AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg vurderer å barbere underlivet helt, nå tar jeg bare under. Er det noen fordeler med dette? Mer følsom under sex f eks? Eller bare estetisk, siden jeg uansett tar under? Noen med erfaring? Anonymkode: 1baf7...b2c
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Dersom han også er er glatt, og passer akkurat til deg, får du et sykt deilig støt når han er helt inne og dere møtes "utvendig". Men hvor fint det er at han er glattbarbert er det nok delte meninger om. Får ikke helt samme effekt dersom han er frisert veldig kort, men dersom du klarer å ta i mot hele lengden, da blir det fysisk deiligere dersom du er helt glatt. Estetisk er det for mange også meget hot. Det teller litt det også .
Hunmedham Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Dette kommer til å bli tråd nummer 6439 om det samme temaet og med de samme argumentene. Den kommer til å få 11053 innlegg og først synke når en ny, nokså lik tråd blor startet. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Skjønner ikke greia med å bare ta litt? Shave alt!! Selvfølgelig. Hår er ekkelt. j23 Anonymkode: ff0fd...394 4
Papirhjerte Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 Jeg merker ingen følelsesmessig forskjell med eller uten hår🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 Får ikke mensen i hårene. Eneste fordel jeg kommer på. Anonymkode: f0384...b5e
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 18 minutter siden, Hunmedham skrev: Dette kommer til å bli tråd nummer 6439 om det samme temaet og med de samme argumentene. Den kommer til å få 11053 innlegg og først synke når en ny, nokså lik tråd blor startet. Lurer du på noe så spør du. Det er nye som spør, og ofte nye som svarer. Og gjengangere som klager på at de går inn i tråder de har vært alt for mange ganger inne på tidligere. Hvem er smartest?
barbent Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke greia med å bare ta litt? Shave alt!! Selvfølgelig. Hår er ekkelt. j23 Anonymkode: ff0fd...394 Hvorfor er hår ekkelt, det er helt naturlig med hår, syns hår er sexy jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå