Donnie Darko Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 noen av dere husker sikkert at jeg la ut noen særderles kraftsalvede salver fra våre landsmenn i nord for en stund siden.. Her er en ny en. http://www.geocities.com/jimbomania_76_200...askemaskin.html Siden har en lydfil som loader.. mulig det tar litt tid. Teksten er iallefall et direkte sitat av lydfilen som spilles. Edit (piaf): Det handler altså om en fyr som skal fikse en vaskemaskin.
Trampe Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Hihi, jeg kjenner han der....at det går an å banne så mye på en gang!
Champagnepiken Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Er ikke det der fra Saltdalskassetten, da? Den der gamle, legendariske?
Gjest Bellatrix Skrevet 8. juni 2005 #5 Skrevet 8. juni 2005 Er ikke det der fra Saltdalskassetten, da? Den der gamle, legendariske? Jo, alle nordlendinger her vel hørt den, men den er kanskje ny for søringer? "Du sku hatt brett!"
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 Rart ikke kjærringa putta fyren inn i vaskemaskina...
Gjest Leya Skrevet 8. juni 2005 #7 Skrevet 8. juni 2005 oi oi oi den er gammel! Og jeg kan love dere at han er ikke så særlig glad for at den verserer på nettet "han sjøl"
Trampe Skrevet 8. juni 2005 #8 Skrevet 8. juni 2005 oi oi oi den er gammel! Og jeg kan love dere at han er ikke så særlig glad for at den verserer på nettet "han sjøl" Nei, han er nok ikke det Sønnen er heller ikke så glad for at han tok det opp heller
Belle Skrevet 9. juni 2005 #10 Skrevet 9. juni 2005 He he he..den er der er GAMMEL ja. Kjenner til den familien. Mener sønnen ble kastet ut etter dette.. Huff,ikke greit å fikse en vaskemskin nei
lizzy x Skrevet 10. juni 2005 #11 Skrevet 10. juni 2005 jepp,den ha æ hørt før..nordlenning selv så fikk nesten hjemlengsel her av å hør de koselige nord norske uttrykkan igjen
mjau Skrevet 10. juni 2005 #12 Skrevet 10. juni 2005 Thihihi, må berre flir av dein gammeleriken som kan rave ut i så mye sjitprat.. gammel, ja, men god og artig fremdeles (har bare hørt om den før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå