Gå til innhold

BBW på Fetlife?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en tråd for noen dager siden som ble slettet av en eller anenn grunn, men prøver meg igjen. Ble oppfordret der til å søke ut min interesse for overvektige kvinner, og har faktisk hatt profil på Fetlife ganske lenge. Men er litt usikker på hvordan komme i kontakt, og hvordan jeg skal gjøre dette riktig? Noen tips? (Jeg er kun interessert og tiltrukket av store, pene og yngre jenter, og de bør være ganske overvektige for at interessen skal være der seksuelt).

Anonymkode: 1b09d...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du finner så mange. De fleste store misliker kroppen sin og er kronisk på slanker'n.

Anonymkode: 3db7d...101

Skrevet

Sende meldinger til Ukjente:
Les profilen først!
Sjekk nøye etter om vedkommende er ledig eller opptatt
Sjekk hva vedkommende søker
Sjekk om dere har noen til felles å prate om
Meldingen
Snakk til folk som mennesker, da alle er mennesker først.
IKKE gå rett på fetisj
IKKE prøv å dominer en sub bare fordi denne identifiserer som sub/slave/osv
IKKE kast deg foran føttene til noen bare fordi denne identifiserer seg som Dom/Misstress/master/osv
Bli kjent med personen bak rollen!
Igjen, ikke alle liker kjønnsorgan bilder i fleisen når dem leser meldinger.
Man kommer langt med vanlig folkeskikk, ikke vær respektløs.

Anonymkode: b6bbf...14f

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du finner så mange. De fleste store misliker kroppen sin og er kronisk på slanker'n.

Anonymkode: 3db7d...101

Nettopp en av grunnene til at jeg holdt sånn tilbake også. Spesielt siden jeg liker veldig mye overvekt, men har utvidet søket til hele Skandinavia. Jeg er konstant usikker på om den jeg treffer faktisk står i kø for slankeoperasjon eller lignende, (basert på en tidligere erfaring).

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sende meldinger til Ukjente:
Les profilen først!
Sjekk nøye etter om vedkommende er ledig eller opptatt
Sjekk hva vedkommende søker
Sjekk om dere har noen til felles å prate om
Meldingen
Snakk til folk som mennesker, da alle er mennesker først.
IKKE gå rett på fetisj
IKKE prøv å dominer en sub bare fordi denne identifiserer som sub/slave/osv
IKKE kast deg foran føttene til noen bare fordi denne identifiserer seg som Dom/Misstress/master/osv
Bli kjent med personen bak rollen!
Igjen, ikke alle liker kjønnsorgan bilder i fleisen når dem leser meldinger.
Man kommer langt med vanlig folkeskikk, ikke vær respektløs.

Takk for responsen her. Har ingen planer om å dele verken bilder av kjønnsorgan eller fokusere ene og alene på fetisjen. Tenker det likevel er greit å være åpen og ærlig når det gjelder interessant størrelse.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for responsen her. Har ingen planer om å dele verken bilder av kjønnsorgan eller fokusere ene og alene på fetisjen. Tenker det likevel er greit å være åpen og ærlig når det gjelder interessant størrelse.

Det er derfor man har profiler. Så man kan skrive om hva man søker, og er interessert i. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Fetlife er ikke primært et sjekkested, så rett fram sjekking er ikke alltid helt kosher.

Det er mange grupper du kan bli medlem av. Søk i søkefeltet etter BBW, Norge, fylke, osv, så vil det dukke opp både profile, grupper og bilder. Bruk grupper aktivt og dann deg et nettverk på den måten. Husk at innsats gir resultater, det kan ta litt tid. 
Du kjenner ordtaket «det finnes én for enhver»? Vel, på fetlife stemmer dette.

Lykke til!

Skrevet

Har et spørsmål angående fetlife. Er det å være 18 år "akseptert" der inne? Har veldig lyst til å utforske kinkene mine, og evt. kanskje bli med på et oppmøte. Er åpen til de fleste ting som sub selv, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram i å møte interessene mine. 😕

Anonymkode: 52cab...376

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et spørsmål angående fetlife. Er det å være 18 år "akseptert" der inne? Har veldig lyst til å utforske kinkene mine, og evt. kanskje bli med på et oppmøte. Er åpen til de fleste ting som sub selv, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram i å møte interessene mine. 😕

Anonymkode: 52cab...376

Det er 18 års grense, så ja det er akseptert. 

Om du bor på Østlandet, er ung bdsm noe å sjekke opp. De har møter innimellom ser jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...