herzeleid Skrevet 11. februar 2020 #61 Skrevet 11. februar 2020 Mitt inntrykk er at dette er en ganske kunstig preferanse, som først og fremst lever på blogg og andre arenaer primært unge kvinner selv oppsøker, heller enn at det er noe menn generelt er så skrekkelig gira på. 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #62 Skrevet 11. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, veldig lett å lure menn. Ha rumpa nærmest kamera, så der ben, armer og midje mindre ut. Om man ser på størrelsen til noen av de jentene har de jo skikkelig kraftige (fett) armer og ben og store mager. Ingen liten midje og stor rumpe der 😅 Anonymkode: 049da...dea Nå er ikke jenta det snakkes om her lubben da. Hun har nok en helt normal fettprosent, og man er ikke lubben når man er normal, da er man rett og slett normal. Kvinner skal faktisk ikke være helt "ripped" fra naturen sin side. Så alle som kaller denne jenta lubben kan sette seg inn i hva for lav fettprosent fører til av problemer for kvinnekroppen og reproduksjon. Det blir for dumt rett og slett, det må jeg bare si. Anonymkode: 7e6fa...7cc 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #63 Skrevet 11. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Maren Turmo er jo lubben, ikke fit. Menn er så lettlurte. Anonymkode: 4d361...0cf Hun er normal, ikke lubben. Folk er så syke som tror det er normalt og sunt for kvinner å ikke ha fett i det hele tatt på kroppen. Kvinner skal ha litt fett enten du liker det eller ikke. Anonymkode: 7e6fa...7cc 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #64 Skrevet 12. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er normal, ikke lubben. Folk er så syke som tror det er normalt og sunt for kvinner å ikke ha fett i det hele tatt på kroppen. Kvinner skal ha litt fett enten du liker det eller ikke. Anonymkode: 7e6fa...7cc Dette! Hun finnes ikke lubben. Folk må seriøst få seg en reality check om de synes hun er lubben. 🙄 Anonymkode: 34954...4e7 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #65 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2020 den 7.47): Maren Turmo er jo lubben, ikke fit. Menn er så lettlurte. Anonymkode: 4d361...0cf Maren er jo ikke lubben, kun i norge dette blir sett på som lubben da skandinaviske eller hvite kvinner er generelt slanke mennesker uten former. Sjeldent jeg ser en hvit dame med tynn midje og stor rumpe men at de har store pupper, f eks i latin amerika er kropper helt annerledes (pga de har steatopegia i genene, en arrvev som vokser i rumpa), store rumper og store fine lår og tynn mage uansett hvor du drar i latin amerika, både menn og damer, det finnes nesten ikke kvinner med små rumper der, men i norge så ser du bare tynne kvinner uten rumpe, MEN store pupper, sjeldent å se store rumper her av norsk eller annet europersk opphav, (utenom de som har trent eller faktisk operert seg) Dessverre er det slik at rumpeoperasjoner har kommet av for å etterligne en latina-rumpe/kropp. Vi hvite mennesker kler det faktisk ikke, men jeg synes det er gøy at det finnes ulike raser på jorden, tynne skandinaviske kvinner, pæreformet latinas, afrikanske store rumper, tynne små asiatiske, osv. Så det er faktisk trist at det har blitt sånn at hele jorden skal ha store rumper. Haddr vi bare skjønt hvor elegant det er å være tynn også, i noen modellbransjer ønsker de ikke kvinner med store rumper, for det er jo egentlig ikke elegant. Anonymkode: 6b2cc...c53 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #66 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2020 den 18.39): Dette! Hun finnes ikke lubben. Folk må seriøst få seg en reality check om de synes hun er lubben. 🙄 Anonymkode: 34954...4e7 Norge har et annet syn på kropp grunnen nordiske mennesker er generelt tynne mennesker, både menn og kvinner har lite former her naturlig. Det finnes noen men svært få. Anonymkode: 6b2cc...c53
katties Skrevet 5. oktober 2023 #67 Skrevet 5. oktober 2023 Det er vel samme som med gedigne pupper: et eller annet som forbindes med sex gjøres stort, slik at det seksualiseres mer. 1 1
LadeJarl Skrevet 5. oktober 2023 #68 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 15.52): Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? Anonymkode: 2e3c1...f7d Hun er bare herlig jo!..Nyydelig rumpe og kunne gjerne vært større .
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #69 Skrevet 5. oktober 2023 Heller begge deler, bra det kommer en kontrast til 90-00 heroin chick. At kropp i det hele tatt er trend er i seg selv sykt. Anonymkode: ab085...625 1
Ost Skrevet 5. oktober 2023 #70 Skrevet 5. oktober 2023 Det er ikke fint på noen som helst måte synes nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #71 Skrevet 5. oktober 2023 Dette er noe damene selv har funnet på. Frekt å alltid legge skylden på oss menn. Anonymkode: 368cf...8cb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #72 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har genetisk stor rompe såpass at jeg har fått høre mye "hvor er du egentlig i fra?" fra helt tilfeldige folk. Vet ikke helt hvor folk mener jeg er fra 🤔 Jeg er også sterkest i underkroppen rompe, lår og legger. I en periode trente jeg mye styrke og var tydelig at de musklene var lettest å trene. Er nok noe med genetikk sikkert en evolusjon grunn. Er veldig svak i armene feks kjempe vanskelig å få noe særlig muskel vekst der. For sånne som meg er jo rumpe trenden litt gøy men dette operasjons fokuset og unge kvinner som tar bilde av seg halvnakne det synes jeg jo ikke noe om. Akkurat det synes jeg er en trist utvikling, det og influenser, blogg greiene. Anonymkode: 9bdef...78a
KallePils Skrevet 6. oktober 2023 #73 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 15.52): Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? Anonymkode: 2e3c1...f7d Hehe, Gambia… 😆
Isambard Skrevet 6. oktober 2023 #74 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg tror bildet handler om positur og vinkel mer enn gigarumpe. Det er uansett en trend som gjør at hun velger å gjøre rumpa størst mulig. Det appellerer litt til reptilhjernen, akkurat som søt og fet junk-food. Det er lettere å trykke på de knappene enn å lage gourmet-mat. Skal jeg være helt ærlig så er det en del av meg som synes det er sexy samtidig som en litt mer sivilisert del synes det er vulgært og for mye. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #75 Skrevet 6. oktober 2023 Å like stor rumpe/brede hofter og store pupper handler om instinkt. Ei kvinne som har brede hofter og store pupper kan føde barn og fø de opp. Vi menn er programert til å føre genene våre videre. Men akkurat dette bildet er tacky. Anonymkode: 85a86...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #76 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Å like stor rumpe/brede hofter og store pupper handler om instinkt. Ei kvinne som har brede hofter og store pupper kan føde barn og fø de opp. Vi menn er programert til å føre genene våre videre. Men akkurat dette bildet er tacky. Anonymkode: 85a86...2bb Rumpa til Maren Turmo er alt annet enn tacky, den er helt perfekt. Anonymkode: 2b0c7...09b
BobTheNoob Skrevet 6. oktober 2023 #77 Skrevet 6. oktober 2023 Unaturlig store rumper, eller andre kroppsdeler, er aldri pent. De trendene stammer fra jenters usikkerhet som går i total tailspin. Når det til og med promoteres av influensere påvirkes millioner av usikre jenter til å kaste seg på trenden. Det er bare noen få menn med fetisj som foretrekker unaturlig forstørrede kroppsdeler. Normale menn foretrekker naturlig sexy damer. Men her ligger opphavet til problrmet: damer med kroppsdysmorphia og evt stor usikkerhet, som føler de ikke er sexy nok, tyr til kunstige virkemidler (eller gå bananas på treningsstudio med ensporet rumpeprogram) for å overkompensere i den tro at de blir mer sexy.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #78 Skrevet 6. oktober 2023 Naturlig trent rumpe er fint det, men ikke for oppblåst. Genetisk kan noen få veldig fin rumpe, mens andre har flat uansett hvor mye de trener. Sånn er livet.. Fasong er alltid flott på en kvinne, men går en grense når den ser ut som to ballonger. Og leggene er som to streker.. Du ser på de som har forstørret rumpa kirurgisk, lårene er tynne. Anonymkode: d0532...f34 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #79 Skrevet 6. oktober 2023 Ost skrev (10 timer siden): Det er ikke fint på noen som helst måte synes nå jeg. Store rumper kan være fint, spørs hvordan det ser ut, men tynne jenter mef store rumper derimot er ikke noe pent, da mener jeg operert som f eks sophie elise, kjempe stygt. Isabell raad også, skjønner ikke hva de har tenkt med. Anonymkode: 6b2cc...c53 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #80 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har genetisk stor rompe såpass at jeg har fått høre mye "hvor er du egentlig i fra?" fra helt tilfeldige folk. Vet ikke helt hvor folk mener jeg er fra 🤔 Jeg er også sterkest i underkroppen rompe, lår og legger. I en periode trente jeg mye styrke og var tydelig at de musklene var lettest å trene. Er nok noe med genetikk sikkert en evolusjon grunn. Er veldig svak i armene feks kjempe vanskelig å få noe særlig muskel vekst der. For sånne som meg er jo rumpe trenden litt gøy men dette operasjons fokuset og unge kvinner som tar bilde av seg halvnakne det synes jeg jo ikke noe om. Akkurat det synes jeg er en trist utvikling, det og influenser, blogg greiene. Anonymkode: 9bdef...78a Kan hende de tror du er fra et land nedover i europa, finnes noe tilfeller damer med store rumper her også, men du ser forskjell på stor nordisk rumpe og utenlansk rumpe, utenlaske har annen form generelt på kroppen enn nordiske mennesker, noen mennesker klarer heller ikke se forskjell på en araber eller en fra romania, eller på en norsk eller finsk. Anonymkode: 6b2cc...c53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå