AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg hadde noen venner for noen år siden som jeg fortsatt stusser på oppførselen på, vet ikke helt om det var jeg eller de som var gal. De flyttet til England, og jeg hadde stående invitasjon om å komme på besøk der. Egentlig ville de at jeg skulle flytte dit også....som jo er rart i seg selv. Iallefall, jeg ville komme på besøk til dem en påske, og de sa det passet fint, og at de ville komme og hente meg på flyplassen. Jeg sa det ikke var nødvendig, men de insisterte veldig, så jeg ga etter (var vel et par timer kjøretur for dem). Men dagen før jeg skulle reise så ombestemte de seg, og jeg måtte bestille hotell på flyplassen i siste liten. På grunn av at flyet var forsinket, så stengte det hotellet når jeg kom frem, og jeg måtte bestille enda en hotellplass....jeg hadde jo ikke fått skikkelig tid til å sjekke åpningstidene siden jeg måtte bestille så i siste liten. Da jeg kom frem til dem forteller de at de er akkurat iferd med å flytte, så jeg må hjelpe dem å vaske ned! Dette visste de da de sa ja til besøk.... Jeg tenker nå etterpå at de sikkert tenkte det var praktisk at jeg kom så jeg kunne hjelpe dem En annen gang, mens de fortsatt var i England, så fikk jeg låne huset deres fordi jeg selv var på utkikk etter et annet sted å bo. De hadde flyttet for ca ett år siden, men hadde ikke meldt flytting, og ville at jeg skulle gå på folkeregisteret og omregistrere dem, og skrive under som om jeg var dem! Eventuelt faxe disse papirene over til dem på en kafè, fra folkeregisteret. Etter å ha stått i kø der i en time i varmen midt på sommeren med skrikende barn der inne, fikk jeg vite at folkeregisteret var flyttet ca 45 min unna, så jeg ga kontoret adressen deres, så skulle de sende papirene til dem, de kunne underskrive og sende papirene tilbake.... Jeg var hele tiden klar over at de kunne ha tatt èn telefon og fått dette ordnet selv. Når jeg sender sms etterpå og sier at papirene blir sendt til dem og at kontoret er flyttet, får jeg tilbake "Gjør du det imorgen da?" Og det er mere, men jeg orker ikke prøve å huske alt. Er dette normal oppførsel? Anonymkode: b3bbb...ecb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Ikke normalt. Hadde ikke orket å bruke mer tid på dem. Du blir jo utnyttet. Anonymkode: feef6...f92 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Hvorfor i alle dager finner du deg i dette?? Anonymkode: ca291...38e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Lol, for noen «venner». De utnytter deg bare. Dump. Nå! Anonymkode: b6dd6...a3d 1
Anki- Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du dro tilbake etter første gangen engang - nei, den oppførselen deres er absolutt ikke normal. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 Godt å høre at det ikke er normalt... Jeg husker ikke hvilken episode som kom først og hvilken som kom sist her, men jeg fikk iallefall nok ikke så lenge etterpå. De har også stilt opp for meg, så da er det litt vanskeligere å se når de er urimelige, eller man tilgir det lettere. Men ja, det er nesten som når man er sammen med en narsissist tror jeg, man lever i en slags boble der man ikke ser hva som skjer. Han mannen prøvde også å få meg ned til England mens jeg selv holdt på å lete etter hus her. Han sa det var ikke plass til meg i Norge, og at jeg kunne komme ned dit og "gå i fin kjole"...jeg har alltid følt meg litt utenfor, og så på dem som sjelevenner, og det ble noe tull med et hus jeg skulle leie og jeg måtte bo hos venner her, så da slo han til. Jeg hadde nemlig sett en kjole mens jeg var der nede som jeg ikke fikk kjøpt på grunn av det med hotellet. Jeg var usikker på hva jeg hadde på konto og fikk ikke sjekket det av en eller annen grunn som jeg ikke husker....ventet på noe penger og visste ikke om de var kommet inn, visste heller ikke om pengene fra hotellet var trukket etc. Så jeg lot være å kjøpe den kjolen.....dette visste han og brukte mot meg. Når jeg til slutt fikk nok så kom det et slikt lass med ubehagelige sms-er at jeg satt bare og gapte mens de tikket inn og klarte ikke svare mer. Uff...glad jeg er kvitt dem. Jeg har iallefall lært ganske mye om manipulering av det her, det er da noe. Anonymkode: b3bbb...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå