Gå til innhold

Samuel og bestefsr. Tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? 

Anonymkode: ce46a...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes samuel og bestefar er fint program :) og lærer mye av det og. 

Anonymkode: ce46a...a20

• Liker 3
Gjest Heartgirl
Skrevet

Koselig program, og "bestefar" virker så koselig og tøff :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns det var kritikkverdig at bestefaren oppfordret Samuel til å dra ut på en lang tur med en nyfødt baby i hus, bare fordi det ville være så bra for Samuel. Har ikke han vært på nok turer og fått dyrket sin lidenskap lenge nok nå? På tide å bli voksen og innse at du har et barn som trenger pappaen sin, og at du har en kone som trenger hjelp og støtte. Det er en veldig egoistisk livsstil å være eventyrer.

Anonymkode: bee01...fa3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var kritikkverdig at bestefaren oppfordret Samuel til å dra ut på en lang tur med en nyfødt baby i hus, bare fordi det ville være så bra for Samuel. Har ikke han vært på nok turer og fått dyrket sin lidenskap lenge nok nå? På tide å bli voksen og innse at du har et barn som trenger pappaen sin, og at du har en kone som trenger hjelp og støtte. Det er en veldig egoistisk livsstil å være eventyrer.

Regner med at fruen visste hvem hun fikk barn med. Et utrolig fint og hjertevarmt program! Heia Samuel og bestefar! ❤️

Anonymkode: 69824...167

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det litt annerledes jeg da tydeligvis. Han har alltid følt han har hatt noe uoppgjort etter forliset og tapet av sine venner. Bestefar sa jo det han gjorde fordi han vet hva Samuel har slitt med. De to ble jo veldig nære i tiden etter ulykken. Og det var viktig for Samuel og lukke et kapitel. Og noen ganger må vi mennesker være litt egoistiske også, for å komme oss videre etter sorg. Det virket som en veldig felles beslutning og han hadde ei hjemme som støttet og motiverte. Vil si at det er ganske voksent jeg. Og stå på for sin egen psykiske helse! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...