Gå til innhold

bonprix.no erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med denne siden?

Anonymkode: c8bed...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noe greier til jul. Varene kom kjapt, og var som forventet :) Så jeg var fornøyd, men har bare handlet der en gang.

Anonymkode: 5d356...9b6

Skrevet

Bestilte en del gravidklær der i fjor, var voldsomt dårlig kvalitet på det meste.

Anonymkode: 3d988...601

Skrevet

Merkelige størrelser. Bestiller f.eks to gensere i samme størrelse, den ene er så liten at jeg ikke får den på, den andre kan brukes som telt. Deler gjerne opp en bestilling i to pakker som kommer med 4 dagers mellomrom, selv om alt skal være på lager i følge nettsida. Sender med Postnord.

Veldig raske med å betale tilbake for retur hvis man har brukt kredittkort, det skal de ha. Men det er ikke gratis retur.

Det meste jeg har kjøpt der har hatt helt grei kvalitet.

Anonymkode: 1fe83...092

Skrevet

Har kjøpt to bukser og en veske der. Veldig fornøyd. Men jeg måtte returnere buksa første gang jeg kjøpte der, er store i størrelsen så kansje kjøp en størrelse mindre enn du pleier på bukser ihvertfall.

• 4 uker senere...
Skrevet

Bestilte pumps hos bonprix  i str 43 de skulle ha passet men det gjorde de ikke.Det var da jeg fant ut en eu str 43 = str 42 her hjemme. 

Tamaris pumps str 43 hos skoringen ,helt passe.

Skrevet

Har bestilt masse derfra. 
kjempe fornøyd 👌

AnonymBruker
Skrevet

Både òg. Har kjøpt et par bomullstopper fra Bonprix, begge i samme str. Den ene er helt passelig i str, den andre er ganske stor. Grei kvalitet. Har flere ganger kjøpt flerpakninger med bomullstruser der og er veldig fornøyd med disse! Bestilte en ny pakning med bomullstruser der i desember. Fikk ordrebekreftelse på mail, men pakken kom aldri. Sendte mail til Bonprix for å høre om de visste hva som var skjedd med pakken (eller om den i det hele tatt var sendt fra de), men denne mailen svarte de aldri på.. Så merker jeg er mye mer skeptisk til å bestille noe derfra etter den episoden.. 

Anonymkode: bf7f0...f88

Skrevet

Rare størrelser så måtte returnere varer for 1000 kr, de ble aldri i følge de mottatt og jeg begynte å få purringer. Måtte kontakte posten og Postnor og finne kollinummer slik at jeg kunne bevise at den var sent ut av landet. Mye styr.  De har lager i Tyskland, jeg gidder ikke bestille derfra mer. 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere vært VELDIG fornøyd med bonprix. Men etter siste bestilling så må jeg si at jeg er svært skuffet over kundeservice. Om kundebehandler ikke får til å svare for seg eller blir konfrontert med en løgn, så stenger han/hun chatten, og jeg som kjøper må starte på nytt. 
Kontaktet de for å høre hvor ordren min var, fikk til svar at den skulle sendes idag. Jeg spurte da om den kunne omadresseres da jeg hadde ventet i over 14 dager på at den skulle bli sendt. Bestilte i god tro om at jeg ville få pakken før jeg flytta lenger nord i landet. Fikk til svar at dette gikk ikke. Jeg spurte da om kansellereing av ordren. Fikk beskjed om at dette gikk fint, og fikk da spørsmål om jeg ønsket å få samme pakke sendt til ny adresse. Selvsagt ønsket jeg det da jeg har lett meg halvt ihjel etter gravidklær i plus size. Spurte om jeg kunne få bekreftelse på kansellering og omadressering, og chat ble lukket av kundebehandler. 
Kontaktet på nytt med spørsmål om bekreftelse. Fikk da til svar at pakken som skulle kanselleres ble sendt igår, og de sendte en link til sporing, som ikke funka. Konfronterte med det jeg og kundebehandler hadde snakka om for noen minutter siden før chat ble stengt, og den nye chatten ble stengt. 
Kontaktet de enda en gang hvor jeg spurte om hvor mange pakker som var på vei, og om jeg skulle få en pakke til ny adresse. Fikk beskjed om at det var en pakke på tur til min gamle adresse. Jeg spurte om det ikke var blitt en omadressering. Og etter noen minutter fikk jeg til svar at ny pakke var bestilt. Fikk ikke noe svar på hva som har skjedd med pakke nr 1. Spurte så om bekreftelse på mail om ny bestilling, da dette er normalt ved en hver nettbutikk. Chatten ble stengt.

Måtte igjen kontakte de, og fikk beskjed om at jeg skulle få mail iløpet av 5-10 minutter. 20 minutter senere og mailen var ikke sendt engang. Spurte når jeg ville få mail, og fikk til svar at jeg ikke hadde fått noen lovnad om mail.. Måtte da fortelle kundebehandler om at jeg faktisk har tatt bilder av all chat idag, og da fikk jeg beskjed om at jeg skulle få mail iløpet av kvelden..

Så får se om jeg i det hele tatt får en mail. Kjenner det er utrolig irriterende at de ikke bare kan si at de ikke har varen inne for øyeblikket eller hva enn problemet er, for så å tilby meg full refusjon. Får vel sikkert to pakker om noen mnder 😂 og må vente i flere mnder før jeg får refusjon på pakke 1.

MEN skal nevnes at jeg har bestilt mye fra de tidligere, og har vært veldig fornøyd med alle klærne jeg har kjøpt. Elsker hånddukene deres.

Anonymkode: a626a...bb3

Gjest DirtyDancing
Skrevet

Jeg er en flittig bruker av bonprix. Alltid vært super fornøyd med det jeg har bestilt. Jeg er + size og synes de har masse fint i store størrelser.

Gjest Emet
Skrevet

Er som HM men med skikkelig dårlig kundeservice, noe er bra. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har god erfaring med Bonprix - kvaliteten er som forventet. Det idiotiske er Postnord. De har jammen meg rotet mye.

Skrevet

Har brukt Bonprix noen ganger men syntes størrelsene er merkelige.  Har kjøpt kjole to ganger, begge gangene ble det retur, altfor store selv om jeg gikk ned en størrelse fra det jeg bruker normalt.  Andre varer har vært ok i størrelse.

Det tar også veldig lang tid før jeg får varene.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bonprix godt, de har mye fine klær og jeg syntes de kommer til en helt grei tid. Kundeservice er grusom!! 30 min i kø, vært nr 2 lenge nå. De regnet feil retur på meg. Jeg skal ha 600kr mer tilgode fra de enn de sier. Dårlig kundeservice 

Anonymkode: 7464d...4de

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette med rare størrelser som flere her nevner.. 🤔 Har bestilt 36/38 som jeg vanligvis bruker og de plaggene har passet helt fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...