Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tar minst i gebyr for å betale en giro; Posten eller bank der man ikke har konto (i dette tilfellet Fana Sparebank)? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelsen på gebyret varierer fra bank til bank.

Sjekk hjemmesiden til den banken du ønsker å vite mer om. Der står det prislister!

Er du ikke kunde i banken - så vil du nok måtte betale mer. Det er jo egentlig helt naturlig!

Skrevet

Hvis man har internett er det billigste å bruke nettbank tror jeg. Og ikke minst det enkleste. Hør med banken din.

Skrevet
Hvis man har internett er det billigste å bruke nettbank tror jeg. Og ikke minst det enkleste.

Jepp, vet jo det. Men kvitteringen skal fakses etterpå, så jeg tror ikke det holder med nettbank.

Har sjekket litt priser, men fant ikke noe om Postens priser eller bankens priser for meg som ikke er kunde. Skitt au, det blir vel ikke den helt store formuen jeg må ut med.

Skrevet

Jepp, vet jo det. Men kvitteringen skal fakses etterpå, så jeg tror ikke det holder med nettbank.

Har sjekket litt priser, men fant ikke noe om Postens priser eller bankens priser for meg som ikke er kunde. Skitt au, det blir vel ikke den helt store formuen jeg må ut med.

I de fleste nettbanker kan du krysse av for å få tilsendt kvitering når du betaler, og den kan du fakse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...