AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Jeg begynner å lure litt nå.... de siste 6 mnd har min nermeste venninne vært singel og hun har drevet litt på med litt forskjellige gutter på denne tiden. Hun har vært interessert i alle sammen, men brått har dem begynt å flørte med meg, altså ekstremt direkre. 2 av dem har sagt at de heller vil ha meg, uten å kjenne meg ordentlig, veldig rart og direkte, og hennes eks-kjærese og en annen gutt som liker henne har også prøvd seg på meg i denne perioden. + en som jeg fant først, som hoppet på henne for så å prøve å gå tilbake til meg igjen selvom hun var kjempe interessert i han. Jeg har selvfølgelig alltid fortalt henne om det og jeg er ikke interessert i gutter som veninnen min er interessert i. De er ikke min type gutter heller. Det som gjør det enda rarere er jo at ingen andre har prøvd seg på meg i denne perioden, kun disse mennene HUN vil ha og har en greie med. Jeg fatter det ikke??? Kan det være tilfeldig eller kan det være noe psykologisk bak det? Som f.eks at de merker at jeg ikke har interesse for dem at all og DA blir de interesserte i meg? Vi er nermere 30 år hvis dere skulle lurt på om vi er 13 🧐 Anonymkode: 835aa...ac6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 alle "mindre pene" damer har en pen veninne Du er den pene om du skjønner... Derfor! Anonymkode: f46f8...517
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: alle "mindre pene" damer har en pen veninne Du er den pene om du skjønner... Derfor! Anonymkode: f46f8...517 Hun er ikke mindre pen. Jeg syns vi er på samme nivå, men veldig forskjellige utseendesmessig allikevel, men sikkert likt på skalaen. Anonymkode: 835aa...ac6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke mindre pen. Jeg syns vi er på samme nivå, men veldig forskjellige utseendesmessig allikevel, men sikkert likt på skalaen. Anonymkode: 835aa...ac6 Mennene er ikke enig... 😀👍 Anonymkode: f46f8...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå