AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 I dag så jeg noe jeg aldri har sett før, en mann gikk tur med hunden sin som hadde et dekk festet til en sele. Er det trening for hunden? Skal hunden lære seg å trekke pulk f.eks.? Dette er i en by, de gikk på fortauet hvor det er litt snø. Har aldri sett dette noen gang før og jeg lurer på om det er vanlig? Anonymkode: 60dcd...30b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #2 Skrevet 10. februar 2020 Dekk- og kjettingtrekk er en helt fin og vanlig form for trening for å bygge muskler hos hunder, ja. Det krever en god sele så hunden ikke blir utsatt for feilbelastning. Anonymkode: f668c...bf9 2
Myrmica Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Noen bruker det som trening for å slite ut hunden en gang i blandt, noen for å bygge muskler og styrke. Det finnes en egen konkurranseform, Weight pull, og da trener folk ofte med dekk eller tunge kjettinger. Det er viktig å vite litt hva man driver med før man eventuelt begynner med det, ha riktig utstyr og tilpasset sele, og kjenne til tilvenning og belastning. Fin trening for mange typer hunder 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dekk- og kjettingtrekk er en helt fin og vanlig form for trening for å bygge muskler hos hunder, ja. Det krever en god sele så hunden ikke blir utsatt for feilbelastning. Anonymkode: f668c...bf9 7 timer siden, Myrmica skrev: Noen bruker det som trening for å slite ut hunden en gang i blandt, noen for å bygge muskler og styrke. Det finnes en egen konkurranseform, Weight pull, og da trener folk ofte med dekk eller tunge kjettinger. Det er viktig å vite litt hva man driver med før man eventuelt begynner med det, ha riktig utstyr og tilpasset sele, og kjenne til tilvenning og belastning. Fin trening for mange typer hunder Tusen takk for svar begge to! Lurte bare veldig da jeg aldri har sett det før Anonymkode: 60dcd...30b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå