fant Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Vi skal leie inn en til å filme på bryllupsdagen, og jeg skal på møte med han senere i dag for å planlegge hva vi vil ha med og hvor lenge han skal være med. Har fått en fast pris av han og bestemmer da hvor lenge jeg vil ha han med selv. Lurer nå på hva som er vanlig. Hva er viktig å få med, og hvor lenge skal dere som også leier inn noen til å filme ha de med? Frem til middag, etter middag, eller skal de være med og filme festen etterpå også?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Vi filmet vårt eget bryllup og har hele vielsen på tape, alle talene, bryllupsvalsen og kakekuttingen. Veldig koselig å ha ihvertfall talene på video. Men pass på så det ikke blir for mye filming i løpet av kvelden slik at gjestene føler seg "forfulgt" av kamera. Ikke alle slapper like godt av når de vet at de blir filmet.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Det var ei tante av meg som filmet bryllupet vårt - hun filmet alt fra vielse, ankomsten i selskapslokalet, middagen, bryllupskakeskjæring og kakebord og taler/sanger. Siste del av selskapet ble verken filmet eller fotografert - alle var jo foreviget tidligere på kvelden, og ikke skjedde det noe "spesielt" heller, som var viktig å filme. Syns nok at første halvdel av selskapet bør filmes hvis man skal filme - selve festen etterpå er kanskje ikke så "viktig". K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå