Happylife Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Noen som har tatt intim kirurgi? Mye smerter? Må man vente lenge med å trene? Trenger 5-6 dager i uken og klarer meg ille lenge uten. Skjønner at sykling blir vanskelig, men kan ikke skjønne at det å løfte vekter har noe betydning. Her er det snakk om at man er godkjent for det pga store problemer og ikke for skjønnhet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Hvis du får dette dekket pga store problemer skulle man tro legen sa noe om dette under konsultasjonen? Eller at du spurte? Anonymkode: 96f0a...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 17 minutter siden, Happylife skrev: Noen som har tatt intim kirurgi? Mye smerter? Må man vente lenge med å trene? Trenger 5-6 dager i uken og klarer meg ille lenge uten. Skjønner at sykling blir vanskelig, men kan ikke skjønne at det å løfte vekter har noe betydning. Her er det snakk om at man er godkjent for det pga store problemer og ikke for skjønnhet. Har ikke tatt det selv, kanskje ikke 100% samme men har hatt keisersnitt og kunne ikke løfte bla. pga belastning på sting og operasjonssår. Så hadde nok holdt meg unna vekter, om man ikke bruker kun manualer sittende kanskje?! Anonymkode: e2842...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå