Gå til innhold

Han ønsker bare sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil møtes bare for sex. Har sagt rett ut at det kommer ikke til å bli et annet forhold enn det. 

Hva gjør jeg? Jeg ønsker egentlig forhold, men han pirrer meg. Men allikevel livredd for å bli interessert og skuffet. 

Anonymkode: dbc04...078

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ligger an til å bli skikkelig hekta og håpløst forelsket. Han endrer ikke mening selvom du håper og håper.

Anonymkode: 1bfbe...de9

• Liker 14
Skrevet

Gjør du en god jobb kan han bli din, men da må du like utfordring og ikke bli såret hvis det ikke skulle fungere😉

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil møtes bare for sex. Har sagt rett ut at det kommer ikke til å bli et annet forhold enn det. 

Hva gjør jeg? Jeg ønsker egentlig forhold, men han pirrer meg. Men allikevel livredd for å bli interessert og skuffet. 

Du ønsker forhold. Gå etter det du vill, hvorfor skal du sløse bort tiden din? Du kan date videre, og ha han som sexvenn der du setter grenser. eller du kan kutte kontakt og date andre som ønsker det samme som deg. 

Anonymkode: 32a71...401

• Liker 8
Gjest Paramount
Skrevet

Tviler på at han er den eneste som vil ha sex med deg, gå videre, så finner du en som både vil ha sex med deg og et forhold. Sannsynligheten er ganske stor.

Skrevet

Ikke gidd.

Anonymkode: a84a7...bf6

• Liker 2
Skrevet

Du går med åpne øyne rett inn i hjertesorg!

• Liker 6
Skrevet

Gjorde det samme, og kom løpende hver gang han spurte for jeg var redd han skulle være med noen andre. The sad truth is: han er med flere samtidig som deg. Selv om du føler at dere har en greie og er mye sammen. Takler du ikke det så må du holde deg unna.

Anonymkode: 03309...193

• Liker 2
Skrevet

Ikke involver deg, dette blir det kjærlighetssorg av! Dere må ville det samme

Anonymkode: cf283...cac

• Liker 1
Skrevet

Her må du være smart. Få han avhengig.  Neste gang dere har sex gir du han noe ekstra og knuller vettet av han. Så ghoster du han litt og sier du kun er interessert i et forhold. Han vil tenke på den siste natten og være desperat etter å få deg. Men nå går han med på et forhold. 

Anonymkode: 3bd16...d6e

• Liker 1
Skrevet

Du blir interessert og skuffet.  Han vil bare bruke deg som et hull så ikke synk så lavt 

Anonymkode: 2493b...42d

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fritt valg, ts. Fri verden. 

Men hva enn du gjør: respekter han nok til å ikke tenke at ditt verdenssyn er det "riktige" og at han nok vil "ombestemme seg" om du bare gir han tid. Uforpliktende sex er et fornuftig valg. Forpliktende sex er kun et fornuftig valg med en likeverdig og oppegående partner. 

Å ha uforpliktende sex er et betydelig mer intelligent valg enn å stifte familie med en tåpe. Selv om det siste dessverre er mer sosialt akseptert. 

Så ha sex, du. Lev livet. Du har tid nok i løpet av livet til å gifte deg, få barn, skille deg, gifte deg, få barn, skille deg, innse at uforpliktende sex er løsningen og så finne en sexy fyr eller tre.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du blir interessert og skuffet.  Han vil bare bruke deg som et hull så ikke synk så lavt 

:klo:

Hva for et menneskesyn er det du har, egentlig? En mann som har det moro med uforpliktende sex han blir ikke brukt (for han er jo en mann, må vite) mens ts må, bare i kraft av å være dame, være et dumt kre uten egen vilje og evne til å ta vare på seg selv, for hvis hun finner glede og moro i uforpliktende sex så blir hun "brukt"?

Kvinner har uforpliktende sex. det er en ting. Det er udelt positivt.

Anonymkode: 82b1a...ead

• Liker 2
Skrevet

Møtt flere sånne.  De ender alltid opp med å bli forelsket i meg og vil ha et forhold. Men jeg ender alltid opp med å ikke få noe følelser 😂 kan være pga det matcho førsteinntrykket de gir. 

Anonymkode: 2fa28...cb0

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva enn du gjør: respekter han nok til å ikke tenke at ditt verdenssyn er det "riktige" og at han nok vil "ombestemme seg" om du bare gir han tid. Uforpliktende sex er et fornuftig valg. Forpliktende sex er kun et fornuftig valg med en likeverdig og oppegående partner. 

Å ha uforpliktende sex er et betydelig mer intelligent valg enn å stifte familie med en tåpe. Selv om det siste dessverre er mer sosialt akseptert. 

Så ha sex, du. Lev livet. Du har tid nok i løpet av livet til å gifte deg, få barn, skille deg, gifte deg, få barn, skille deg, innse at uforpliktende sex er løsningen og så finne en sexy fyr eller tre.

Hva for et menneskesyn er det du har, egentlig? En mann som har det moro med uforpliktende sex han blir ikke brukt (for han er jo en mann, må vite) mens ts må, bare i kraft av å være dame, være et dumt kre uten egen vilje og evne til å ta vare på seg selv, for hvis hun finner glede og moro i uforpliktende sex så blir hun "brukt"?

For ett hærlig friskt syn du har 😊😊😊. Så befriende det kjentes å lese noe sånt. Er forsåvidt enig med deg. Men har havnet i samme fella som Ts en gang men nå begynner jeg å bli så gammel at jeg burde heller finne enn ung kjekkas å kose meg med eller to. Livet er for kort til å vente på at noe skal klaffe... takk for den. Trengte den. Glimt av annen måte å se ting på👍🏻👍🏻👍🏻

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom hun egentlig vil ha et forhold mens hans bare vil ha sex, så er dessverre sjansen stor for at hun vil føle seg brukt. Dersom hun selv kun hadde ønsket sex så kunne det sikkert fungert, men det er jo ikke det hun er ute etter. Ditt råd er derfor håpløst naivt. 

Anonymkode: 55645...3c1

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ligger an til å bli skikkelig hekta og håpløst forelsket. Han endrer ikke mening selvom du håper og håper.

Anonymkode: 1bfbe...de9

Han kan være unntaket som bekrefter regelen, men så lenge TS går inn med åpne øyne og forberedt på eventuell skuffelse så er det jo greit med litt fysiske eskapader til drømmeprinsen kommer spradende på en hest i full utstyrt rustning. Det var en lang setning.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overser du at ts vil ha et forhold og selv sier hun er livredd for å bli interessert og skuffet? Handler ikke om en dame som vil ha uforpliktende sex da. 

• Liker 1
Skrevet
På 10.2.2020 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Møtt flere sånne.  De ender alltid opp med å bli forelsket i meg og vil ha et forhold. Men jeg ender alltid opp med å ikke få noe følelser 😂 kan være pga det matcho førsteinntrykket de gir. 

Anonymkode: 2fa28...cb0

Akkurat det samme har skjedd med meg også, opptil flere ganger. Men når jeg har visst at jeg kan få dem så har de plutselig ikke vært like spennende lenger, og jeg innser at de egentlig har en dårlig personlighet😂. Så TS: Si til han at du ikke vil møtes noe mer, fordi du vil ha et forhold. Mest sannsynlig vil han ikke miste deg, og innrømmer følelsene sine for deg. Da kan du velge selv om dette egentlig er en person du vil være i et forhold med.

Anonymkode: 9121d...d79

• Liker 1
Skrevet

Ja hvordan gikk det? Tror menn ofte vil prøve seg med den bare sex... går det så er jo de happy og får det lettvindt. Men ja hva valgte du å gjøre Ts?? 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ja hvordan gikk det? Tror menn ofte vil prøve seg med den bare sex... går det så er jo de happy og får det lettvindt. Men ja hva valgte du å gjøre Ts?? 

Har ikke møtt han og har jo aldri hatt sex med han før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...