Gå til innhold

hairextensions/syntetisk eller ekte??

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg lengder med løshår med klips til å sette på selv for å ha under mitt eget hår for å få det ti cm lenger. Har sjekket litt priser å funnet ut at ekte hår er svindyrt mens syntetisk hår er overkommelige priser på. Skjønner jo selfølgelig at ekte hår er mye bedre, men spm mitt er om syntetisk hår ser ekte ut???tenkte på siden jeg bare skal ha det for å forlenge mitt eget litt så er det dumt å kaste bort så mye penger på ekte vist syntetisk ser ålreit ut. Blir kjempeglad for svar.

hadde vert greit å vite fra nen med litt peil før jeg bestiller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det viktigste er at fargen er den samme. Er den ikke det, vil det se uekte ut uavhengig av materiale. Det syntetiske håret kan være av topp kvalitet, og har sine gode egenskaper det også.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har bare brukt syntetisk hår, og det har vært i knallfarger, men det jeg vet, er at syntetisk hår blir veldig vanskelig å holde fint i lengden!

Det floker seg lett, og føles ganske stivt etter ei lita stund..

Det ser ikke stygt ut, men vil tro at ekte hår holder seg litt bedre?

Jeg hadde på det meste over 100 klips med syntetisk hår i, og det var vanskelig å holde orden på...

Men mine var festet i permanent med mikroringer, så blir kanskje enklere med klips?

Skrevet

jeg har kjøpt meg løshår med klips(ekte hår) på nettet på bobbys cosmetics. Er utrolig pent på, umulig å se at det ikke er mitt eget:)så nå har jeg langt fint hår når det passer meg:).ser ikke syntetisk litt plastikk ut da?

Gjest janna22
Skrevet

Herregud ikke ta syntetisk hår. det er sååååååååååå fææææææææææælt!

har en venninne som hadde det. holdt på å le meg ihjel hver gang jeg møtte henne. :hoho::hoho::hoho:

Gjest pialina
Skrevet
Jeg synes det viktigste er at fargen er den samme. Er den ikke det' date=' vil det se uekte ut uavhengig av materiale. Det syntetiske håret kan være av topp kvalitet, og har sine gode egenskaper det også.[/quote']

ekte hår kan en farge å gjøre akkurat som en vil med så rett farge får en nok uansett :wink:

Skrevet

Heidipia, jeg var inne på disse sidene som du har bestilt fra (har litt lyst på løshår). Hvor mye hår må man bestille?Sto ikke noe "veiledning", og er ikke så veldig inne på dette.

Fint om du kan svare :)

Gjest seroxata
Skrevet

forøvrig, hvor bestiller du fra?

vært innom www.afrocare.com ?? masse stilig! og bra service!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...