Gå til innhold

Samme antrekk, hvor mange dager på rad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i jobb på kontor og går jo hverdagslig-pent kledd. Hvor mange dager på rad er det vanlig å bruke samme antrekk? Det blir jo ikke skittent, men vet ikke om folk legger merke til at man har samme bukse/genser eller kjole flere dager på rad. 

Anonymkode: 31e2e...748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bukse kan vel fint brukes flere dager på rad (hvis den ikke er så spesiell alle med en gang ser det er samme buksa). Genser, t-skjorte, kjole osv hadde jeg kun brukt en dag. Hvis det ikke er skittent kan man heller bruke det på nytt etter noen dager, ikke dagen etter. 

Anonymkode: 44f2c...3df

• Liker 7
Skrevet

Jeg bruker ikke samme antrekk flere dager etter hverandre, men jeg henger opp og lufter de klærne jeg har hatt på meg. Så jeg vasker dem ikke etter hver bruk heller, enkelt ville nok blitt sjokkert over hvor sjelden jeg vasker klær som ikke er tett inntil huden. Spesielt om vinteren, når jeg ikke blir varm og svett.

Anonymkode: 9fc1d...4ad

• Liker 7
Skrevet

Bruker aldri samme antrekk flere dager etter hverandre. Hvis plaggene ikke trenger å vaskes blir de heller luftet og lagt til side for å brukes en annen dag. Jeg har en benk på badet med "halvbrukte" klær. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan bruke samme bukse/skjørt kanskje tre dager på rad, men varierer da overdelene. En overdel bruker jeg stort sett bare én dag av gangen, men det kommer også litt an på om jeg har flere lag eller ei. Innejakker av ymse slag kan jeg gjerne bruke flere dager på rad så lenge jeg varierer litt hva jeg har under. Jeg kan nok også finne på å bruke samme bluse om jeg bærer noe over denne som jeg bytter ut. Kjoler bruker jeg aldri to dager på rad.  

Anonymkode: 694a9...682

Skrevet

Hvor mye varierer du plaggene med tanke på smykker, belter, pynteskjerf o.l.? 

Anonymkode: 56933...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...