Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 Populært innlegg #1 Skrevet 10. februar 2020 Før kunne man poste om ulike seksuelle problemer som sex etter fødsel/rift, lav/høy sexlyst, overgrep, ulike preferanser osv. Da fikk man kloke og gjennomtenkte svar fra voksne mennesker med lignende erfaring. Men nå er det bare kåte og useriøse mannfolk her inne. Hvorfor kan dere ikke gå på nakenprat eller noe? Hvis dere bare er ute etter runkemateriale? En gang postet jeg om at samboer slet med lite lyst og jeg fikk så mye slibrige meldinger privat. Og menn ville møte meg. Det var så ekkelt. Jeg var ikke på jakt etter tilfeldig sex. Jeg ville ha råd om hvordan hjelpe samboer gjennon en fase av depresjon. En annen dame spurte om hvordan hun skulle overraske mannen sin. Hun fikk så mange sleske kommentarer. Nå poster jeg aldri her lenger. Trist. Anonymkode: 32e55...965 124
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Syns ikke det jeg, det går litt i bølger, noen spammer ned forumet med vas, men andre ganger er det mye nyttig og interessant. Litt tøys og tull må være lov. Dersom du ønsker virkelig seriøse svar og ingen avsporinger kan du be om det, de fleste respekterer det. Anonymkode: 4e731...902 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Jeg er veldig enig. og i tillegg er det så jævla mange køddetråder. Som og for min del gjør at troverdigheten til tråder som er «ekte» også er mindre Anonymkode: 1dd3b...3da 36
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før kunne man poste om ulike seksuelle problemer som sex etter fødsel/rift, lav/høy sexlyst, overgrep, ulike preferanser osv. Da fikk man kloke og gjennomtenkte svar fra voksne mennesker med lignende erfaring. Men nå er det bare kåte og useriøse mannfolk her inne. Hvorfor kan dere ikke gå på nakenprat eller noe? Hvis dere bare er ute etter runkemateriale? En gang postet jeg om at samboer slet med lite lyst og jeg fikk så mye slibrige meldinger privat. Og menn ville møte meg. Det var så ekkelt. Jeg var ikke på jakt etter tilfeldig sex. Jeg ville ha råd om hvordan hjelpe samboer gjennon en fase av depresjon. En annen dame spurte om hvordan hun skulle overraske mannen sin. Hun fikk så mange sleske kommentarer. Nå poster jeg aldri her lenger. Trist. Anonymkode: 32e55...965 I det siste har jeg fått veldig mye meldinger i innboksen på KG av øst europeiske damer som skal selge sex, de skriver ofte på engelsk. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 Mye tull her ja. Men samlivsforumet er verre da, der er det knapt nok ei sann historie Anonymkode: fe397...f3f 5
LeneXCII Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 Enig at det er mye tull og barnslighet. Man må rett og slett bare ignorere alle postene som er irrelevante. 5
Gjest Elseby13 Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, LeneXCII skrev: Enig at det er mye tull og barnslighet. Man må rett og slett bare ignorere alle postene som er irrelevante. Ja du har nok rett. Likevel er jeg nok enig med ts. Men hvis du ser litt lenger ned, er det ei som forteller at mannen hennes nærmest bruker vold på henne. Tenk hva det må ha kostet henne å skrive noe så privat.. og et av de første svarene var: oi nå ble jeg kåt! Unnskyld meg? En dame forteller om noe som er vondt og vanskelig og får et sånt slibrig svar? Jeg ble kvalm...
miss summers Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 Tull og tøys, dette forumet har ALDRI funket! 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #9 Skrevet 10. februar 2020 Enig har kommet mange kvalme griser her. De kommer fra nakenprat siden det er mere aktivitet her og flere kvinner her.... Ekkelt... Oppfordrer til å sende mail til Egmont (ansvarlig for Kvinneguiden) om dette så de kan ta en oppvask med retningslinjer og grenser med moderatorene og forumansvarlige. Synd at moderatorene ikke rydder vekk disse brukerne.... Anonymkode: 115de...a5c 27
LeneXCII Skrevet 10. februar 2020 #10 Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, Elseby13 skrev: Ja du har nok rett. Likevel er jeg nok enig med ts. Men hvis du ser litt lenger ned, er det ei som forteller at mannen hennes nærmest bruker vold på henne. Tenk hva det må ha kostet henne å skrive noe så privat.. og et av de første svarene var: oi nå ble jeg kåt! Unnskyld meg? En dame forteller om noe som er vondt og vanskelig og får et sånt slibrig svar? Jeg ble kvalm... Som et åpent og anonymt forum må man jo regne med slikt, og ta høyde for det når man skriver. Hva tror man egentlig? Det burde selvsagt være unødvendig men dessverre uoppnåelig slik forumet er. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #11 Skrevet 10. februar 2020 4 minutter siden, miss summers said: Tull og tøys, dette forumet har ALDRI funket! Har du vært her så lenge forumet har eksistert? Anonymkode: 7fa2b...7c2 4
miss summers Skrevet 10. februar 2020 #12 Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du vært her så lenge forumet har eksistert? Anonymkode: 7fa2b...7c2 Nei, men veldig lenge. Så jævla gammalt er ikke Internettet. 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #13 Skrevet 10. februar 2020 Jeg blir seriøst KVALM av seksualforumet. 🤢🤮. Noen ganger lurer på om det bare er 15 år gamle gutter her som kødder. Anonymkode: 62c9d...6f9 22
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #14 Skrevet 10. februar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før kunne man poste om ulike seksuelle problemer som sex etter fødsel/rift, lav/høy sexlyst, overgrep, ulike preferanser osv. Da fikk man kloke og gjennomtenkte svar fra voksne mennesker med lignende erfaring. Men nå er det bare kåte og useriøse mannfolk her inne. Hvorfor kan dere ikke gå på nakenprat eller noe? Hvis dere bare er ute etter runkemateriale? En gang postet jeg om at samboer slet med lite lyst og jeg fikk så mye slibrige meldinger privat. Og menn ville møte meg. Det var så ekkelt. Jeg var ikke på jakt etter tilfeldig sex. Jeg ville ha råd om hvordan hjelpe samboer gjennon en fase av depresjon. En annen dame spurte om hvordan hun skulle overraske mannen sin. Hun fikk så mange sleske kommentarer. Nå poster jeg aldri her lenger. Trist. Anonymkode: 32e55...965 Ser nå ut som du fortsatt poster her. Anonymkode: c38a1...266
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #15 Skrevet 10. februar 2020 10 minutter siden, LeneXCII skrev: Som et åpent og anonymt forum må man jo regne med slikt, og ta høyde for det når man skriver. Hva tror man egentlig? Det burde selvsagt være unødvendig men dessverre uoppnåelig slik forumet er. Dette blir litt som å si at man må regne med å bli nasket på byen for hva tror man egentlig når man går på folksomme steder? Eller seksuelt trakassert er bedre eksempel for det er mer i samme kategori som her.... Man skal ikke regne med det nei og selvom det skjer så er det ikke innenfor hva vi skal tillatte å finne oss i Anonymkode: 115de...a5c 17
LeneXCII Skrevet 10. februar 2020 #16 Skrevet 10. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette blir litt som å si at man må regne med å bli nasket på byen for hva tror man egentlig når man går på folksomme steder? Eller seksuelt trakassert er bedre eksempel for det er mer i samme kategori som her.... Man skal ikke regne med det nei og selvom det skjer så er det ikke innenfor hva vi skal tillatte å finne oss i Anonymkode: 115de...a5c Nei, det blir ikke det samme. 4
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2020 #17 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir seriøst KVALM av seksualforumet. 🤢🤮. Noen ganger lurer på om det bare er 15 år gamle gutter her som kødder. Fjerner man anon fuksjonen får de fleste bedre svar og er mere hyggeligere mot hverandre. Men de går jo ikke ann å ignorere en anonymbruker? 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #18 Skrevet 10. februar 2020 7 minutter siden, LeneXCII skrev: Nei, det blir ikke det samme. Jo Anonymkode: 115de...a5c 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #19 Skrevet 10. februar 2020 4 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Fjerner man anon fuksjonen får de fleste bedre svar og er mere hyggeligere mot hverandre. Men de går jo ikke ann å ignorere en anonymbruker? Defintivt ikke. Jeg skriver med anonym bruker alltid på sexforumet fordi jeg får så mange ekle meldinger når jeg skriver med brukernavn.... Man er ikke noe mere anonym med brukernavn enn anonym bruker for ingen vet hvem som sitter bak skjermen uansett.. Anonymkode: 115de...a5c 6
LeneXCII Skrevet 10. februar 2020 #20 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo Anonymkode: 115de...a5c Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå