Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, langt innlegg, vil bare ha råd.. 

Jeg og mannen hadde en intens samtale her om dagen. Han sier han ikke er fornøyd med sexlivet vårt og at han vil ha mer. Vi har sex faktisk hver dag, men jeg har migrene noen ganger, så jeg klarer ikke alltid å være der for ham. (det har skjedd noen ganger at vi har hatt sex kun tre ganger en uke). Han har en intens apetitt, og jeg... Jeg tror jeg er aseksuell... 

Uansett, han sa at han kanskje kommer til å få sex på andre måter siden han ikke føler seg tilfredsstilt. Hadde jeg vært i hans situasjon, forstår jeg jo det.. Men jeg har gjort så godt jeg kan, virkelig presset meg selv til å gjøre det bra for ham, og nå er jeg ikke bra nok? 

Han sa at han ikke kommer til å gjøre det, men at jeg må gi ham kjærlighet og være kjærlig mot ham, siden jeg elsker ham. Jeg skal innrømme at det er vanskelig å være det nå, siden jeg opplever det litt som at "hvis du ikke er kjærlig, så går jeg og puler på en annen dame". Verste er, han sier han elsker meg og han vil ikke la meg gå. Han vil ha i pose og sekk. 

Jeg har slitt med ekteskapet de siste årene, vi har et barn på to, tre år som jeg vil være en god mor for. Det er jeg som gjør alt hjemme, alt husarbeid, alt matlaging, alt stell av barnet vårt. Og når kvelden kommer blir jeg kvalm fordi jeg må være der for ham... 

Jeg spurte hva han legger i å vise kjærlighet, fordi vi gjør det forskjellig.. Og han sier at det er å ikke avvise. Så mens jeg står og lager mat og er midt i kritiske øyeblikk, så skal jeg ta imot whatever..? Om jeg sier nei, blir han sur og snakker ikke til meg. 

Jeg blir ikke lykkelig av dette og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jeg vært sikker på at jeg elsket ham, hadde ting vært lettere, og jeg forstår jo at om han ikke får behovet sitt dekket, så går han andre steder, men jeg trodde vi var to om dette? 

Anonymkode: 7388d...15f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ikke ut som et godt ekteskap, kom deg vekk før det ødelegger deg totalt.

evt. parterapi om han er med på det.

• Liker 48
Skrevet

Flytt fra han. Helt unødvendig å utsette seg for slik terror.

Anonymkode: 0ea4a...456

• Liker 15
Skrevet

Å presse partner til sex kommer bare til å føre til avsmak, noe du allerede føler på. Det er helt sykt å komme med et slikt ultimatum som han gjør, har man valgt å være i et monogamt forhold så må man enten gå eller holde seg monogam. 

Anonymkode: 53e63...c91

• Liker 30
Skrevet

Det der kommer bare til å ødelegge all sexlyst du måtte ha. Det blir plikt sex og det er ikke bra. Og tilslutt vil du hate alt som har med sex å gjøre. La han få friheten sin. Dere passer ikke sammen seksuelt ser det ut som og det er limet i ett forhold. 

• Liker 15
Skrevet

En sånn man klarer vel de færreste damene å tilfredsstille han må kjøre med åpent forhold eller ha 7 ff slik at han har ett lager å ta av... idiot ... høres nymfoman ut 

• Liker 14
Skrevet

Jeg skjønner ikke, trodde seriøst jeg var bra nok. Jeg har ikke lagt på meg noe, jeg ser bra ut, familien hans liker meg. 

Han sier de gangene det ikke blir samleie må jeg i det minste kunne ligge ved siden av han? Så han kan runke eller whatever. Er det normalt? Eller bj eller stå på forskjellige måter. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg er aseksuell... 

Du har lavt libido. Å være aseksuell er å ikke være tiltrukket av noe kjønn.

Anonymkode: d75bc...81b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du kommer til å føle deg bitter resten av livet hvis du blir værende i det ekteskapet. Bedre å kutte navlestrengen nå. Du kommer til å møte en ny mann som respekterer deg og ikke kommer med et så sinnsykt ultimatum. Og når du møter en ny mann kommer du sikkert til å spørre deg selv hvorfor du ikke gjorde det slutt tidligere.

Du fortjener MYE bedre enn dette her. ❤

Anonymkode: 73b78...0f0

• Liker 16
Skrevet

Du kan si at du trodde forholdet var bygget på kjærlighet, men at du vet at å presse til seg sex overhodet ikke har noe som helst med kjærlighet å gjøre, og at du nå kommer til å søke et lykkelig liv uten han.

Anonymkode: 299e9...0d7

• Liker 20
Skrevet

Du er ikke aseksuell. Du har liten lyst fordi du presses til å ha sex hver dag selv om du egentlig ikke vil. 

Anonymkode: 487b2...e3d

• Liker 43
Skrevet

Kan virkelig ikke for mitt bare liv se hvordan noen kan «true» seg til å ha sex med noen man er glad i. Da har du liten evne til å sette seg inn i andres situasjoner, vil si han har ett problem han må ta tak i. For slik som dere har det nå holder ikke i lengden. Føler med deg, jeg heller har ikke så stort behov for sex og hadde jeg hatt en mann som skulle hatt sex flere ganger om dagen hadde jeg virkelig ikke hatt det bra med meg selv. 

Anonymkode: 62ff5...1df

• Liker 6
Skrevet

Han er en idiot. Du og barnet fortjener bedre. Kom deg unna. Du har allerede et helt forvridd syn på deg selv takket være han du er sammen med

Anonymkode: 18b44...2df

• Liker 16
Skrevet

Sex kun tre ganger pr uke pga migrene? Yikes. Jeg sliter med lav sexlyst pga depresjon o.l. og vi hadde sex for ei uke siden, før det var o romjula og før det igjen var i oktober. Har aldri falt inn mannen min å finne noen andre pga det. Med tanke å alt annet så tenker jeg at det er greit han ikke får i pose og sekk. Han får heller ty til en hjelpende hånd selv da om det er for ille.

Anonymkode: 5a27c...d7a

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke, trodde seriøst jeg var bra nok. Jeg har ikke lagt på meg noe, jeg ser bra ut, familien hans liker meg. 

Han sier de gangene det ikke blir samleie må jeg i det minste kunne ligge ved siden av han? Så han kan runke eller whatever. Er det normalt? Eller bj eller stå på forskjellige måter. 

Så han mener på fullt alvor at når du har migrene og ikke orker sex, skal du ligge ved siden av han mens han runker? Slik at han blir tilfredsstilt. 

Denne mannen har et seriøst sexproblem. Som et minimum er han sexavhengig. Men jeg senser at det ligger noe mer i bunnen her. Har han andre avvikende trekk? Lite empati? Løgn? Impulsivitet? 

• Liker 22
Gjest theTitanic
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har lavt libido. Å være aseksuell er å ikke være tiltrukket av noe kjønn.

Anonymkode: d75bc...81b

Det er ikke engang å ha lavt libido. Ingen har lyst på en narsisisstisk tosk. Det er jo ikke libidoet det er noe i veien med men mannen. 

Skrevet

Fy faen, for en kødd. 

Han truer med å være utro hvis du ikke "stiller opp" nok.. 

Her er det bare én ting å gjøre.. Gå fra han.. 

Anonymkode: 18b5c...040

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, Ulven skrev:

Så han mener på fullt alvor at når du har migrene og ikke orker sex, skal du ligge ved siden av han mens han runker? Slik at han blir tilfredsstilt. 

Denne mannen har et seriøst sexproblem. Som et minimum er han sexavhengig. Men jeg senser at det ligger noe mer i bunnen her. Har han andre avvikende trekk? Lite empati? Løgn? Impulsivitet? 

Ja han mener det. Det er ikke verdt å si nei engang.. Hva er tjue min kontra to dager med dårlig stemning hjemme og jeg må "krype" for at han skal gi meg sex jeg ikke engang vil ha..? 

Vet ikke, vet han røykte mye grønt da han var yngre (lenge før vi ble kjent). Tror ikke d har noe med saken da? Han er veldig empatisk mot andre, sensitiv, men litt lat kanskje.. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke aseksuell. Du har liten lyst fordi du presses til å ha sex hver dag selv om du egentlig ikke vil. 

Anonymkode: 487b2...e3d

Jeg hadde over gjennomsnittet sexlyst. Men så ble jeg sammen med en som klagde på at vi hadde for lite sex. I stedet for å forføre meg, så var det klaging. Det drepte sexlysten, og når det ble slutt 10 år senere, så hadde jeg aldri lyst til å ha sex igjen (det gikk heldigvis fort over da!)

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex kun tre ganger pr uke pga migrene? Yikes. Jeg sliter med lav sexlyst pga depresjon o.l. og vi hadde sex for ei uke siden, før det var o romjula og før det igjen var i oktober. Har aldri falt inn mannen min å finne noen andre pga det. Med tanke å alt annet så tenker jeg at det er greit han ikke får i pose og sekk. Han får heller ty til en hjelpende hånd selv da om det er for ille.

Anonymkode: 5a27c...d7a

Både 3 og 7 ganger i uken er da ofte 😮 Og du skal da VIRKELIG ikke tvinge deg til sex (eller ligge ved siden av når han runker) når du har migrene!! For en drittsekk!! Håper virkelig at du dumper denne fyren! Han har null empati, og han er bare ekkel og patetisk. Ligge å runke på ei som ligger med migrene. Fy så patetisk og kvalmt!

Anonymkode: 299e9...0d7

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...