Gå til innhold

Store rumper - menn, hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er nettopp det. Det er former, og så det er overdimensjoner ut av en annen verden. Jeg skjønner fomer. Jeg skjønner ikke dette. 

Anonymkode: 2e3c1...f7d

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Store rumper er en teori fra kvinner om at livet deres blir bedre. Menn generelt sett bryr seg lite eller ingenting om størrelsen på rumpa, med få unntak selvfølgelig, ettersom det går på smak og behag.

Jeg for min del rister bare på hodet av denne motetrenden. Hva godt gir den egentlig, annet enn vide bukser? 

Nei, vær rumpeløs for min del! Det ser bedre ut, og da fungerer doggy best ;) 

Anonymkode: e2610...e61

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden bryter nok med regler for opphavsrett og persondebatt og seksualiserte bilder.  

Men man behøver ikke ha så stor rumpe for å gi illusjonen av det. Her er vinkel og redigering faktoren. Både av midje og rumpe! 

Ikke kikk på sånne profiler,  kroppsbilder av andre påvirker en bare til å få negativt syn på egen kropp og falske forventninger til hva som er normalt. Det er fake, og for 15 år siden var stor rumpe det værste kvinner kunne ha og små det som var mest ettertraktet. Ikke tro på trender, denne rumpetrenden kommer til å gå over igjen innen et år eller to! Rumpeoperasjon er den mest dødelige kosmetiske operasjonen og folk kommer til å le av trenden når damene som har gjort det de siste årene pga kardashian ender opp med dvaske appelsinrumper og nedsunket fett fra rumpa og ser deformerte ut. 

Anonymkode: 67163...3dd

Så kritisere store rumper er innafor?  Aner jeg misunnelse?

Anonymkode: ce9f6...c46

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forstår det ikke. Det ser merkelig og uproporsjonalt ut.

Anonymkode: 59129...055

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ikke ha en slik rumpe, for meg er det kun nysgjerrighet over at noen syntes det er så ekstremt lekkert og jeg selv ikke forstår det.

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke noen form for kroppspress er innafor. Seksualiserte bilder med opphavsrett er i mot forumreglene så det får du ta med dem. 

Anonymkode: 67163...3dd

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg vil ikke ha en slik rumpe, for meg er det kun nysgjerrighet over at noen syntes det er så ekstremt lekkert og jeg selv ikke forstår det.

Det er mote og «in» å si at det er deilig og lekkert, derfor!

Anonymkode: a0ed2...e11

Skrevet

Sexy med stor rumpe! Men må være naturlig vare, hilsen dame.

Anonymkode: 3d3c9...3ca

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har stor rumpe og har rett og slett ikke noe annet valg enn å trene den større og strammere. Gjør jeg ikke det går jeg rundt med to deigklumper av noen rumpeballer. Litt av et syn.

Anonymkode: 880f7...efe

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Stramme en hånds rumper, på en ellers godt trent og slank kvinnekropp er det aller beste!!

Anonymkode: 6b187...8f4

Skrevet

Rumpa mi du e så glad i rumpa mi.

Anonymkode: c30ed...905

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stor rumpe og har rett og slett ikke noe annet valg enn å trene den større og strammere. Gjør jeg ikke det går jeg rundt med to deigklumper av noen rumpeballer. Litt av et syn.

Anonymkode: 880f7...efe

Samme her. Jeg har brede hofter og stor rumpe, som sikkert ser uproporsjonalt ut i øynene til ts siden jeg ellers er ganske tynn. 

Nå tar jeg meg heldigvis slett ikke nær av det ts skriver, men jeg forstår ikke behovet for å lage tråder som dette. Kropper er forskjellig, folk er forskjellig. Noen har store rumper, andre har små. Noen liker store rumper, andre liker små. At folk liker sin egen rumpe, noe Maren Turmo tydeligvis gjør, er jo bare bra. 

Personlig synes jeg man bør holde seg for god for å omtale andres kropper som sykelig, uattraktiv og uproporsjonal. Det er totalt unødvendig og i mine øyne tusen ganger mindre attraktivt enn hvilken som helst rumpe. 

Anonymkode: 34954...4e7

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle som er på et forum må søren kunne tåle at noen er nysgjerrig på ulike kroppstrender generelt og kroppen i seg selv. Tåler ikke dere snøflak dette så bør dere revurdere deres deltagelse både på forumet OG DET AT DERE VELGER Å GÅ INN I EN TRÅD SOM OMHANDLER NOE DU IKKE LIKER.

• Liker 4
Skrevet

Damer med fasong har jo tiltrekning det. Må jo ha fasong på rumpa hvis ikke blir det ingen deal til meg ihvertfall. Men må tillegge at lår og resten må stå i stil til rumpa da. 

Kardashians er avtennende på alle mulige måter da de har operert kroppene sine og generelt ødelagte sånn ellers også så hold de uten for til meg ihvertfall.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som er på et forum må søren kunne tåle at noen er nysgjerrig på ulike kroppstrender generelt og kroppen i seg selv. Tåler ikke dere snøflak dette så bør dere revurdere deres deltagelse både på forumet OG DET AT DERE VELGER Å GÅ INN I EN TRÅD SOM OMHANDLER NOE DU IKKE LIKER.

Den eneste jeg ser som ikke tåler noe her inne er jo deg. Det er faktisk helt lov å være uenig med folk på forumet, det er tross alt et diskusjonsforum. 😉

• Liker 4
Skrevet

Det er helt naturlig og handler ikke kun om rumpe:

www.psypost.org/2019/06/study-men-find-low-waist-to-hip-ratios-attractive-because-it-signals-youth-not-health-or-fertility-53849

•  June 14, 2019

Study: Men find low waist-to-hip ratios attractive because it signals youth — not health or fertility

The findings appear in the journal Evolution and Human Behavior.

Anonymkode: 8c43d...6c7

Skrevet

Hun har for mange føflekker på rumpa så sorry. utseende betyr alt for meg.

Anonymkode: 4f467...f80

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt naturlig og handler ikke kun om rumpe:

www.psypost.org/2019/06/study-men-find-low-waist-to-hip-ratios-attractive-because-it-signals-youth-not-health-or-fertility-53849

•  June 14, 2019

Study: Men find low waist-to-hip ratios attractive because it signals youth — not health or fertility

The findings appear in the journal Evolution and Human Behavior.

Anonymkode: 8c43d...6c7

Lav waist/hip ratio handler ikke om stor rumpe... Jeg har waist/hip ratio på litt over 0,7, men jeg har normale/litt smale hofter og gjennomsnittlig størrelse på rumpa men trent. Jeg har bare ganske smal midje og ribbein, og er 175 cm høy. 

Hvis man har en kjempestor rumpe og har waist hip ratio på 0,7 så har man forsåvidt en litt brei midje også. Det er derfor mange "store" eller veldig formfulle har "timeglass figur". Man kan vær veldig slank og fortsatt ha ideal w/h ratio

Anonymkode: d5ff9...7a6

• Liker 5
Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg har brede hofter og stor rumpe, som sikkert ser uproporsjonalt ut i øynene til ts siden jeg ellers er ganske tynn. 

Nå tar jeg meg heldigvis slett ikke nær av det ts skriver, men jeg forstår ikke behovet for å lage tråder som dette. Kropper er forskjellig, folk er forskjellig. Noen har store rumper, andre har små. Noen liker store rumper, andre liker små. At folk liker sin egen rumpe, noe Maren Turmo tydeligvis gjør, er jo bare bra. 

Personlig synes jeg man bør holde seg for god for å omtale andres kropper som sykelig, uattraktiv og uproporsjonal. Det er totalt unødvendig og i mine øyne tusen ganger mindre attraktivt enn hvilken som helst rumpe. 

Skulle akkurat til å skrive dette selv. Totalt unødvendig å sitte og rakke ned på kroppstyper, uansett hvilken vei det går. Det er jo også vi som har naturlig brede hofter og store rumper kombinert med en tynn overkropp, uten at vi har fulgt noen som helst trend. Kan vi ikke bare omfavne mangfoldet og innse at alle har sine egne preferanser. 

Anonymkode: 340c0...071

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

HVEM vil trøkke ræva si sånn opp i kamera og legge det ut for gud og hvermann! DET er over min fatteevne.

Anonymkode: 2af5e...4ce

• Liker 9
Skrevet

Jeg har stor rumpen som er trent og jeg får masse komplimenter. Jeg hatet rumpen min men nå er jeg kjempe fornøyd med den. Mennene jeg har vært med har også vært veldig fornøyd med den :wink: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

D1830B53-FE48-423B-8AE7-FFE7405BDFCB.thumb.png.213ea9b6af66b0edd904ff9673f39d60.png

Wow. For en sykt deilig rumpe. Tenk for en utsikt å stå bak noe slikt når man stapper kuken inn..

Anonymkode: 7cea5...318

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...