aldri, og jeg spiser KL minst en dag i uken. kjøper 3pack og spiser den på et par minutter med en god kopp te

Skrevet

Interessant at de som har en slags OCD om å måtte spise kvikklunsjradene en etter en er de som kritiserer normale mennesker som ikke har behov for å bryte opp mat for å spise det. Er du selv en som sitter og bryter av bit for bit av burgeren, og sier det samme om de som spiser av burgeren med to hender at de er umenneskelige? Ganske latterlig at folk som deg har et behov for å kritisere en veldig normal menneskelig ting å gjøre.

En fordel med å spise kvikklunsjen «som den er» er at du kan holde den i sjokoladepapiret og slippe å få smeltet sjokolade klint i fingertuppene. Som et voksent menneske er det faktisk mulig å tenke litt langsiktig også, kjære deg

Anonymkode: 5f2b0...a82

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
16 minutter siden, Guile skrev:

Spiser den sånn her 

B1EykG_CUAAfWBF.jpg

Det er ikke kvikklunch, kun en dårlig kopi :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...