Gjest Meeeeg :) Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Vurderer, nei jeg mener jeg SKAL farge håret :-) vil ha litt striper, eventuelt litt lysere også Har mellomlangt brunblondaktig hår.. Vil ha det litt lysere, finere, Forandring! Noen som har noen gode tips til meg`?
Catzy Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Beste tips er å ikke ta helt av første gang, siden det tar litt trening å få det jevnt og pent. Det er vanskelig å "farge" noe lysere, da må man gjerne bleke litt, og det er heller ikke det enkleste å starte med. For å være på den sikre siden, ville jeg kjøpt en farge som er omtrent den samme som den du har, men kanskje litt rødere eller brunere. Så prøver du med den først. Begynn med en sånn du vasker ut raskt, 6-8 ganger. Så ser du om du får det til skikkelig, før du prøver deg på sterkere farger. Hvis du vil gjøre det trygt og fint, i hvertfall. De nye stripefargene til Garnier ser litt interessante ut. Men jeg vet ikke om de blir pene. Mulig du bør alliere deg med en venninne, for å få det pent i bakhodet. CAtzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå