AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg i høst, og etter det har jeg blitt skikkelig løs. Han var den første jeg forelsket meg i, og den første jeg hadde sex med, men jeg ble dumpet av han. (Selv om han har fortsatt og møte meg for sex). Etter det har jeg vært aktiv på tinder, det er ikke noe problem å møte gutter, problemet er å møte noen som vil være seriøs. Jeg vet jeg ødelegger for meg selv, men akkurat nå har jeg fire stykker som jeg møter for sex, jeg ser ikke på noen av dem som potensielle kjærester, men jeg vil likevel at de skal elske meg, jeg vil bare at noen skal elske meg. Så jeg er fortsatt aktiv på tinder, flere ganger for dag, avtaler møter. Jeg forstår meg ikke på meg selv, for det er jo ikke dette jeg vil. Jeg vil ikke ligge rundt, jeg vil ha en kjæreste. I forrige uke møtte jeg alle fire, hadde masse sex, masse nærhet, og det er fint der og da. Men når jeg kommer hjem og er alene så føler jeg meg så tom! Så ensom og så alene. Hva er galt med meg? 😕 Anonymkode: d5f21...0a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Ingenting er galt for at du har sex, men det blir jo veldig feil å ha sex hvis du føler deg dritt etterpå? Anonymkode: 2d1e7...159 6
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår meg ikke på meg selv, for det er jo ikke dette jeg vil. Jeg vil ikke ligge rundt, jeg vil ha en kjæreste. I forrige uke møtte jeg alle fire, hadde masse sex, masse nærhet, og det er fint der og da. Men når jeg kommer hjem og er alene så føler jeg meg så tom! Så ensom og så alene. Noen ganger er det vel best å få rast ifra seg litt seksuelt, ingen skam i det. Treffer du noen med den rette seksuelle kjemien, kan du ta blikket opp for å se om dere har kjemi der også. For min del er det indre som teller, men det finner man ut også med noen runder sex. Du er nok meget selvskapssyk, og ja det føles både tomt og ensomt å være alene.... 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 12 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Noen ganger er det vel best å få rast ifra seg litt seksuelt, ingen skam i det. Treffer du noen med den rette seksuelle kjemien, kan du ta blikket opp for å se om dere har kjemi der også. For min del er det indre som teller, men det finner man ut også med noen runder sex. Du er nok meget selvskapssyk, og ja det føles både tomt og ensomt å være alene.... Ja, men hun føler seg jo enda mer ensom og alene etter sex. TS skriver jo at hun ønsker et forhold og ikke bare sex. Hun vil at noen skal elske henne og ikke bare ha sex med henne. Til deg TS så tenker jeg ikke at noe er galt med deg, men at du prøver å drukne ensomhetsfølelsen og kjærlighetssorgen i å ha sex med mange menn. Og det hjelper ikke fordi det er selve det å ha en kjæreste og være i et forhold du savner og ikke bare det å ha sex i seg selv. Derfor bør du ta pause fra menn en stund, bruke tid på å komme over kjærlighetssorgen, og tenke gjennom hva du ønsker deg av en mann og et forhold. Du trenger en pause for å bearbeide alt du har opplevd og få ro til å tenke gjennom ting før du går videre og prøver å treffe en ny kjæreste. Dessverre er det sånn at det ofte er vanskelig å ha kjærester "på løpende bånd". De fleste trenger tid for å komme seg etter et forhold og være alene en stund til man har fått det gamle på avstand og kommet over skuffelsen og de vonde følelsene. Først da er man klar for et nytt forhold. Anonymkode: 59ca2...178 4
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hun føler seg jo enda mer ensom og alene etter sex. TS skriver jo at hun ønsker et forhold og ikke bare sex. Jauda, mye fornuftig i det du skriver, men noen foretrekker ditt og datt. for min del hjalp det med å ha sex etter at hun bedro meg. Jeg hadde så mye sex at jeg ble flau, men det tok 5 år før jeg fant kjærligheten igjen. Mulig jeg kunne ha gjordt det annerledes, men det får jeg jo aldri svar på. Man må bare føle på det som er riktig for seg selv, jeg hadde ikke noe skade av det. De fleste var meget hyggelige da, og det var jeg også😉
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jauda, mye fornuftig i det du skriver, men noen foretrekker ditt og datt. for min del hjalp det med å ha sex etter at hun bedro meg. Jeg hadde så mye sex at jeg ble flau, men det tok 5 år før jeg fant kjærligheten igjen. Mulig jeg kunne ha gjordt det annerledes, men det får jeg jo aldri svar på. Man må bare føle på det som er riktig for seg selv, jeg hadde ikke noe skade av det. De fleste var meget hyggelige da, og det var jeg også😉 Jada, men du er mann. Noen damer fungerer sikkert som deg, men mange damer gjør ikke det. Dette er jo også snakk om en ganske ung og uerfaren dame i og med at kjæresten hun hadde var hennes første sexpartner. Og en ting til TS: Du må slutte å ha sex med exen, ellers kommer du ikke over han. Anonymkode: 59ca2...178 2
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS: Du må slutte å ha sex med exen, ellers kommer du ikke over han. Den støtter jeg, og håper du ikke sammenligner de andre med din ex...da kommer du deg aldri over han...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 Du er ikke "løs". Ikke noe galt i å ligge med flere. Men du bør jobbe med deg selv og lære å elske deg selv, hvis ikke så finner du deg i dårlige forhold bare for å føle deg elsket , og mister hele livet og deg selv neste gang du blir singel igjen. Det er ikke bra så jobb heller med å elske deg selv som singel først før du jakter noen å elske deg Anonymkode: 61911...20a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #9 Skrevet 10. februar 2020 Er du ikke redd for kjønnssykdommer og hpv viruser.... Anonymkode: 02ab7...a02
blaffen Skrevet 11. februar 2020 #10 Skrevet 11. februar 2020 On 2/10/2020 at 2:40 PM, AnonymBruker said: Jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg i høst, og etter det har jeg blitt skikkelig løs. Han var den første jeg forelsket meg i, og den første jeg hadde sex med, men jeg ble dumpet av han. (Selv om han har fortsatt og møte meg for sex). Etter det har jeg vært aktiv på tinder, det er ikke noe problem å møte gutter, problemet er å møte noen som vil være seriøs. Jeg vet jeg ødelegger for meg selv, men akkurat nå har jeg fire stykker som jeg møter for sex, jeg ser ikke på noen av dem som potensielle kjærester, men jeg vil likevel at de skal elske meg, jeg vil bare at noen skal elske meg. Så jeg er fortsatt aktiv på tinder, flere ganger for dag, avtaler møter. Jeg forstår meg ikke på meg selv, for det er jo ikke dette jeg vil. Jeg vil ikke ligge rundt, jeg vil ha en kjæreste. I forrige uke møtte jeg alle fire, hadde masse sex, masse nærhet, og det er fint der og da. Men når jeg kommer hjem og er alene så føler jeg meg så tom! Så ensom og så alene. Hva er galt med meg? 😕 Anonymkode: d5f21...0a8 Ikke noe er galt med deg, du har fortsatt kjærlighetssorg og tilfeldige ligg er ikke nok til å reparere sorgen. Jeg har full forståelse for at du har behov for å ligge litt rundt etter at du ble dumpet, har vært der selv, men du bør kanskje ta en liten pause nå, leve i sølibat en periode mens du sorterer følelsene dine og jobber med sorgen. Å hoppe inn i et nytt forhold mens følelsene dine ikke er helt i vater er kanskje ikke så lurt, det er lett å gjre feil valg da. Bedre å ta opp datinga igjen når savnet etter eksen har blitt borte og erstattet av det litt mer diffuse ønsket om å ha noen å være glad i.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #11 Skrevet 11. februar 2020 Samme her! Var i en ny by for en stund siden og møtte sånn 6 stykker på en dag. Hadde sex med to av dem. Jeg er så sulten på kjærlighet men finner det ingen steder. Anonymkode: 84713...a04
venus24 Skrevet 11. februar 2020 #12 Skrevet 11. februar 2020 Det er ingenting galt i å ligge rundt. Bruk beskyttelse, sjekk deg jevnlig for kjønnssykdommer og kos deg!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #13 Skrevet 11. februar 2020 Jeg forstår virkelig problemstillingen din, og var sånn før fra jeg var 15-18 år. Forsto veldig godt at det ikke var sånn jeg fant kjærlighet, men var ikke lett å endre på det dessverre. Jeg er enig i at du må ta ett bevisst valg på å leve i sølibat ei stund, og først klare å leve uten kjærlighet og nærhet før du får kjærlighet på ny. Forstår at det ikke er lett, og jeg ønsker deg lykke til! Anonymkode: a301a...870
herzeleid Skrevet 11. februar 2020 #14 Skrevet 11. februar 2020 På 10.2.2020 den 14.40, AnonymBruker skrev: Jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg i høst, og etter det har jeg blitt skikkelig løs. Han var den første jeg forelsket meg i, og den første jeg hadde sex med, men jeg ble dumpet av han. (Selv om han har fortsatt og møte meg for sex). Etter det har jeg vært aktiv på tinder, det er ikke noe problem å møte gutter, problemet er å møte noen som vil være seriøs. Jeg vet jeg ødelegger for meg selv, men akkurat nå har jeg fire stykker som jeg møter for sex, jeg ser ikke på noen av dem som potensielle kjærester, men jeg vil likevel at de skal elske meg, jeg vil bare at noen skal elske meg. Så jeg er fortsatt aktiv på tinder, flere ganger for dag, avtaler møter. Jeg forstår meg ikke på meg selv, for det er jo ikke dette jeg vil. Jeg vil ikke ligge rundt, jeg vil ha en kjæreste. I forrige uke møtte jeg alle fire, hadde masse sex, masse nærhet, og det er fint der og da. Men når jeg kommer hjem og er alene så føler jeg meg så tom! Så ensom og så alene. Hva er galt med meg? 😕 Anonymkode: d5f21...0a8 Jeg tror det er mange som opplever det du opplever. Lettvint sex blir en distraksjon, eller kunstig bekreftelse. Det høres kanskje selvsagt ut, men mitt tips er i alle fall å gå for det du faktisk ønsker, heller enn det som døyver lengselen akkurat da men får deg til å sitte igjen tom, ensom og alene. Sjansen for å finne en som elsker og respekterer deg, og vil være sammen med deg ut over bare sex, tror jeg også er større om du ser etter den rette heller enn å kaste bort tiden på fire menn du ikke ser noen fremtid med. 1
AndersenG Skrevet 11. februar 2020 #15 Skrevet 11. februar 2020 På 10.2.2020 den 14.40, AnonymBruker skrev: Jeg hadde skikkelig kjærlighetssorg i høst, og etter det har jeg blitt skikkelig løs. Han var den første jeg forelsket meg i, og den første jeg hadde sex med, men jeg ble dumpet av han. (Selv om han har fortsatt og møte meg for sex). Etter det har jeg vært aktiv på tinder, det er ikke noe problem å møte gutter, problemet er å møte noen som vil være seriøs. Jeg vet jeg ødelegger for meg selv, men akkurat nå har jeg fire stykker som jeg møter for sex, jeg ser ikke på noen av dem som potensielle kjærester, men jeg vil likevel at de skal elske meg, jeg vil bare at noen skal elske meg. Så jeg er fortsatt aktiv på tinder, flere ganger for dag, avtaler møter. Jeg forstår meg ikke på meg selv, for det er jo ikke dette jeg vil. Jeg vil ikke ligge rundt, jeg vil ha en kjæreste. I forrige uke møtte jeg alle fire, hadde masse sex, masse nærhet, og det er fint der og da. Men når jeg kommer hjem og er alene så føler jeg meg så tom! Så ensom og så alene. Hva er galt med meg? 😕 Anonymkode: d5f21...0a8 Du er vel kåt?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå