AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #1 Skrevet 10. februar 2020 Barnet mitt på 12 år fortalte meg at et annet barn har drevet å spredd bilder av henne til ukjente mennesker via Snapchat. Hun hadde visst sagt det til barnet mitt selv. Det er snakk om gamle bilder av barnet mitt i bikini som barnet har tatt bilde av fra telefonen til mitt barn, samt andre bilder som barnet selv har tatt av mitt barn. Visstnok både til en mann på 28år som det andre barnet har addet på snapchat, samt i snapgrupper med ukjente folk. Her er det altså flere alvorlige ting etter min mening; det er alvorlig at barnet driver å sprer bilder av mitt barn, i tillegg til at hun driver å snapper med ukjente eldre folk. Hun hadde visstnok sagt at hun var 15 til han på 28, uten at det gjør saken noe bedre. Problemet er at mitt barn nekter å si hvem det gjelder. Hun er redd for hevn. Og jeg blir litt rådvill, hvordan skal jeg gripe dette an for å finne ut hvem det er og få en stopper for dette? Anonymkode: 5a2aa...79e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Ta kontakt med politiet og få rådgivning der..! Var det vi fikk beskjed om når politiet var innom skolen for å prate med oss foreldre om sosiale medier. Anonymkode: d9f47...c1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå