AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Del Skrevet 10. februar 2020 Huff.. Jeg klarte å spise litt for mange kokosboller før det begynte å rumle fælt i magen... Sjekket pakningen og ser at dette er sukkerfrie(!) kokosboller som inneholder maltitol. Google forteller meg at dette er versting blant diarefremkallende sukkeralkoholer! 😣 Nå er jeg skikkelig nervøs for kvelden/natten. Det er vel kanskje tre timer siden jeg spiste dem, men magen har blitt skikkelig urolig først nå. Det rumler høylytt og jeg kan kjenne bevegelsene! Har bare vært på do én gang, men det var ikke så pent og magen kjennes langt ifra grei ut ennå. Wææh. Er det noen som har klart å gå på samme smell som kan dele sin erfaring? Kan det stå på lenge totalt? Er det noe jeg kan gjøre for å roe ned magen? Anonymkode: 5865c...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Del Skrevet 10. februar 2020 Hehehehe uff, beklager at jeg ler, men det minner meg om den gangen jeg kjøpte sukkerfrie gummibjørner og spiste en håndfull. De inneholdt også et av de stoffene der og MASSE folk har gått på den smellen. Hos meg rumlet det en kort stund så var det rett på do i en times tid. Har du ikke merka noe mer innen nå så slipper du kanskje verste runden. For dette kommer kjapt. Anonymkode: 9963b...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 15. februar 2020 #3 Del Skrevet 15. februar 2020 Haha, jeg kan ikke spise Grete Roede sine kokosboller, de blir jeg dårlig i magen av. Hver eneste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå