Gå til innhold

Hvilket plagg på det motsatte kjønn tenner deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det yoga bukser. Kan pinadø ikke trene på studioet lenger, det er så mange av dem. Blir spontant sprengkåt når jeg ser en dame med yoga bukser, og underbuksa blir våt av gledesdråper. Så, hvilke plagg "gjør det" for dere? 

Anonymkode: ddfd1...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjørt og tynne nylonstrømpebukser.....gjøre piffen her i gården.

Anonymkode: 7a124...e52

Skrevet

Slimfit skjorte eller trange chinos eller dressbukser. 

Anonymkode: 3d74f...f61

Skrevet

jeg liker når han har på seg joggebukse og stram genser eller tskjorte 🤩 enkelt og greit

Anonymkode: eb496...ef3

Skrevet

Jeg liker damer i sorte trange skinnskjørt og høye hæla sorte pumps. Helt fetisj på slike antrekk.:)

• Liker 1
Skrevet

Treningstights! Ferdig snakka. 

• Liker 1
Skrevet

En velsittende t-skjorte som strammer over mannens veltrente, akkurat passe muskuløse armer og brystkasse.

- kvinne, 50+

• Liker 1
Skrevet

Tenner og tenner... Jeg har manerer nok til å ikke bli kåt på fremmede uskyldige (pga menn som deg tør jeg ikke gå på yoga lenger!... 

Men jeg liker menn i en smule baggy bukser, da tenker jeg de kan gjemme noe stort der imotsetning til fitted jeans hvor jeg får inntrykk av at det er noe lite i. 

Men jeg kan bli litt tent av å se en kjæreste eller en jeg har seksuell relasjon til fra før av i bar overkropp med sixpack og i en sexy bokser! Da er synet av bokseren på kroppen hans tennende fordi jeg vet hva som skjer når bokseren er av. 

Anonymkode: 7f824...710

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Arbeidsbukse, helst som tømrer. Med belte hvor utstyret henger skjødeløst nede på hofta, litt svett og møkkete :P 

Skrevet

Ingen plagg er hottere enn tights. Runde deilige damelår, og den lille megahotte trekanten mellom beina. Yummi!

Anonymkode: 9e876...58d

Gjest Middelmådig
Skrevet

Litt tighte jeans på en slank/fit mann er digg. 

Skrevet

Menn i dress og slips!! Uslåelig.

Liker dessuten politiuniform, og generelt hvite eller lyseblå skjorter. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det yoga bukser. Kan pinadø ikke trene på studioet lenger, det er så mange av dem. Blir spontant sprengkåt når jeg ser en dame med yoga bukser, og underbuksa blir våt av gledesdråper. Så, hvilke plagg "gjør det" for dere? 

skidress

Skrevet

Ugh, jobbebukse på menn er noe av det mest usexye jeg ser. Bulken som da er synlig er bare skikkelig turn off!!

Stram skjorte på en litt definert overkropp er ganske hot.

Anonymkode: 2c987...ee2

Skrevet

Jeg liker menn i turklær 😊

Anonymkode: d7d3f...c40

• Liker 1
Skrevet

Må si at jeg nyter forsvarsuniformen som mannen kommer hjem i hver dag 😍 det og joggebukser med hettegenser eller tettsittende genser. Det er liksom "mitt" antrekk. Hjemmeantrekket ❤️

Anonymkode: df327...ffb

Skrevet

Politiuniformer, forsvarsuniform, skinnjakke og slimfit bukser med lenke i beltehempen :) 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg nyter forsvarsuniformen som mannen kommer hjem i hver dag 😍 det og joggebukser med hettegenser eller tettsittende genser. Det er liksom "mitt" antrekk. Hjemmeantrekket ❤️

Anonymkode: df327...ffb

Du høres hot ut ❤️

Anonymkode: 9e876...58d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenner og tenner... Jeg har manerer nok til å ikke bli kåt på fremmede uskyldige (pga menn som deg tør jeg ikke gå på yoga lenger!... 

Anonymkode: 7f824...710

Jeg står da ikke med gjøken ute og sikler som en idiot heller, da. Og som jeg skrev så går jeg ikke lenger på treningssentre, og jeg har aldri satt mine ben i en yoga-time, så slapp av, du slipper å se meg. Og ser jeg en dame i yoga-bukser så er det jo ikke slik at jeg gror 6 ekstra armer og går bananas, jeg klarer å beherske meg til jeg finner et toalett. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...