Gå til innhold

Womenizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Noen som har prøvd og vil si noe om den? Vurderer å kjøpe da den har gode omtaler men hva mener dette jenter der ute?

Anonymkode: 98110...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En womanizer kan ikke sammenliknes med noe annet leketøy jeg har prøvd tidligere. Den gir meg sterkere  og dypere orgasmer. Jeg anbefaler den til absolutt alle kvinner. Vurderer du det, så gjør det! Du vil ikke angre! et ekstra pluss er at de modellene til rundt tusenlappen har god batteritid og lang levetid.

Anonymkode: f0955...f4b

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøvde en sånn, den ga meg forsåvidt ereksjon men var umulig å komme med den. 

Skrevet

Etter min erfaring og hva jeg har lest, så er denne noe du elsker eller ikke får til.

Mange elsker den, får fantastiske orgasmer. Jeg er ikke en av dem. Den får meg nært, fort, men når jeg er nesten i mål takler jeg den ikke. På laveste intensitet, så er jeg et sted mellom at det blir alt for sterk stimulering samtidig som det ikke er nok 😅😂 Jeg kaster den bort og fingrene gir meg akkurat det trykket jeg savner med bruk av den, samtidig som jeg ikke berører klitoris direkte, som er så sensitiv at det gjør vondt, som nok er grunnen til at jeg ikke takler denne. Det blir for mye stimulering direkte på.

Men det er verdt å prøve, for mange kvinner elsker den :) 

Skrevet

Elsker den! Anbefaler den veldig! 
Tok litt tid for meg til å bli vant til den, måtte prøve meg frem på ulike styrker. Men nå er den en veldig god venn!! 😍

Anonymkode: a9309...e7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...