asgeir:) Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 tenk så kult hvis legen kom ut av fødestuen og sa.."gratulerer!..d blei en glasscola!!":D hehehe..*artig!*
missluna Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 tenk så kult hvis legen kom ut av fødestuen og sa.."gratulerer!..d blei en glasscola!!":D hehehe..*artig!* hvor var du da Gud delte ut humor?
asgeir:) Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2005 eg sto først i køen eg faktisk!...men eg så ikke deg der i d hele tatt!
asgeir:) Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2005 eg sto først i køen eg faktisk!...men eg så ikke deg der i d hele tatt!
piken Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Enn hvis den glasscolaen hadde hatt et cs-spill innebygd?
asgeir:) Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2005 jah..d vill jo vert som tvillinger! muah ha!
Smørblomsten Skrevet 8. juni 2005 #7 Skrevet 8. juni 2005 Hehe, ja man drømmer mye rart. Jeg drømte forrige natt at jeg var hos vanlig legesjekk, og han plutselig 'så' barnet og da valgte å ta det ut ved hjelp av to spisepinner! Enkelt og greit og smertefritt! Og jeg slapp å gå gravid lenger enn 4 mnd...Ønskedrøm!
Gjest Gjest.. Skrevet 8. juni 2005 #9 Skrevet 8. juni 2005 Hehe... fikk en seigmann en gang i en drøm, jeg... Kjempepraktisk! Holdt den bare i hånden - trengte ikke skifte bleier eller noe...!!
Trampe Skrevet 8. juni 2005 #10 Skrevet 8. juni 2005 Hmf...gjennomgikk en hel fødsel jeg ei natt... (i en drøm altså) Fytti hvor vondt det var!!! Men det gikk over da jeg fikk lystgass Det verste var at da babyen kom, kunne alle se den unntatt meg. Babyen min var usynlig....! :o Da var det ei som våkna av et rykk altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå