Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei dere single jenter.. Hvordan ser en vanlig kveld ut for dere. Jeg tenker på dere som ikke har barn eller mann boende hos dere? er dere ofte på byen eller er dere for det meste hjemme på en vanlig hverdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sky Skrevet 8. juni 2005 #2 Del Skrevet 8. juni 2005 Varierer veldig ettersom hvor stress det er på jobb. Er vel "ute" to-tre ganger i uka: kino, på besøk, kafe, konsert, pub e. lign. og gjerne en gang i løpet av helga hvis jeg er hjemme. Stortrives hjemme da, så noen ganger må jeg ta meg sammen for å sosialisere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. juni 2005 #3 Del Skrevet 8. juni 2005 I det site har det vært en del byturer med gode venner og de kveldene jeg er hjemme, er som regel yndlingsgutten her. God venn. Latter og dype samtaler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. juni 2005 #4 Del Skrevet 8. juni 2005 Den siste tida har det vært stille på sosial-fronten (plutselig var alle de beste vennene mine enten flytta langt bort eller veldig etablerte), så jeg er mye hjemme. Har fast fritidssyssel minst en gang i uka, og ellers så forsøker jeg å finne på ting så ofte som mulig, men det blir endel tid hjemme, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 8. juni 2005 #5 Del Skrevet 8. juni 2005 Sitter som oftes hjemme, enten alene eller med ei venninne på besøk/overnatting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. juni 2005 #6 Del Skrevet 9. juni 2005 Selv om jeg har et barn velger jeg å svare her. Har fast hobby selv en gang i uka og 2 aktiviteter som har møter en gang pr måned, kjører barnet til hobby 2 ganger pr uke, har 3 forskjellige styreverv som innebærer møtevirksomhet. Er superekspert på ferdigmiddager, og kafélivet foregår uten meg. Skjønner ikke hvordan folk har tid eller råd til å gå ut flere ganger i uka. Det lille som er igjen av fritid går til venner og en utekveld innimellom. Puh, klager ikke, har valgt det selv, men til tider kan det være nokså travelt Også har jeg en fast elsker (NB: ikke gift!) som dukker opp innimellom og gir meg masse energi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 12. juni 2005 #7 Del Skrevet 12. juni 2005 Svarer jeg også, selv om jeg har 1 barn... Den uka jeg ikke har ungen, består mine kvelder av trening 2 ganger i uka, kafè-besøk med venner og i helgen ut på byen. Den uka jeg har ungen, er det avslapping hver dag og kveld med henne. Har av og til venninne-besøk om kveldene når ungen er lagt. Altså den uka jeg er alene, gjør jeg alt det jeg ikke har sjans og anledning til når jeg har ungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå