Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, alabaster skrev:

Jeg vil IKKE anbefale deg å bruke de vanlige klærne dine. Du sparer penger på ikke å kjøpe gravideklær, men så må du kjøpe en helt ny garderobe etter at barnet er ute, fordi alle klærne dine er strukket og formløse etter at du har brukt dem som gravid...

Det opplevde overhodet ikke jeg. Klærne er brukt gjennom to svangerskap 

Anonymkode: 72fc1...547

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det opplevde overhodet ikke jeg. Klærne er brukt gjennom to svangerskap 

Anonymkode: 72fc1...547

Da har kanskje hun som opplevde det vært større ift sin vanlige størrelse enn deg  

Anonymkode: 0a49e...9a3

Skrevet

Mine klær ble ganske utvidet. Jeg er 55 kilo til vanlig og gikk opp til 70. Nesten alt på magen, som ble veldig stor. Genserne og t-skjortene ble veldig strukket ut, og jeg kan nå kun bruke de hvis jeg stapper de oppi foran på en trang bukse. 

Anonymkode: 8a2a8...273

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid gått mye i kjoler/strikk. Kjøpte gravid-strømpebukser, 1 jeans samt en enkel sort bomullskjole fra Mamalicious. Kjøpte også et sort blyantskjørt fra Lindex som jeg har brukt sammen med en hvit basic genser fra H&M Mom, samt litt diverse kjoler og deilige klær til å slappe av i på sofaen :laugh:

Gikk fort et par tusen, men da har jeg også hatt litt å velge i! Gull verdt, spesielt nå på slutten! Så en del på finn, men jeg fant dessverre ikke så mye der.

Anonymkode: df6c3...2b3

Skrevet

Er det ingen her som har hatt behov for nye BHer?? 

Anonymkode: a661e...a56

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte bare amme-bh fra H&M i graviditeten. 

Anonymkode: 8a2a8...273

Skrevet

Jeg fatter ikke at dette kan bli en diskusjon om hvorvidt man kan bruke vanlige klær eller ikke. Det kommer da helt an på hva slags klær man bruker til vanlig, hvor stor man er, og hvordan man bærer gravidmagen. 

Selv har jeg en god del formsydde kjoler, blyantskjørt, chinos og lignende som strammer bare jeg slurver litt med kostholdet en ukes tid. 

Tips;

- gå systematisk gjennom det du har, rydd bort det du vet ikke vil passe, eller det som blir ødelagt av å bli strukket. Da har du kun klær som faktisk passer lett tilgjengelig, og slipper at disse drukner i alle klærne som ikke passer. 

- gå for en basisgarderobe med enkle farger, sort og hvitt. Tettsittende bomullskjoler koster 2-300, tights koster 100-200, t-skjorter med stretch omtrent det samme. Kombiner med lange cardigans. 

Anonymkode: 0f6dc...057

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte én ny bh da jeg merket behov for det. Kunne gå med de jeg hadde fra før, men de ble seende litt for små ut 😅

Ellers har jeg kjøpt noen amme-bher nå på slutten.

Anonymkode: df6c3...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...