Gå til innhold

Jeg fikk kritikk for å holde for lang bryllupstale. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si at det er synd og ikke minst merkelig at du fikk en slik respons. Spesielt når talen var tenkt igjennom og god. Helt utrolig at folk kutter og regelrett har en dårlig holdning. Jeg synes at tidsperioden din ikke var for lang. Hvor lenge den er definerer ikke kvaliteten. Jeg hørte en gang en tale på 1 time som var helt fantastisk. Vedkommende som talte var helt fantastisk og hadde en helt fantastisk dynamikk. Ordene var velvalgte og vi som hørte fikk veldig mye ut av det.

Basert på det du skriver så hadde jeg gjerne hørt på deg i 45-60 min. Hadde dog rett etterpå klort ut øynene mine og kuttet av ørene min.

tips: Få deg en gullfisk som du kan tale til i fremtiden. Bedre det enn å forpeste andre med lange dritt taler.

Anonymkode: fa808...299

• Liker 2
Skrevet

Nok nå. Jeg tenker Ts har skjønt hva de fleste mener, og skjønte det etter side fire. Nå er det bare utdriting og latterliggjøring å fortsette. Og du over : applaus for medaljen for mest ondskapsfull tvist. Måtte du sove riktig godt, like godt dom Ts sikkert vil.

Anonymkode: b90b3...608

• Liker 5
Skrevet
På 10.2.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Håper dette bare er trolling og kødd? Skulle du holde Kongens nyttårstale? En sånn tale i bryllup må være maks 5 min. Hadde jeg vært der og noen hadde stått å bablet om gamle uinteressante historier om bruden, hadde jeg sneket meg på do og blitt der til du var ferdig med å kjatre...

Anonymkode: cd659...095

Hvor lang er Kongens nyttårstale igjen?

Anonymkode: 5adf7...ace

Skrevet
På 10.2.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev:

20 min..  jeg hadde daua. Særlig hvis de ikke fylte på glassene 

Anonymkode: 839c0...d00

Tror jeg hadde reist meg stille og rolig og tuslet ut på toalettet under en så lang tale.

Anonymkode: 71a30...ff7

• Liker 4
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Kongens nyttårstale er på 10-15 minutter, statsministerens er på 15-20 minutter. Så TS hadde mye å fortelle hvis hun bare akkurat hadde kommet i gang etter 20 minutter. 

Anonymkode: aac28...aca

• Liker 7
Skrevet
On 2/17/2020 at 8:59 PM, AnonymBruker said:

Den siste han holdt var på ca 15 min

Skrevet
On 2/16/2020 at 11:55 PM, AnonymBruker said:

Jeg må si at det er synd og ikke minst merkelig at du fikk en slik respons. Spesielt når talen var tenkt igjennom og god. Helt utrolig at folk kutter og regelrett har en dårlig holdning. Jeg synes at tidsperioden din ikke var for lang. Hvor lenge den er definerer ikke kvaliteten. Jeg hørte en gang en tale på 1 time som var helt fantastisk. Vedkommende som talte var helt fantastisk og hadde en helt fantastisk dynamikk. Ordene var velvalgte og vi som hørte fikk veldig mye ut av det.

Basert på det du skriver så hadde jeg gjerne hørt på deg i 45-60 min. Hadde dog rett etterpå klort ut øynene mine og kuttet av ørene min.

tips: Få deg en gullfisk som du kan tale til i fremtiden. Bedre det enn å forpeste andre med lange dritt taler.

Anonymkode: fa808...299

Hahaha veldig bra🤣

• Liker 1
Skrevet

Nå fikk jeg flashback til ett bryllup jeg var i for noen år siden der det var utrolig mange talere som Ts som elsket å høre sin egen stemme; vi ble sittende til bords i SEKS OG EN HALV TIME!!! Midt på sommeren og kokvarmt i lokalet pga dårlig ventilasjon og det var over 25g ute. Det er noe av det drygeste jeg har vært med på, folk gikk tilslutt ut for røykepauser siden middagen tok over 6 timer, folk (inkludert brudeparet) ble drittleie.

Toastmasteren hadde på forhånd sagt fra om at folk var velkomne til å si noen ord og anbefalte å holde talene korte siden det var mange talere som allerede sto på programmet. Men det kan man forsiktig si at de taletrengte gjestene ga blanke i. 

Kaffe og kaker kom ikke i gang før etter midnatt og det ble bare en times tid med dans pga den vanvittig lange middagen. 

• Liker 4
Skrevet

Din tale til brudeparet er kun interessant for deg og dem, det blir fryktelig kjedelig for alle andre å sitte å høre på en så lang tale. Hold det kort og skriv heller et brev til dem som de kan lese når de har tid :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...