AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #41 Skrevet 11. februar 2020 Jeg vil påstå flertallet menn liker "røslige" rumper og breie hofter. samme "greia" som med store pupper tenker jeg. noen foretrekker det ene over det andre selvfølgelig... Jeg bryr meg mindre om puppene. En stor (og fast) kvinnerumpe blir jeg aldri lei av å bevitne. som man blir hypnotisert. Anonymkode: f9799...c1d 2
Bamseklemmer Skrevet 11. februar 2020 #42 Skrevet 11. februar 2020 Blir litt feil å favorisere en type kvinnekropp, tenk på hun som elsker deg som ikke har den❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #43 Skrevet 11. februar 2020 Ikke mange menn som synes dette er sexy. Mannen min synes disse nye opererte rompene ser helt grusomt ut. Jeg tror noen få menn sikkert tenner på det, men sånn er det bare. Jeg hadde uansett aldri operert meg til et ideal som bare noen få prosent av befolkningen synes er fint.... om ti år vil man le av dette og haugevis av kvinner vil operere dette ut igjen. Anonymkode: ea95d...a74 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #44 Skrevet 11. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke poenget. Hun ønsker at rumpen skal se så stor ut som mulig, og det er jo fordi menn kommenterer, hyller rumpen og liker det. Det er jo bare til å ta en titt på kommentarfeltet under bildene hvor menn elsker denne rumpen. Anonymkode: 2e3c1...f7d du har ikke tenkt på at menn som kommenterer på slike bilder er en viss type menn?? Og at kvinner som opererer seg slik og legger ut rompebilder ikke er kvinner som har særlig respekt for seg selv? Anonymkode: ea95d...a74 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #45 Skrevet 11. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kritisere store rumper er innafor? Aner jeg misunnelse? Anonymkode: ce9f6...c46 Jeg har genetisk stor rompe fra naturens side. Det er kun med sunt kosthold og kondisjonstrening jeg holder den greit "slank". Og den ser mye finere ut slank enn stor. Jeg ser tjukkere ut fordi jeg er lav også, når rompen blir større. Ikke noe å være misunnelig for. De fleste kan trene seg til stor rompe om de vil, bare å legge på med vekter og kjøre på øvelser som går på rompe og lår. Anonymkode: ea95d...a74
liljene Skrevet 11. februar 2020 #46 Skrevet 11. februar 2020 Jeg har naturlig stor rumpe og store bryst. Og rakker ikke ned på andres kroppsformer. Er gift med en mann som liker min kropp, og det er nok for meg. 3 1
Gjest Forumhei Skrevet 11. februar 2020 #47 Skrevet 11. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke for å henge ut Maren Turmo, det er bare rumpen jeg vil påpeke og dette var et godt bilde av en rumpe jeg ikke for mitt bare liv, forstår er så lekker og attraktivt? Det er snakk om bred som en låvedør og ekstremt uproporsjonalt i forhold til resten av kroppen. Det ser utrolig rart ut, som om det er noe galt og sykelig med rumpen. Jeg forstår bare ikke denne trenden blandt enkelte damer og mennene som elsker det. Jeg er helt for en flott og definert rumpe på begge kjønn, men hva er greia med overdimosjonert på denne måten? Menn, hva gir dette deg i forhold til en plump rumpe som også er dimensjonert riktig i forhold til resten av kroppen? Er det en fetish greie? Anonymkode: 2e3c1...f7d 😍😍 perfekt, du får trene bøy da, hvis du er misunnelig.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #48 Skrevet 11. februar 2020 Maren Turmo er jo lubben, ikke fit. Menn er så lettlurte. Anonymkode: 4d361...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #49 Skrevet 11. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange menn som synes dette er sexy. Mannen min synes disse nye opererte rompene ser helt grusomt ut. Jeg tror noen få menn sikkert tenner på det, men sånn er det bare. Jeg hadde uansett aldri operert meg til et ideal som bare noen få prosent av befolkningen synes er fint.... om ti år vil man le av dette og haugevis av kvinner vil operere dette ut igjen. Anonymkode: ea95d...a74 Man kan jo lett få stor og fin rumpe naturlig Anonymkode: c83c2...8dd
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #50 Skrevet 11. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Maren Turmo er jo lubben, ikke fit. Menn er så lettlurte. Anonymkode: 4d361...0cf Hvorfor må kvinner være fit?! Anonymkode: c83c2...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #51 Skrevet 11. februar 2020 Hadde halvparten av norske kvinner sett sånn ut så hadde dere ikke gått rundt single. Anonymkode: c83c2...8dd
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #52 Skrevet 11. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må kvinner være fit?! Anonymkode: c83c2...8dd Fordi hun driver en fitness account!! Anonymkode: 4d361...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #53 Skrevet 11. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde halvparten av norske kvinner sett sånn ut så hadde dere ikke gått rundt single. Anonymkode: c83c2...8dd Lol, hør på deg da. Hadde halvparten av norske gutter vært flinke i senga hadde ikke dere gått rundt single heller. Anonymkode: 4d361...0cf 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #54 Skrevet 11. februar 2020 Før var det negativt å ha stor rumpe. Jeg tenker at det er fint at Kardashian har gått frem som et eksempel på at man kan være deilig med stor rumpe også, og gitt selvtillit til folk med naturlig curves. Men når det blir en trend som alle vil ha, og folk begynner å operer seg, da blir det jo bare teit. Hun i Fifty shades er tynn, og mer deilig, i mine øyne. Anonymkode: 4d361...0cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #55 Skrevet 11. februar 2020 Hvorfor kan ikke damer bare like den kroppsformen de har og jobbe ut fra den? Jeg er normalvektig, men med mye former. Da jeg var ung så var kroppen min det motsatte av kroppsidealet alle prøvde å oppnå, med smale hofter og liten rumpe. Men jeg fikk ikke noe mindre oppmerksomhet for det. Nå passer kroppen min bedre til idealet, men jeg får ikke noe mer oppmerksomhet enn før heller. Og jeg er sikker på at damer med smale hofter og små rumper heller ikke får mindre oppmerksomhet nå enn før. Menn har sine preferanser uavhengig av disse trendene, og det finnes heldigvis menn som liker alle typer kropper! En og samme mann kan også se like mye skjønnhet i små spretne pupper som i fyldige, tunge bryst. Har du en petit kropp, spill på det. Har du en atletisk kropp, spill på det. Har du en frodig kropp, spill på det. Vi damer skaper bare trøbbel for oss selv og psyken vår når vi prøver å oppnå en helt annen kroppsform enn den vi er født med. Ja takk til å hylle alle former for sunne og naturlige kropper Anonymkode: d8fe3...8e7 8 2
Loff77 Skrevet 11. februar 2020 #56 Skrevet 11. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er nettopp det. Det er former, og så det er overdimensjoner ut av en annen verden. Jeg skjønner fomer. Jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: 2e3c1...f7d Er nok en del av oss menn som ikke skjønner det heller;)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #57 Skrevet 11. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange menn som synes dette er sexy. Mannen min synes disse nye opererte rompene ser helt grusomt ut. Jeg tror noen få menn sikkert tenner på det, men sånn er det bare. Jeg hadde uansett aldri operert meg til et ideal som bare noen få prosent av befolkningen synes er fint.... om ti år vil man le av dette og haugevis av kvinner vil operere dette ut igjen. Anonymkode: ea95d...a74 Det er jo mange, inkludert Maren Turmo, som ikke har operert, rumpen er naturlig stor. Anonymkode: 34954...4e7 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #58 Skrevet 11. februar 2020 Jeg har alltid hatt smal midje med brede hofter, stor rumpe og kraftige lår. Det har gitt meg masse oppmerksomhet fra gutter/menn, både for ti år siden og i dag, selv om jeg ikke alltid har klart å omfavne den selv. På videregående ønsket jeg meg en liten rumpe og skuet derfor bort på de rette, tynne jentene. Det hjalp ikke at rumpa mi var en snakkis blant guttene. Med årene har imidlertid også kroppsfasongen min fått økt oppmerksomhet, noe som har løftet selvtilliten min. Jeg føler ikke at kroppstypen min blir ansett som mer trendy enn andre typer, men at den står mer på lik linje med en tynn kropp. Det er bare det at denne kroppstypen har blitt løftet frem i lyset den senere tiden, og derfor lettere å bite seg merke i. Men dette betyr ikke det at det er greit å snakke nedsettende om store rumper. Jeg håper vi går mot en tid der vi klarer å omfavne mangfoldet, i stedet for at det skal snakkes om trender. Anonymkode: 340c0...071 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #59 Skrevet 11. februar 2020 På 10.2.2020 den 16.12, AnonymBruker skrev: Store rumper er en teori fra kvinner om at livet deres blir bedre. Menn generelt sett bryr seg lite eller ingenting om størrelsen på rumpa, med få unntak selvfølgelig, ettersom det går på smak og behag. Jeg for min del rister bare på hodet av denne motetrenden. Hva godt gir den egentlig, annet enn vide bukser? Nei, vær rumpeløs for min del! Det ser bedre ut, og da fungerer doggy best Anonymkode: e2610...e61 Vel, helt ærlig tror jeg nok at de fleste menn foretrekker en naturlig uoperert sprettrumpe fremfor en flat rumpe, men de fleste skjønner jo også at det ikke er pga rumpa at de blir sammen med damene. Jeg har selv en ganske stor sprettrumpe i forhold til at jeg er norsk, og den er i stor grad genetisk disponert (men jeg trener jo så den består i stor grad av muskler) og jeg må si at jeg har fått svært mye positiv tilbakemelding på det av menn, men også av kvinner som sier de kunne betalt 1 mill for en sånn kropp osv. Så jeg vil absolutt si at jeg føler jeg har en fordel når det kommer til menn når jeg har den bakdelen jeg har Og det er jo greit når man har lav fettprosent og dermed nesten ikke har bryster, at man har former noen steder liksom. Anonymkode: 7e6fa...7cc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #60 Skrevet 11. februar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Maren Turmo er jo lubben, ikke fit. Menn er så lettlurte. Anonymkode: 4d361...0cf Ja, veldig lett å lure menn. Ha rumpa nærmest kamera, så der ben, armer og midje mindre ut. Om man ser på størrelsen til noen av de jentene har de jo skikkelig kraftige (fett) armer og ben og store mager. Ingen liten midje og stor rumpe der 😅 Anonymkode: 049da...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå